PlayStation Plus update februari bekendgemaakt


Sony heeft op het PlayStation Blog weer bekendgemaakt welke games we in de Instant Game Collection mogen verwachten met ingang van februari. Het betreffen deze keer zelfs drie PlayStation 4 titels, zij het via een Cross-buy constructie.

Daarmee zien we ook automatisch drie PlayStation Vita titels en als laatste zitten er zoals gebruikelijk weer twee PlayStation 3 games bij. De line-up is niet wereldschokkend, maar ongetwijfeld zitten er weer wat leuke titels voor je bij.

Nieuw voor PlayStation Plus op 2 februari

  • Nom Nom Galaxy (PS4)
  • Helldivers (PS4/PS3/PS Vita)
  • Nova 111 (PS4/PS3/PS Vita)
  • Persona 4 Arena Ultimax (PS3)
  • Grid Autosport (PS3)
  • Lemmings Touch (PS Vita)

Verlaat PlayStation Plus op 2 februari

  • Hardware: Rivals (PS4)
  • Grim Fandango Remastered (PS4)
  • Dragon Age: Origins (PS3)
  • Medal of Honor: Warfighter (PS3)
  • Nihilumbra (PS Vita)
  • Legends of War: Patton (PS Vita)

  1. 84.241.195..xxx's avatar

    Bruh bruh bruh

    0
  2. User  avatar
    951 XP

    Schokkend. Ik reageer meestal niet op de PS Plus update artikelen, maar het begint nu echt triest te worden. Met alle respect voor de ontwikkelaars…

    0
  3. 84.241.208.xxx's avatar

    Helldivers lijkt mij wel cool. De rest zullen we wel zien.

    0
  4. User  avatar
    4884 XP

    Man man man

    0
  5. User  avatar
    393 XP

    Helldivers IS leuk! Jammer genoeg heb ik hem al. Persona 4 arena!!!!! Ben ik erg blij mee. Grid ga ik ook proberen. De rest ken ik niet of wil ik niet. Toch wel ERG tevreden…

    0
  6. 84.105.212..xxx's avatar

    Wtf wanneer komt sony met A titels oooo dit is 10000000000 niks.

    0
  7. User  avatar
    367 XP

    BRUUUUUUUHH. Het begint nu echt zeer triest te worden..

    0
  8. 62.45.204.xxx's avatar

    Jammer eeze update niks voor mij helaas.

    0
  9. 217.121.158..xxx's avatar

    Ik zal wel gek zijn, maar ik vind het weer een prima update, net zoals de laatste maanden. elke maand toch wel minimaal een uurtje of 10 pret van games die ik wellicht anders niet zou spelen. Volgens mij hebben sommige personen de indruk dat ps plus in alle gaming behoeften moet voorzien. Tuurlijk had ik ook liever aaa games gehad, maar we moeteen reeel blijven, sony is een commercieel bedrijf.

    0
  10. 54.164.197.xxx's avatar

    @Fatoeboy: Ik reageer of klaag normaal ook niet echt om de ps plus updates. Maar je heb helemaal gelijk dit is wel echt triest.

    Ik zou tenminste een Knack verwachten of Thief ofso.
    Het is dat ps plus nodig is voor online gaming, anders had ik het pas aangeschaft wanneer er iets goeds komt.

    0
  11. 87.211.122.xxx's avatar

    @217.121.158..xxx: Het zijn wel games die ik normaal niet zou spelen ja, dus het is leuk dat die games ”gratis” te krijgen zijn via ps plus.
    Maar eens in de zoveel tijd zou een triple a game wel mogen.
    De games die sinds de ps4 release er al zijn, zouden nu echt wel af en toe mogen komen.
    Maja geen idee hoe dat allemaal te werk gaat bij sony, neem aan dat er goede redens voor zijn.

    0
  12. 77.248.80..xxx's avatar

    Man man man…..

    0
  13. User  avatar
    325 XP

    Weer een k*t indie game. Thx a lot Sony..

