Fan maakt mooie cinematic video van The Division


De beta van The Division is inmiddels voorbij en hopelijk heeft iedereen er goed gebruik van kunnen maken. Ubisoft was zo gul om nog meer mensen van de wachtlijst toe te laten tot de beta en verlengde de beta zelfs met een dag extra.

Staan de gebouwen van New York nog op jullie netvlies en herinner je ieder speciaal moment uit de beta? Als het antwoord daarop nee is, dan kan je hierboven een leuke cinematische video bekijken van The Division. Een fan heeft namelijk de mooiste momenten, gebeurtenissen en gebouwen in een video gemonteerd met een passend deuntje eronder.

Gewoon even kijken dus, mocht je je nog even willen wanen in de verlaten straten van New York.

  1. 176.74.245.xxx's avatar

    Ik heb de beta niet gespeeld maar als dit de hoogtepunten zijn, I’ll pass 😉

    0
  2. User  avatar
    367 XP

    @176.74.245.xxx: Dan moet je de beta maar eens gaan spelen 😉

    0
  3. 191.232.136..xxx's avatar

    Past er perfect bij, the wanderer. Dat is ook bijna het enige wat het was… wandering around…in een lege stad 🙂

    0

Meer Tom Clancy's: The Division

Meer