Black Friday was dit jaar de allerbeste ooit in de geschiedenis van PlayStation

http://playsense.nl/images/file/img_5666cb8e019b7.jpg

Sony is enorm tevreden met de Black Friday verkopen van dit jaar, het was namelijk de allerbeste ooit in de gehele geschiedenis van het merk PlayStation. Andrew House, Group CEO van Sony Computer Entertainment (SCEI), meldde dit afgelopen weekend tijdens PlayStation Experience, hij voegde hier zelfs aan toe dat ze trachten de verkopen van de PS2 te evenaren met de PS4.

Verkoopcijfers zijn nog niet vrijgegeven door Sony en ook Microsoft spreekt over een record aantal verkopen voor Xbox, maar heeft ook nog geen cijfers genoemd. De NPD, die verkoopaantallen verzamelt in de Verenigde Staten, zal een dezer dagen haar rapport uitbrengen. Dit gaat meer duidelijkheid scheppen over de aantallen die verkocht zijn in november.

Andrew House was erg positief over de kans dat de PS4 mogelijk de verkopen van de PS2 gedurende de levensduur van de console gaat verbreken. De PS2 heeft tot op de dag van vandaag namelijk 155 miljoen verkopen gezien, Andrew House meldt dat consumenten vandaag de dag gewoon sneller innovatie willen zien, waar de PS4 aan bijdraagt.

“We’ve just seen the most successful Black Friday in the company’s history,”[…]”We are now trying to benchmark against the success of the PlayStation 2 – or exceed it if possible.”

House was also weary of talking up PS4’s chances of eventually eclipsing lifetime PS2 sales of 155 million, noting that consumers now “expect innovation” to come around more quickly.

  1. 109.236.80..xxx's avatar

    Als die VR goed is en er genoeg spellen voor uitkomt, dan verkoopt de ps4 nog beter.

    0
  2. User  avatar
    554 XP

    En toch werdt de xbox One beter verkocht tijdens black friday!

    0
  3. 84.24.147..xxx's avatar

    Sony is goed bezig, ben ook erg blij met de console al zijn er nog genoeg punten verbetering. ‘Innovatie’ alsin indy games en remasters..? Ze doen niet veel anders dan hun concurrent MS

    0
  4. User  avatar
    9074 XP

    @Dutchpride0318: Nou dat is echt fantastisch hier is je koekje.

    0
  5. 85.144.29..xxx's avatar

    @Dutchpride0318: fanboy

    0
  6. User  avatar
    554 XP

    @Flaming_Kaiser: @85.144.29..xxx:

    Niks fanboy heb alle huidige consoles hier !
    Meldt het alleen omdat psx sense normaal als de kippen erbij is om te melden dat playstation de beste verkoop cijfers heeft.

    En aan jullie reacties te zien zijn jullie hier de fanboys ..pro playstation fanboys !!

    0
  7. User  avatar
    1758 XP

    @Dutchpride0318: #erstaateenfoutinbeidereacties
    #tochffbeteroplettentijdensnederlands

    0
  8. User  avatar
    554 XP

    @Scrappy-_-coco0: wat leuk een grammatica nazi 🙂
    Goed opgelet joh , zeker het jongetje geweest op school die vooraan zat om al ze klasgenoten erbij te naaien, zodat je er zelf beter van werd bij de juffrouw

    0
  9. 66.249.64..xxx's avatar

    @Dutchpride0318: Ben jij niet die gast die je “game setup” geupload had en aandacht probeerde t krijgen op psx? Lmao

    En niemand hier is geinteresseerd in je “nieuws” dus er is geen reden om dat t melden.
    Neem je koekje en vertrek maar.

    0
  10. User  avatar
    554 XP

    Goed dat je ’t zegt zal hem vd week eens updaten 😉

    Grappig om te zien hoe ze hier meteen wakker worden en haten als je een keer iets positiefs over een andere console zegt

    Neem allemaal jullie fanboy koekjes en geniet er lekker van om elke dag het zelfde koekje te eten en blind te zijn voor andere smaken

    0
  11. User  avatar
    416 XP

    @Dutchpride0318:

    Je hebt helemaal gelijk, ik zie ook aan de reacties wie de fanboys zijn 😉 en ik denk dat iedereen dat wel ziet als ze ff goed kijken

    Als mensen gelijk gaan katten op je grammatica of je game set-up erbij halen dan weten ze natuurlijk al lang dat je gelijk hebt en proberen ze je op een andere (Kleuterschool) manier onderuit te halen ipv op een nette en volwassen manier de discussie aan te gaan

    Ik weet niet welke console beter heeft verkocht, maar ik merk om mij heen dat er best wel veel mensen een Xbox One naast hun PS4 zetten, vaak kwamen deze gamers van de Xbox360 “overgelopen” naar de PS4 en gaan dan nu weer “terug”

    Ikzelf bezit trouwens alleen een PS4 (eigenlijk 2 x PS4) en geen Xbox One

    Maar super dat Sony PlayStation blij is met Black Fryday van dit jaar, er komen vast nog wel meer mooie kerst aanbiedingen aan

    0
  12. User  avatar
    410 XP

    @P@TRICK:@Dutchpride0318: Jullie hebben toch wel door dat dit een PS nieuws site is?
    @Dutchpride0318: Het is toch ook best logisch dat de xbox one beter verkoopt tijdens blackfriday als de meeste mensen al een ps4 hebben 😉

    0
  13. User  avatar
    410 XP

    @1shot1kill: @Dutchpride0318: Oh en probeer maar op een xbox nieuws site t zeggen dat de ps4 beter verkoopt 😛 kijk wat er dan gebeurt 🙂 LOL ( btw zeg dat hun ook blind leven en vergelijk de haat die je krijgt)

    0