Kon je gisterenavond niet online met Battlefield: Hardline? Dat kan kloppen, want de servers waren even offline in verband met het updaten en het uitrollen van patch 2.0 voor de game. Inmiddels is deze uitrol afgerond en daarmee is de game nog verder van verbeteringen voorzien. Hieronder de changelog van patch 2.0 die momenteel beschikbaar is voor de PlayStation 4, Xbox One en PC.
De PlayStation 3 en Xbox 360 versies zijn later aan de beurt.
Maps
- Bank: Fixed an issue where players could climb a Grappling Hook shot into the ceiling above the offices on the 2nd level of the Bank
- The Beat: Fixed an issue where players were able to float in the sky
Server Browser
- Fixed an issue where correct Server Types were not being filtered properly in the Server Browser
User Interface
- Fixed an issue where the game crashes when navigating through the CUSTOMIZE menu
Servers
- Fixed an issue with Map filters not working properly
- Implemented fixes with known TDM issues
Jammer dat hardline de code niet hetzelfde heeft als Bf4 dat nu heeft. Denk dat de code hetzelfde is als bf4 een jaar geleden had erg jammer
@82.148.214.xxx: Wtf zeg je nou allemaal man?!
OT: Blij dat ze shit gepatched hebben. Snap ook niet dat mensen dat soort dingen gebruiken.
@chronic010: Hij heeft het over de netcode.
Dan weet die niet waar die over praat. De netcode werkt veel beter. Ik hoef niet een heel magazijn leeg te schieten voordat iemand dood is in BF4.
Nu pas komen ze met een oplossing voor de “server type filter” probleem. Ik heb hem al ingeruild, jammer. Maar BFH is (en was al) aan het doodbloeden.
@62.163.219..xxx: Ik vermaak me er nog steeds prima mee.
@82.217.242..xxx: Dit heeft niets met de netcode te maken. De Time to kill op bf 4 is hoger.
Hardline heeft net zo’n slechte netcode als Bf4, met doodgaan om een hoek etc.
Nergens last van met die netcode.
ze hebben het alleen wel een beetje ver-COD-ed sinds de laatste update.
2 kogels en je ligt.