Tom Clancy’s The Division beta begint op 29 januari


Na de nodige geruchten over de startdatum van de Tom Clancy’s The Division beta heeft Ubisoft nu uitsluitsel gegeven. De beta zal op 28 januari later deze maand starten exclusief op de Xbox One. Een dag later kunnen spelers op de PlayStation 4 en PC aansluiten in de beta die duurt tot en met 31 januari.

De beta is toegankelijk via een pre-order van The Division. Heb je geen pre-order? Dan kan je je ook via de Ubisoft site aanmelden hoewel toegang tot de beta via deze weg niet is gegarandeerd. Wat de beta precies aan content bevat is op moment van schrijven nog niet bekend, maar daar volgt vast snel uitsluitsel over.

  1. 84.241.201..xxx's avatar

    2 dagen maar..

    GAAAAYY!

    0
  2. User  avatar
    969 XP

    Precies 2 dagen maar..

    0
  3. 77.222.64..xxx's avatar

    @84.241.201..xxx:

    Je zal verbaast zijn over hoeveel feedback ze na 2 dagen beta testen al hebben.
    kan een hoop verschil maken voor de uiteindelijke release.
    Een beta is niet zodat mensen even lekker gratis kunnen spelen, het is puur een test voor de developers, die na 2 dagen meer dan genoeg info hebben om weer even vooruit mee te kunnen.

    0
  4. 62.72.193..xxx's avatar

    Werkt t preorder trucje nog?
    Of moet je nu gelijk betalen bij een preorder?

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    @84.241.201..xxx: @rickaa12: waaaauuuuwww jullie kunnen echt niet tellen he?

    0
  6. User  avatar
    5920 XP

    @84.241.201..xxx: @rickaa12: Volgens mij is 29 januari tot en met 31 januari nog altijd 3 dagen. 🙂

    0
  7. User  avatar
    969 XP

    @aarjen116: tot en met 31 jan dus? Dacht tot 31 jan.

    0
  8. User  avatar
    5920 XP

    @rickaa12: Jep tot en met, staat ook in het bericht. 😉

    0
  9. User  avatar
    969 XP

    @aarjen116: oh sorry, heb het niet goed gelezen haha

    0
  10. User  avatar
    2419 XP

    Ik heb hem gepreordered, aangemeld bij Ubisoft, & volgens mij als je Rainbow Six Siege hebt of de beta heeft gespeeld je dan ook kans maakt! En ik heb alle drie die dingen gedaan en heb hem nog niet binnen!

    0
  11. User  avatar
    269 XP

    Lijkt me wel een toffe game….. Misschien toch maar pre-orderen :s

    0
  12. User  avatar
    4884 XP

    Wrm moet ik me altijd terug inloggen echt vervelend … hoop echt dat the division het waard gaat zijn kijk er al lang naar uit

    0

Meer Tom Clancy's: The Division

Meer