Skype ondersteuning op de PlayStation Vita en Portable stopt op 22 juni


Sony heeft bekendgemaakt dat ze de ondersteuning van de Skype applicatie op zowel de PlayStation Vita als PlayStation Portable met ingang van 22 juni zullen stopzetten. De applicatie zelf is inmiddels weggehaald uit de PlayStation Store.

Als je de applicatie nog op je handheld hebt staan, dan kan je deze gebruiken tot 22 juni. Nadien zal de gehele ondersteuning afgesloten worden en is de applicatie niet meer bruikbaar.

  1. 51.255.65.xxx's avatar

    komt er nog een artikel over het overlijden van cruijff

    0
  2. User  avatar
    46 XP

    Als ze zelfs al dingen zoals Skype gaan afschaffen op de vita…

    0
  3. 52.90.181..xxx's avatar

    @51.255.65.xxx: het zou kunnen maar het is wel een game website dus hoop niet teveel erop

    0
  4. 217.103.13.xxx's avatar

    Waarom halen ze die dingen er af?…

    0
  5. User  avatar
    246 XP

    man man..ik heb de vita al 3 jaar..echt een leuk apparaatje..maar werkelijk alles stopt…ik vind het zo zonde..

    0
  6. User  avatar
    26459 XP

    @51.255.65.xxx: Nee, want hoe treurig dat nieuws ook is, we schijven over games en de gamesindustrie, niet over voetbal.

    @217.103.13.xxx: Goede vraag, ze lanceerden dat ding met allerlei apps om die vervolgens drie jaar later één voor één weer af te sluiten.

    0
  7. 82.168.174..xxx's avatar

    @Rastapopulos: ik denk niet dat dit perse bij sony ligt, er zijn heel wat smart tv’s die ook stoppen met de skype ondersteuning op precies dezelfde dag.. heb eerder het idee dat dit bij microsoft ligt, zelfs de psp werd nog ondersteund na de vita uitkwam, en zelfs de store offline ging 😛

    0
  8. 109.142.225.xxx's avatar

    Hoeveel mensen met een PS Vita maken weleens gebruik van de Skype app op de PS Vita?

    0
  9. 188.207.12.xxx's avatar

    109.142.225.xxx Vrijwel niemand. Dat kunnen ze ook gewoon meten en dat is dan ook meteen de reden dat ze de support stopzetten. Wederom gejank om niets.

    0
  10. User  avatar
    26459 XP

    @82.168.174..xxx: Aha, dan zal het inderdaad meer een Microsoft ding zijn. Thanks voor de toelichting 🙂

    0
  11. 52.90.43..xxx's avatar

    @51.255.65.xxx: waarom vraag je dit?

    Vraag me af wie dit überhaupt gebruikt.

    0
  12. User  avatar
    2403 XP

    nee ik heb mijn vita pas vorige maand gekocht.

    mvg

    0
  13. User  avatar
    311 XP

    tis schandalig dat ze het afschaffen pfft

    0
  14. User  avatar
    454 XP

    Lekker zonde allemaal. Een fantastische handheld die helaas nooit populair is geworden. Echt zonde want het is gewoon een prachtig systeem.

    0
  15. User  avatar
    631 XP

    @ps4 ps4: oke

    Mvg

    0