Pac-Man en andere retro games binnenkort te downloaden op de PS4

Pac-man
Vroeger was alles beter, wordt wel eens gezegd. De games waren nog simpel van opzet, maar vele malen moeilijker en tóch zoveel leuker. Denk jij nog wel eens met smart terug aan die gouden tijd, maar heb je de games ondertussen allang niet meer liggen? Dan kun je ze binnenkort gewoon via de PlayStation Store aanschaffen en downloaden.

De games die door uitgever Bandai Namco opnieuw worden uitgebracht zijn de originele Pac-Man, Ms. Pac-Man, Galaga en Dig Dug. De games zullen beschikbaar zijn vanaf 20 april, maar het prijskaartje van de games werd nog niet bekendgemaakt.

  1. User  avatar
    3888 XP

    met of zonder trophies? 😛

    0
  2. User  avatar
    1508 XP

    Als Pac-man Museum een indicatie is, dan weet ik het wel, ’te duur’. Die game voor PS3 is nog steeds 20 Euro!

    0
  3. User  avatar
    2419 XP

    Ik wil dat Bomberman weer naar de PS4 komt! Ik had die gekocht op dd PS3 en echt met maten voordat we gingen stappen zitten te spelen tegen mekaar en da was zo grappig!

    0
  4. 52.23.170.xxx's avatar

    Galaga spelen op de PS4 lijkt me niet echt zo leuk.
    Vroeger kon je tenminste nog flink op de fire button rammen.
    dat zie ik niet gebeuren met een dualshock

    0
  5. 17.142.147..xxx's avatar

    Dus de volgende line up ps plus is nu al bekend?

    0
  6. 94.215.29..xxx's avatar

    Heb nog een C64 staan, maar wil die games echt niet meer zien. Bahhh pac-man is voor mij het slechte spel ooit.

    0
  7. 143.179.52.xxx's avatar

    Galaga.. omg wat een epic game was dat zeg. Maar ja, zal wel weer 14,95 gaan kosten.. me neus. 2,50 is nog leuk, meer niet.

    0
  8. 84.241.212.xxx's avatar

    @PBJ85: met… ms pacman wordt echt een super easy plat. 1x (goed) spelen.

    0
  9. User  avatar
    2486 XP

    Als jullie het allemaal te duur vinden dan gewoon afwachten tot ze afgeprijsd worden. Ik zelf vind het best tof dat je de klassiekers van het ontstaan van de game-industrie opnieuw kan spelen. Niks mis mee. Niet omdat het moet, maar omdat het kan!!

    0
  10. User  avatar
    7 XP

    Bubble bubble was maar 7 euro. Dus deze zullen ook wel die prijzen hebben. ☺

    0