Bethesda line-up voor de E3 mogelijk gelekt; Skyrim remaster, Prey 2, Wolfenstein 2 en Evil Within 2

bethesda_logo

Bethesda heeft een hoop sequels klaarstaan om te onthullen tijdens de E3 persconferentie, zo meldt website Eurogamer. Zij bevestigen hiermee enkele eerdere geruchten van onder andere industrie-insider Shinobi602, die al een flinke poos geleden meldde dat er een remastered editie van Skyrim aan zat te komen. Eurogamer meldt nu hetzelfde te hebben gehoord, waarmee het toch dichter bij de waarheid lijkt te komen.

Verder begrijpt Eurogamer dat Bethesda klaar is om The Evil Within 2 aan te kondigen, alsook een Wolfenstein 2 en een heraankondiging van Prey 2. Prey 2 is al geruime tijd terug in de ijskast gezet, maar Bethesda zou nu eindelijk klaar zijn om de titel te tonen voor de huidige generatie consoles.

De geruchten zijn allemaal gebaseerd op uitspraken van anonieme bronnen binnen de industrie. Zo vertelde een stemacteur van een belangrijk personage uit Wolfenstein: The New Order dat hij werkte aan een tweede game in de serie. Wat betreft een Skyrim remaster zijn er eerder ontzettend veel geruchten, uitspraken en aanwijzingen geweest. De remaster zou daarnaast volgens insider Dragon Punch ook nog eens mod-support krijgen op consoles, wat de game onder andere tot een groot succes heeft gemaakt op de PC.

Bethesda houdt maandag 13 juni om 04:00 uur haar persconferentie, waar dan alles duidelijk gaat worden.

  1. User  avatar
    4247 XP

    komt er dan toch een prey 2????!!!!!! dat zou baas zijn. prey 1 was vet.

    0
  2. User  avatar
    3888 XP

    ik kijk bij Bethesda enkel uit naar Dishonored 2…
    Skyrim HD remake met mod support?
    dat zou een groot succes kunnen worden! en een makkelijke platina 😉

    0
  3. 144.76.14.xxx's avatar

    Wolfenstein 2………….? Dat zou echt fantastisch zijn !!

    0
  4. 145.132.160.xxx's avatar

    jeetje, als skyrim dit jaar ook nog uitkomt word het wel heel druk… 😉

    0
  5. 31.161.130..xxx's avatar

    Evil within 2 wordt instant buy, zo ook wolfenstein 2

    0
  6. 188.207.85..xxx's avatar

    Skyrim nog een keer uitspelen?!

    Yes!!
    Prey2 kijk ik ook naar uit. Prey1 was fantastisch en anders dan alle andere scooters

    0
  7. User  avatar
    1153 XP

    Wolfenstein 2 zou wel awesome zijn.

    0
  8. 85.151.215.xxx's avatar

    Ik verheug me op Dishonored 2. Emily die de rol van Corvo Attano overneemt, laat maar komen!

    0
  9. 217.123.17.xxx's avatar

    @188.207.85..xxx: de nieuwe prey 2 scooter. Kijk er nu al naar uit. Mijn oude heeft zn beste tijd gehad. Lekke bandjes, frame scheef. Keihard op me plaat gegaan.

    0
  10. 82.74.138..xxx's avatar

    Wolfenstein 2, dat zou wel mooi zijn.

    0
  11. 188.202.95..xxx's avatar

    Rage 2.. ;0; why does everybody hate Rage ;0;

    0
  12. User  avatar
    506 XP

    Nieuwe dlc van fallout

    0
  13. User  avatar
    54 XP

    Skyrim!!!! Mijn gebeden zijn verhoord!

    0
  14. User  avatar
    4357 XP

    Ik begrijp niet waarom iemand die Shinobi überhaupt nog wat vertelt als het waar is en hij alles lekt….
    …tenzij dat de bedoeling is. Wat mij eerder zo lijkt, want een medewerker van een der welke uitgever mag door iets te lekken zomaar ontslagen worden ivm contractbreuk. Maarja…

    0
  15. User  avatar
    2486 XP

    Prey 2! Dat is het beste nieuws sinds tijden! 😉

    0