Dit zijn alle releases van december – welke game(s) haal jij?


De laatste maand van het jaar 2015 is aangebroken en daarmee naderen we nu snel de jaarwisseling. De afgelopen drie maanden waren bijzonder druk qua nieuwe releases, iets wat nu gaat afnemen. Wel verschijnen er nog twee grote titels en die komen allebei officieel vandaag uit, hoewel Just Cause 3 al enkele dagen in de Benelux te verkrijgen is.

Hieronder een overzicht van alle games die in december zullen verschijnen.

Week van 4 december

  • Just Cause 3 (PS4)
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (PS4)
  • Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends (PS4/PS3)
  • Grand Theft Auto: San Andreas (PS3)
  • Civilization Revolution 2 Plus (PS Vita)

Week van 11 december

  • Among The Sleep (PS4)

Week van 18 december

  • Geen releases

Week van 25 december

  • Geen releases

Week van 1 januari

  • Geen releases

Enkel deze week verschijnen er nog wat games met afsluitend volgende week Among the Sleep. December is dus een rustige maand, maar desondanks alsnog de vraag of je deze maand een game gaat halen. Zo ja, welke game gaat dit zijn? Of ga je zelfs meerdere games halen? Laat het hieronder weten.

  1. User  avatar
    515 XP

    Nope, maar heb altijd goede hoop voor mijn verjaardag, van de sint of kerst deze maand 😉

    0
  2. User  avatar
    1521 XP

    nope ik vermaak me prima met BO3 op de ps4
    en need for speed en AC syndicate en the witcher
    en just cause 3& rainbow siege ga ik toch lenen van een maat van me dus ja.

    0
  3. User  avatar
    2442 XP

    Niks, momenteel ben ik nog druk met Fallout. Daarnaast heb ik nog een stapel games die aandacht willen :P.

    0
  4. 62.140.132.xxx's avatar

    Ik heb just cause en Rainbow six binnen heerlijk

    0
  5. 70.39.246.xxx's avatar

    M’n PS4 begint een beetje trekjes te krijgen van mijn Steam account: Te veel games die ik echt nog moet spelen.

    0
  6. 145.102.89.xxx's avatar

    Siege! En dan is het klaar voor het jaar 🙂

    0
  7. User  avatar
    563 XP

    Just Cause 3 ga ik nog wel halen, maar of dat deze maand al wordt, dat denk ik niet. Ik ben nu nog te druk met AC Syndicate en Fallout 4 ligt ook nog op de plank evenals Metal Gear Solid 5. En ik twijfel heel erg over Rainbow Six: Siege. De beta wist mij alles behalve te verassen en de laadtijden en matchmaking waren dramatisch.

    Misschien kan iemand hier mij vertellen of dit nog steeds zo is? Want de gameplay an sich was wel erg tof.

    0
  8. User  avatar
    54 XP

    Ook hier geen nieuwe games in de maand december, moet er nog steeds een paar uitspelen.

    0
  9. 77.248.180..xxx's avatar

    Xenoblade Chronicles X de enige game die het waard is deze maand.

    0
  10. User  avatar
    44 XP

    Tom Clancy’s Rainbow Six Siege uiteraard.

    0
  11. 86.93.43.xxx's avatar

    Ik heb geen tijd voor andere games, fallout 4 heb ik zot veel lol mee ^^, games waar ik nog op wacht zijn The Division en No Man’s Sky 😀

    0
  12. User  avatar
    4682 XP

    Ben voorlopig nog wel bezig met Fallout en m’n andere games op verschillende platformen.

    0
  13. User  avatar
    280 XP

    Ik wilde eerst Rainbow Six: Siege en Just Cause 3 halen, maar moet momenteel sparen voor belangrijkere dingen.
    Vraag sowieso 1 van deze games voor de kerst maar welke dat gaat worden weet ik momenteel nog niet.

    0
  14. User  avatar
    4884 XP

    Heb alles al wat ik wou… need for speed gemakkelijk platinum gehaald in een week… cod bo 3 2 weken gespeeld tot level 55 en de campaign .. en ben et nu al beu…en nu concentreren op ac syndicate …

    0
  15. User  avatar
    2766 XP

    R6!

    0
  16. 62.12.14.xxx's avatar

    Met fallout 4 en black ops 3 heb ik t voorlopig druk zat

    0
  17. User  avatar
    2419 XP

    Just Cause 3
    Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

    0
  18. User  avatar
    2419 XP

    @DarkDevil: Als veel vrienden van je R6 hebben zou ik je R6 aanraden man echt waar! Maar als je echt ’n solo guy bent dan zou ik Just Cause 3 gaan !

    0
  19. User  avatar
    1159 XP

    Ik heb al zoveel games uitgespeeld de laatste paar maanden pfoe neem bijvoorbeeld the witcher 3, infamous first light, driveclub, project cars, zombie army, until dawn, battlefield, the order, dragon ball, god of war, need for speed 2015, F1 echt alles wat je je maar bedenken kunt en natuurlijk mijn standaart game Fifa, ook op de Ps3 heb ik de afgelopen weken veel games nog uitgespeeld zoals Nascar, southpark, monster jam, grid autosport, assassins creed rogue & liberation, the walking dead etc etc. Nu ben ik de komende weken nog wel bezig met BO3, syndicate, darksiders 2, dying light en voor Ps3 natuurlijk nog San andreas, er is altijd wel wat te gamen haha enige wat ik nu nog wil halen is de Uncharted collection voor Ps4 (deel 1,2 en 3) voordat Uncharted 4 uitkomt in 2016, in dat opzicht ben ik echt een gamefreak en troffeeen gek

    PSN: RStylesGeleen

    0
  20. User  avatar
    324 XP

    Just Cause 3:D

    0
  21. User  avatar
    477 XP

    Geen games, heb nog genoeg andere games te spelen

    0
  22. User  avatar
    280 XP

    @klupido:
    Mijn vrienden spelen eigenlijk allemaal Black Ops III waaronder ik ook.
    Maar denk toch dat Just Cause 3 in huis gaat komen.

    0
  23. User  avatar
    2403 XP

    Just Cause 3 (PS4) en Grand Theft Auto: San Andreas (PS3)

    mvg ps4 ps4

    0