Zie Nuk3town in actievolle Call of Duty: Black Ops III trailer


Nuketown of Nuk3town, zoals het in Call of Duty: Black Ops III gaat heten, keert voor de derde keer terug naar de franchise. Met de nieuwe bewegingen die in de multiplayer mogelijk zijn is de map daarop natuurlijk aangepast en dat is duidelijk te zien in de bovenstaande trailer.

Naast de toffe actievolle gameplay die we zien krijgen is er tevens meer te ontdekken in de trailer. Zo zien we het veel besproken, maar nog weinig vertoonde customization terug bij de Specialist personages. Denk hierbij aan maskers en kleding, maar ook bepaalde uitspraken die je kunt doen, de zogeheten taunts. 

Er wordt namelijk op een gegeven moment gezegd ‘haters gonna hate’, een taunt die je waarschijnlijk kan instellen.

  1. User  avatar
    2316 XP

    Ik kan er weinig zinnigs over zeggen, maar je moet er van houden. Dit is voor mij echt over te top uitgemolken en er zit niks realistisch meer aan!

    0
  2. 85.150.18..xxx's avatar

    @Sony: niemand interreseert het wat jij er van vind.

    0
  3. 92.64.235.xxx's avatar

    @85.150.18..xxx: het interreseert mij wel wat hij vind, en ik ben het met hem eens 🙂

    0
  4. 82.74.151..xxx's avatar

    Melk

    0
  5. User  avatar
    787 XP

    @85.150.18..xxx: Mij interreseerd het ook wel hoor. Ook al vind ik het wel vet mede omdat de map een compleet andere feeling zal krijgen door wall running enzo..
    Dat het niet realistisch is was altijd al in een fast pase run and gun game. En het futuristische ben ik ook niet zo’n voorstander van maar brengt wel weer nieuw soort gameplay met zich mee..

    0
  6. User  avatar
    8 XP

    Ik vind dit nog steeds een heerlijke map, lekker klein en compact dus altijd uitkijken voor je tegenstander.

    0
  7. 84.196.253.xxx's avatar

    Laat maar komen, ik ben er klaar voor.

    0
  8. 77.172.163..xxx's avatar

    Melk melk melk

    0
  9. User  avatar
    9074 XP

    @77.172.163..xxx: Met koekjes. 😉 Ik kan niet wachten ziet er toch wel erg leuk uit.

    0
  10. 84.84.67..xxx's avatar

    Nee kom op jongens het is geen melk meer…

    KARNEMELK .

    0
  11. User  avatar
    400 XP

    Meh.

    0
  12. User  avatar
    1040 XP

    @85.150.18..xxx:
    En jij bent eigenlijk geen comment waard! Maar okee, bij deze dan…….

    0
  13. 178.85.36..xxx's avatar

    Mag wel wat meer gore bij verlieze van ledemate met een granaat ofzo

    0
  14. 188.207.110..xxx's avatar

    @85.150.18..xxx:
    Je bent met zulke comments echt een ‘niemand’ inderdaad. Fijne dag

    0
  15. 212.83.76..xxx's avatar

    @Sony: Noem één spel die wel realistisch is?

    0
  16. 94.224.88..xxx's avatar

    1 Ding dat me altijd stoort aan cod trailers. Niemand campt. Terwijl ze verdomme al in de betabeta aan het campen waren dat het niet meer grappig was.

    0
  17. 84.196.253.xxx's avatar

    Voor alle haters. Zoek een leven.

    0
  18. 84.24.206.xxx's avatar

    @94.224.88..xxx: dat zijn de spelers thuis in de trailers zijn het de mannen van Treyarch natuurlijk camper die niet voor in een trailer hahah

    0
  19. 94.209.253..xxx's avatar

    hé Sony als je niks zinnigs kan zegge’n zeg da’n niks en ja haters heb je altijd nou ik heb hem bestelt en ga hem spelen ook ik vind het wel gaaf in de toekomst en hoe die eruit ziet en over realisatie van spelen er is geen 1 speel die realistisch is dus

    0
  20. 62.140.132.xxx's avatar

    Ahahhahahahahahaahahha idd melk melk. Zal me niet verbazen als de helft van bo2 in deze game zit. De koek is al jaren op, stop met het hypen kids

    0
  21. 62.140.132.xxx's avatar

    @94.209.253..xxx:

    Dude je gaat een spel kopen wat je al hebt gespeeld en daR ben je blij mee?

    0
  22. 188.207.110..xxx's avatar

    @94.209.253..xxx: ben zo blij om te lezen dat je met weinig al blij bent. Een dora kleurboek heeft waarschijnlijk al t zelfde effect 😉

    0
  23. 86.86.57..xxx's avatar

    Onbegrijpelijk dat mensen hier geld aan uit blijven geven. Kansloze bagger

    0
  24. 217.121.202..xxx's avatar

    Ik koop hem 2 keer, 1 extra voor als er een kras opkomt

    0
  25. 84.196.253.xxx's avatar

    @217.121.202..xxx: haha +1

    0
  26. 84.192.228..xxx's avatar

    Ik wil een next gen COD met terug een wereldoorlog II setting….. Geen huidige tijd en geen toekomst setting meer… Gewoon terug oldschool met oude wapens. Die zou ik plat spelen! Maar deze rommel niet….

    0
  27. 86.95.48.xxx's avatar

    Melk melk

    0
  28. User  avatar
    506 XP

    Melk is goed voor elk

    0
  29. User  avatar
    243 XP

    Ik weet het niet met deze game. Ik vind dat springen en wallrunning maar niks. Die oude nuke Town map ziet er ook veel beter uit dan dit.

    0
  30. User  avatar
    2316 XP

    @94.209.253..xxx: Zal mij een zorg zijn als jij je geld gaat verspillen haha

    0

Meer Call of Duty: Black Ops III

Meer