    0
  14. User  avatar
    1753 XP

    Grid autosport moet ik nog spelen! Rest boeit me niet

    0
  15. 81.83.95..xxx's avatar

    Aan alle trollen:
    Kruip in jullie hol en kom er nooit meer uit

    0
  16. 81.83.95..xxx's avatar

    helldivers ps4 3 weken geleden gekocht 🙁

    0
  17. User  avatar
    2316 XP

    @Fatoeboy: Ben het met je eens. Echt slecht van Sony. @54.164.197.xxx: Dit dus

    0
  18. User  avatar
    515 XP

    ^^ Standaard reacties op PSXSense n.a.v. PSPlus updates ^^ Downloaden en proberen, is t niks dan is t niks 😉

    0
  19. 38.68.25.xxx's avatar

    @84.241.208.xxx: Helldrivers is idd een vette game MET VRIENDEN, solo is de game veels te moeilijk.

    0
  20. 62.47.194..xxx's avatar

    Toch is PSX-Sense er stellig van overtuigd dat er ongetwijfeld wat leuke titels voor ons bij zitten… Right….

    0
  21. User  avatar
    1159 XP

    Voor mensen die nog op de PS3 spelen en van racen houden is Grid Autosport wel een aanrader, goede game van Codemasters, maar voor Ps4 zit er idd dikke stront bij

    0
  22. 77.248.110.xxx's avatar

    Mensuh, ga je toch lekker een stukkie buiten lopen. Of wachten tot er wat beters komt. Tegen die tijd zal ik mn pluskaart weer is inlossen

    0
  23. 109.131.125..xxx's avatar

    Pff ik heb alleen nog maar ervaring met een ps4.
    Ik vraag me af was het met de ps3 ook altijd zo dramatisch?

    0
  24. 31.161.165..xxx's avatar

    @217.121.158..xxx: tja dat is zeker waar. Maar dan hadden ze in de tijd van de ps3 met ps plus geen verwachtingen moeten scheppen. Toen waren de games top. Nu flut helaas

    0
  25. 86.82.123.xxx's avatar

    Wat een stellletje zielige mensen zijn hier. Als ik niet hoefde te betalen voor online, dan had ik geen ps+, newsflash: je betaalt voor het online gamen, de rest kan je nemen als je wilt.

    En ja voor de PS3 is de line up beter, want daarvoor was PS+ geintroduceerd. Zodat men voor een lage prijs maandelijks een paar spellen kan spelen.

    0
  26. 82.94.254.xxx's avatar

    24 indiegames a year

    0
  27. 92.69.207..xxx's avatar

    Elke maand weer exact hetzelfde gezeik bij de ps plus updates. Zalig.

    0
  28. 83.128.220..xxx's avatar

    Dit is echt mafioos aan het worden. Zo een succes en nog steeds geen tripple a game..Ik zelf verwacht geen games. Maar zie er zeker niet tegen op,duh wie niet. Maar fucking a hou die indie troep en geef online gamen weer gratis. Dan zeg ik bye bye ps plus. Maar ja dat willen ze juist voorkomen…

    0
  29. User  avatar
    351 XP

    Indie Plus

    0
  30. 83.82.31.xxx's avatar

    Tis dat ik online wil gamen op mijn ps4, anders had ik plus echt niet genomen. Echt triest dit.

    0
  31. User  avatar
    367 XP

    @109.131.125..xxx: Op ps3 was het geweldig. (Vond ik zelf.) Van Payday tot Uncharted. Dus het is nu echt bagger.

    0
  32. 77.165.36.xxx's avatar

    Hoeveel geld waren alle ps plus games nou ook alweer voor 1 jaar? Je kreeg volgens mij voor 2000 euro aan games… Weet je wat sony, steek ze allemaal maar ergens waar de zon niet schijnt! Al vanaf de ps1 erbij en voel me steeds harder genaaid worden…

    0
  33. 82.74.209..xxx's avatar

    Helldivers voor de Ps vita!!!
    Daar zat ik op te wachten.
    Speelt heerlijk erop.

    0
  34. 62.45.48.xxx's avatar

    Psplus = officieel en kutservice

    0
  35. User  avatar
    2146 XP

    Ik vraag me af, wordt Sony dan zelf ook niet moe van dat geklaag? Ik bedoel… Mensen zijn terecht niet happy. Voor mij, een voornamelijk offline gamende , die niet of nauwelijks van indies/retro games houdt, is ps plus weggegooid geld. Geef liever een ps2 classic cadeau dan zo’n indie. Vandaag nog even door de psn store gewandeld. Walgelijk als je de prijzen ziet. Nba 2k14 / 2k16 etc en voor Wwe gaat t zelfde op! Walgelijk gewoon!

