Nieuwe gameplay beelden van The Division verschenen

Heel erg veel hebben we eigenlijk nog niet van Ubisoft’s The Division kunnen zien en terwijl de Xbox One gebruikers enige tijd geleden al aan de slag konden met de alpha versie van de game, moeten wij nog ietsje langer wachten. Gelukkig is het wachten wat minder vervelend gemaakt, want er is nieuwe gameplay verschenen van The Division.

Ubisoft heeft namelijk vijftien mensen uitgenodigd in de studio in Zweden om met The Division aan de slag te gaan en om met de ontwikkelaar te praten. De speelsessie is natuurlijk opgenomen en dat biedt de nodige nieuwe gameplay, waaronder van de Dark Zone. Geniet ervan, want het zijn prachtige en actievolle beelden.

  1. 24.132.246..xxx's avatar

    Mooi maar wacht eerst de reviews wel af….

    0
  2. User  avatar
    3888 XP

    Twijfels…. veel potentie maar ik weet niet of dit echt wat gaat worden…

    0
  3. 195.240.206..xxx's avatar

    tsja ubi hype…..

    en die geloof ik niet meer……….eerst zien dan geloven.

    0
  4. User  avatar
    2316 XP

    Ubisoft -.-

    0
  5. 62.129.135.xxx's avatar

    Ik heb er toch erg veel zin in!
    Alleen kijk ik nog meer uit naar de nieuwe ghost recon

    0
  6. 52.91.41.xxx's avatar

    Dikke game heb de alpha gespeelt voelt lekker aan en ziet er aardig uit.

    0
  7. 52.91.41.xxx's avatar

    Bij deze game is de xbox one lead platform, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

    0
  8. 66.249.65.xxx's avatar

    mijn keuze ligt eerder meer voor Ghost Recon Wild Lands

    0
  9. 37.74.191..xxx's avatar

    Hier ook Alpha gespeeld, instant buy !
    Boven verwachting, lang leve de Darkzone 🙂

    0
  10. 37.74.191..xxx's avatar

    Zijn dit niet gewoon weer dezelfde beelden? Maak me toch n beetje zorgen dat ze bijna niks laten zien. Lijkt steeds hetzelfde stukje new york of darkzone. Ik hoop dat ie goed wordt maar zou toch graag meer zien. Vind ubi nog al terughoudend.

    0
  11. User  avatar
    325 XP

    Insta buy!

    0
  12. User  avatar
    515 XP

    Ik twijfel, had al e.e.a. gezien op de FirstLook en zag er entertaining uit ookal ben ik niet echt een online shooter fan. We just wait and see a little more…

    0

Meer Tom Clancy's: The Division

Meer