Progressie systeem van Overwatch over de kop, nieuwe beta in 2016


Blizzard’s nieuwste additie aan haar selectie van games, Overwatch, komt eigenlijk nog maar net uit de beta fase, maar de ontwikkelaar en uitgever heeft nu al besloten om het progressie systeem te schrappen en het anders te doen. Dit gaat dan de derde keer zijn, dus we hopen dat drie keer scheepsrecht is in dit geval.

De reden voor het veranderen hiervan, en de bron van de evolutie van dit progressie systeem, ligt hen in de gewenste eenvoud van het levelen. Om een lang verhaal kort te maken; doordat de game eigenlijk een vlotte speelstijl met snelle beslissingen behoeft, is het niet wenselijk als je steeds lang moet nadenken over in welke skills je wilt investeren.

Meer informatie hieromtrent kun je terugzien in de developer’s update hierboven, waarin Jeff Kaplan alles haarfijn uitlegt.

  1. 144.76.23.xxx's avatar

    Toont ballen

    0
  2. 17.142.159..xxx's avatar

    Niet echt fan van dit maar dit toont ook toewijding en liefde naar mijn mening.
    Als meer uitgevers van dit soort kaliber waren dan hadden we altijd topspellen.
    [HATERS INCOMING]

    0

Meer Overwatch

Meer

Cross-play komt binnenkort naar Overwatch

Met de komst van Overwatch 2 is het vanzelfsprekend dat Blizzard zich minder op het eerste deel gaat focussen. Overwatch is uiteraard nog steeds een populaire shooter en deze game zal dan ook niet compléét achtergelaten worden. Zo heeft de...