Dit zijn alle releases van januari – welke game(s) haal jij?


Allereerst nogmaals de beste wensen voor 2016. Het nieuwe jaar is aangebroken en dat beginnen we met een overzicht van alle releases van januari. Deze maand is nog best wel aardig te noemen, want vanaf volgende week verschijnen er wekelijks nieuwe titels.

Zoals gebruikelijk hebben we alle nieuwe releases voor je op een rijtje gezet, kijk dus snel verder.

Week van 1 januari

  • Geen releases

Week van 8 januari

  • Hardware: Rivals (PS4)
  • Volume (PS Vita)

Week van 15 januari

  • Gone Home (PS4)
  • The Banner Saga (PS4)
  • Assassin’s Creed Chronicles: India (PS4)
  • Act It Out! A Game of Charades (PS4)

Week van 22 januari

  • Resident Evil Zero HD (PS3/PS4)
  • Resident Evil: Origins Collection (PS3/PS4)
  • Zombi (PS4 – Fysieke release)
  • Life is Strange (PS4 – Fysieke release)

Week van 29 januari

  • The Witness (PS4)
  • This War of Mine: The Little Ones (PS4)
  • Sébastien Loeb Rally Evo (PS4)
  • LEGO Marvel’s Avengers (PS3/PS4)
  • Civilization Revolution 2 Plus (PS Vita)

Ga jij nog een game halen of zelfs meer dan één? Laat het hieronder weten in de comments.

  1. User  avatar
    9074 XP

    Resident Evil: Origins Collection retail PS4, Life is Strange retail,
    The Legend of Heroes – Trails of Cold Steel PS Vita retail.

    0
  2. User  avatar
    70 XP

    Deze maand alleen hardware Rivals voor mij

    0
  3. User  avatar
    393 XP

    Misschien the Banner Saga…

    0
  4. 54.85.75..xxx's avatar

    Amplitude!

    0
  5. User  avatar
    631 XP

    Hmm, deze week 0 spellen kopen. Not my type of games, allemaal een beetje onbekend voor mij

    0
  6. User  avatar
    280 XP

    -Gone Home
    -Life is Strange
    -LEGO Marvel’s Avengers

    0
  7. 62.140.13.xxx's avatar

    Iedereen gelukkig nieuwjaar!! Heb een vraag (misschien een domme ) maar hoe zit dat met RE ZERO HD EN RE ORIGINS COLLECTION?? Ik ben daar niet zo in thuis maar wat is daar het verschil in? Zit bv die zero niet bij die ORIGINS collection ? Is die zero een apart deel? Die collection wordt een fysieke release….kan iemand dat vertellen . B V D

    0
  8. 81.204.216.xxx's avatar

    Als de recensies positief zijn Sebastien Loeb Rally Evo

    0
  9. 83.85.51..xxx's avatar

    niets zo te zien. ben bezig met batman, moet nog beginnen aan the witcher 3, heb ac syndicate nog liggen, moet bayonetta 2 nog uit het folie halen….. dus tot uncharted 4 heb ik wel wat te doen.

    0
  10. User  avatar
    127 XP

    Geen een.. 🙁

    0
  11. User  avatar
    313 XP

    @62.140.13.xxx: Resident Evil Zero HD (PS3/PS4) is digitaal & Resident Evil: Origins Collection (PS3/PS4) is de eerste RE en Zero op disc.

    0
  12. 62.140.13.xxx's avatar

    @rieks: hé super dank je voor je reactie…zal em gelijk bestellen

    0
  13. User  avatar
    9970 XP

    Rustig maandje voor mij! Ik heb nog genoeg uit te spelen!

    0
  14. User  avatar
    278 XP

    Fallout 4. …

    0
  15. User  avatar
    2 XP

    Nou helemaal nix , ben nog wel ff aan het knallen met star wars .

    0
  16. User  avatar
    2146 XP

    @81.204.216.xxx: same for me!! Al vermaak ik me ook met wrc 5 😉

    0
  17. 62.140.137..xxx's avatar

    Black ops 3

    0
  18. User  avatar
    1983 XP

    Misschien enkel iets met de solden maar vanaf Februari wel een enkele nieuwe game

    0
  19. User  avatar
    552 XP

    Ben zelf een beetje een sucker voor LEGO games. Dus voor mij zal het LEGO The Avengers worden deze maand ^^

    0
  20. User  avatar
    556 XP

    Lego marvels voor de kleine. En stiekem een beetje voor papa ook

    0
  21. User  avatar
    240 XP

    Ik ben wel benieuwd naar The Witness, hoop dat het prijskaartje niet boven de €20 zit.

    0
  22. User  avatar
    1100 XP

    Heel mischien sebastian loeb rally

    0
  23. User  avatar
    433 XP

    Lastig lastig… Misschien Sebastián loeb en misschien AC??

    Maar heb nog zoveel liggen… Twijfel twijfel…

    0
  24. 84.25.2.xxx's avatar

    Waarschijnlijk alleen The Whitness.

    0
  25. 84.107.252..xxx's avatar

    The witness en zombi

    0
  26. User  avatar
    734 XP

    @Tjoe:
    Haha, bij mij is precies hetzelfde.

    0
  27. User  avatar
    134 XP

    Misschien the witness

    0
  28. 31.161.129..xxx's avatar

    Dat wordt een goedkope maand, alleen kaar troep

    0
  29. User  avatar
    42 XP

    Voorlopig zit er nog niks voor me bij , maar ik vermaak me nog wel ff met blackops 3

    0
  30. User  avatar
    90 XP

    Geen enkele nieuwe release voor mij deze maand.Ik moet nog zoveel games spelen die het afgelopen jaar zijn uitgekomen.

    0
  31. 220.181.108..xxx's avatar

    @54.85.75..xxx: yup, amplitude!

    0