Meer The Walking Dead op komst in Telltale uitvoering?

Michonne
Het zal Telltale en The Walking Dead fans niet ontgaan zijn dat deze maand nog de eerste episode van een nieuwe game verschijnt waarin The Walking Dead icoon Michonne centraal staat. Ditmaal zal Telltale één van de officiële personages van de comic/serie gaan aandoen en dat is natuurlijk extra interessant voor de liefhebber.

Daarnaast laat de ontwikkelaar weten via Twitter dat 2016 een groot jaar gaat zijn voor TWD en dat kan dus betekenen dat er meer personages een eigen game kunnen ontvangen. Het is ook mogelijk dat het, in plaats van de welbekende serie, de versie uit de comic zal gaan volgen en die is nog vele malen bruter en dieper dan de serie.

Telltale Games heeft eerder al verklaard dat er geen nieuws over een derde seizoen van de reguliere gameserie van The Walking Dead komt totdat The Walking Dead: Michonne is afgelopen. Dat betekent natuurlijk niet dat een derde seizoen later dit jaar is uitgesloten. Wat Telltale ook voor ons in petto heeft, we gaan er zonder meer van genieten – wat er ook gebeurt. Een korte teaser van de game kun je hier bekijken.

  1. 95.96.75..xxx's avatar

    Ik kan niet wachten. Heb mij erg vermaakt met season 1 en vooral met season 2.

    0
  2. User  avatar
    1159 XP

    Telltale games zijn echt goed, Walking Dead 1&2 en The Wolf Among Us heb ik me echt vermaakt! Nu nog Game of Thrones en Tales from the Borderlands

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    o god alsjeblieft niet. maak nou eens een “echte” game met the walking dead. een goede graag.

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    en die michone is ook overrated. het enige coole aan haar is dat zwaard. en (spoilert) dat ze de governor genekt heeft. ging nog te snel voor die rat.

    0
  5. User  avatar
    631 XP

    @RStylesGeleen: the wolf among us was echt heel goed, ik snap het einde nog steeds niet zo goed!

    0
  6. 82.170.169..xxx's avatar

    Kan niet wachten !!

    0
  7. User  avatar
    3888 XP

    Van de telltale games heb ik twd1 twd2 borderlands en got.

    Ik heb nog maar 2 van uitgespeeld: twd2 en borderlands.

    Borderlands was echt goed! Leuke humor ook!
    Twd2 was m’n eerste telltale game. En heeft me zeer vermaakt!

    Op 1 of andere manier kunnen de andere 2 games me minder boeien of beetpakken…. Ga ze sowieso uitspelen!

    0
  8. User  avatar
    1159 XP

    @Diederik: Nee precies ik ook niet! Vandaar dat ik denk dat er een deel 2 van komt, zou wel vet zijn

    0
  9. User  avatar
    1159 XP

    @Peter01: Buiten de Walking Dead van Telltale games is er wel nog Walking Dead: Survival Instinct van Activision voor de PS3, die heb ik ook uitgespeeld en is gebasseerd op de tv serie, maar dan vind ik persoonlijk die van Telltale beter

    0
  10. User  avatar
    631 XP

    @RStylesGeleen: ja iedereen hoopt het ook :p! Lets pray

    0
  11. User  avatar
    4247 XP

    @RStylesGeleen: was survival instinct niet een enorm kutspel ?

    0
  12. User  avatar
    1314 XP

    @RStylesGeleen:
    De back to the future game en Sam en max zijn ook echt de moeite hoor!

    0
  13. User  avatar
    4357 XP

    @RStylesGeleen Peter01: Ja Survival Instinct was echt mega slecht.

    Zie review: Hierzo!

    0
  14. User  avatar
    4247 XP

    @Sensu: 3 uur ? je bent bijna net zo erg als ik lol.
    ook slaapproblemen ? als je dat prive wil houden is oke hoor. en als je het wel wil zeggen maar niet hier zie ik graag een pm van je. weet jij trouwens nog iets over dead island 2 ? hoe zit het met die game ? gecanceled ?

    0
  15. User  avatar
    4357 XP

    @Peter01: Denk niet gecanceld maar hij is ook niet meer on ontwikkeling op het moment. En nee, ben net opgehouden met gamen. Lig nu in bed een serie te kijken… Maar ben wel goed moe! Welterusten 🙂

    0
  16. User  avatar
    4247 XP

    @Sensu: thnx. jij ook. ik heb niet veel goede series nu. ik ben de x files voor de eerste keer aan het kijken. daar was ik destijds te jong voor.

    0

Meer The Walking Dead: Michonne

Meer