    0
  36. User  avatar
    467 XP

    @217.121.158..xxx: eindelijk iemand die er net zo over denkt. Dank je!

    0
  37. User  avatar
    433 XP

    Grid sowieso maar ff binnenharken…
    En helldivers maar eens even op internet opzoeken.

    T zijn geen AAA titels, maar ach… Beter iets dan niets.
    Natuurlijk hoop ik ook op topgames, maar die zullen vanzelf wel een x komen…

    0
  38. 82.170.169..xxx's avatar

    Pffff bah bah wat een grote titels weer , triest

    0
  39. 94.215.29..xxx's avatar

    Persona 4 Arena is misschien wel interessant om even te proberen. Voor de rest denk ik.. wéér rommel.

    0
  40. 212.45.4.xxx's avatar

    En dat is de rede waarom ik geen PS Plus abonnement heb.

    Xbox daarentegen! ( No fanboy )

    0
  41. 17.142.156..xxx's avatar

    ps plus voor ps4 is keer op keer whack

    0
  42. User  avatar
    15 XP

    @212.45.4.xxx: je bedoeld xbox live, waarvoor ik vanaf november 2005 tot en met mei 2013 zon 6 euro per maand heb betaald, gewoon om online te kunnen spelen? Daar heb ik geen enkel spel gezien.

    0
  43. 94.208.187.xxx's avatar

    @Brainfrz:

    Met Xbox live krijg je tenminste fatsoenlijke titels.

    0
  44. 17.133.7..xxx's avatar

    Helldivers is goed eerste titel op PS plus dat moeite waard is.

    0
  45. User  avatar
    9074 XP

    @54.164.197.xxx: Thief is a zo vaak voor onder de 10 Euro geweest met kortingen….. Helldivers is meer waard lol en waarschijnlijk nog nog beter ook ik heb de game helaas al.

    Zelf haal ik graag games met de psplus aanbiedingen dus ik heb me geld er altijd uit in een jaar. 😀

    Triple A games haal ik in de winkel dus als ik die gratis uitkomen vind ik meestal toch niks.

    0
  46. User  avatar
    9074 XP

    @Mrduckie88: Dan neem je toch geen plus zo simpel is het. 😉

    0
  47. User  avatar
    9074 XP

    @94.208.187.xxx: Die je met aanbiedingen voor 9,99 kan halen. 😀

    0
  48. 17.142.157..xxx's avatar

    3 jaar lang plus gehad, verlopen op 24 december 2015, en voorlopig neem ik ook geen abbo meer. Speel niet meer online, en voor de plus games hoef je het niet te doen, daarnaast zie ik geen aanbiedingen meer voor plus 35 per jaar. Ja ik ben een ouwe zeur maar mij zijn ze voorlopig kwijt. Ik vermaak me nog met fallout 4 en voor meer games heb ik toch geen tijd.

    0
  49. 17.142.156..xxx's avatar

    Verdomd vorige week een ps4 gehaald komt persona =(

    0
  50. 188.207.71.xxx's avatar

    Verschrikkelijke strontgames weer en weer en weer!!!!

    0
  51. 141.135.255.xxx's avatar

    Nice, zit weer wat lekkers bij

    0
  52. 62.112.254..xxx's avatar

    @94.208.187.xxx: Nu misschien, maar ze hebben wel 8 jaar lang mijn geld gekregen zonder er ook maar 1 gratis download tegenover te zetten.

    0
  53. 89.98.81.xxx's avatar

    Ik wil nou niet die guy zijn die zegt dat de PS+ games voor PS4 slecht zijn… Maar ze zijn gewoon echt slecht, ik wil games en niet die indie prullen.

    0
  54. 87.213.39..xxx's avatar

    Wow, allemaal last van een winterdepressie ofzo? Je betaalt niet voor Plus om games te krijgen, maar om online te kunnen en het netwerk te onderhouden. Je hebt niet eens het recht om te zeuren over AAA titels!

    0
  55. 84.197.25..xxx's avatar

    @89.98.81.xxx: en jij bent een oude wortel.Capiche?

    0
  56. User  avatar
    506 XP

    Gelukkig helldrivers nog niet gekocht. Gelukkig weer een game voor de vita wat leuk is, die ligt weer een tijdje stof te happen. Voor de rest is t maar armzalig!

    0
  57. User  avatar
    833 XP

    Grid autosport maakt mijn dag goed. Geweldig ben er blij mee

    0
  58. 92.69.192.xxx's avatar

    Stop die games maar in een plek waar de zon niet schijnt. Liever dat de servers wat stabieler werken me games koop ik zelf wel.

    0
  59. 157.55.39..xxx's avatar

    bahbah dit is echt de eerste keer dat ik het echt bagger vind. zo erg heb ik het nog nooit gezien.

    0
  60. User  avatar
    2146 XP

    @Flaming_Kaiser: Dat ga ik ook niet verlengen. Allee ik denk wel, over het algemeen hoor ik mensen die het niet verlengen, omdat ze online afhaken door haperende servers en het aanbod psplus games niks vinden…. of Sony hier nu bij gebaat is?? Daarom erg benieuwd naar hoeveel mensen uiteindelijk niet verlengen

    0
  61. 31.161.191..xxx's avatar

    Helldivers is gewoon 35 euro in de winkel. Wat zeurt iedereen weer lekker…

    0
  62. 62.140.132.xxx's avatar

    @86.82.123.xxx:

    Gaat het niet om, Sony beloofde tijdens de ps3 al dat de psn plus op ps4 vele triple a titles zou krijgen. Nou waar dan? Precies dat is hetgeen waar mensen om klagen, de leugens van Sony

    Blijf ze voor verdedigen

    0
  63. 83.87.177.xxx's avatar

    Deze maand gaat wel.

    0
  64. 17.142.156..xxx's avatar

    Sony mijn ps4 is GEEN vuilbak hou die troep maar

    0
  65. User  avatar
    9074 XP

    @Mrduckie88: Ik ben dan toevallig weer erg tevreden ik hou wel van de aanbiedingen. Ik zeer veel leuke indie games binnengehaald voor een prikkie. En triple A games koop ik gewoon in de winkel als ik de games goed vind. En een mooie korting op de sommige seasonpasses. Mijn online werkt gewoon erg goed ik weet niet hoe dat bij de andere mensen zit. Ik vind het jammer dat mensen gewoon met oogkleppen naar indie games kijken sommige spelen beter dan de gemiddelde triple A. En Helldivers is gewoon een goede game ik heb deze liever dan thief die elke maand zowat 8,99 kost. Plus ik weet bijna 100% zeker als bijvoorbeeld Killzone erin komt dat iemand wel weer commentaar heeft de game is oud of lelijk ik vind het niet leuk ik heb hem al enz. 🙂

    Ik heb persoonlijk een heel leuk lijstje overgehouden door de kortingen.
    Axiom Verge
    Kung Fury
    Submerged
    Alien Isolation Seasonpass
    Qube
    Roller of the Realm
    Magicka 2
    Velocity 2X
    Abyss Odyssey
    Super Time Force
    Xeodrifter
    Teslagrad La-Mulana EX
    Armello
    Whispering Willows
    Toren
    The Swapper
    Ether One
    White Night
    Bastion
    Road not Taken

    Zo kan ik nog wel even doorgaan is ook wel eens lekker een kort spelletje naast the Witcher 3 en Batman om effe snel te spelen. Dit nog lang niet alles wat ik heb maar even als voorproefje. De mooiste herinneringen aan games zijn omdat ze mooi waren maar gewoon dat ze leuk waren. En ik zie Thief,KZ,Knack het er niet veel beter op maken die kan ik wel ergens anders krijgen voor zowat niks. Het is persoonlijk voor mij dat wel maar laat even die makers in hun waarde. Dat gezeur weet ik nu ook wel en laten we eerlijk zijn hoezo eisen voor die 4 zoveel per maand. Ik weet niet of het waar is maar als Nederlander heb ik vaak het idee dat we niks de grootste eisen. Misschien kan ik beter zeggen als gamer tegenwoordig begint iedereen al te janken als een game er iets anders uitziet en gelijk de term indie tond te strooien terwijl het soms niet eens indie games zijn.

    0