The Last Guardian – Collector’s Edition is er eentje om te pre-orderen

81aDWgteuoL._SL1500_ (1)

Sony heeft vandaag de pre-orders geopend voor de Collector’s Edition van The Last Guardian die op 25 oktober uitkomt. In deze Collector’s Edition vinden we een premium standbeeld van het beest in de game, de game zelf in een steelbook, een 72 pagina tellend artbook, de digitale soundtrack en een stickervel. Dit alles wordt geleverd in een mooie collector’s box zodat je alles mooi ten toon kunt stellen.

De Collector’s Edition is vanaf vandaag te pre-orderen bij je lokale gamesverkoper voor een prijs van 119 euro. In de foto hierboven (klikken voor vergroting) kun je de Collector’s Edition bekijken.

  1. User  avatar
    2316 XP

    Nee sorry PSX-Sense, deze versie zal ik niet pre-orderen

    0
  2. 109.236.80..xxx's avatar

    Wat maakt dat standbeeld “premium”, het is toch gewoon een standbeeld. Snap zelf niet echt dat mensen geld neerleggen voor dit soort dingen.

    0
  3. 84.241.214..xxx's avatar

    Zie nu dat de steelcase ook “premium” is. Wow dan wil ik hem toch….
    Wel zin het spel zelf trouwens!

    0
  4. 86.84.143..xxx's avatar

    Volgens mij is het echt een slechte game.

    0
  5. 85.151.215.xxx's avatar

    Als je met een half scheel oog naar dat beeldje kijkt lijkt het op een dode hamster op een plateau.

    Ik kijk al lang uit naar het spel maar deze versie sla ik over. De soundtrack echter wil ik wel graag dus die moet ik maar ergens vandaan toveren. Wellicht zal die tegen de tijd dat het spel uitkomt ook via iTunes te downloaden zijn.

    0
  6. 91.181.154..xxx's avatar

    Waarom zou je dit willen?

    0
  7. 85.151.215.xxx's avatar

    @86.84.143..xxx: Volgens mij toch écht niet hoor! Je bedoelt dat het niet jouw type spel is? Of waar baseer je het op dat je denkt dat het geen goed spel zal gaan worden?

    0
  8. 84.241.213..xxx's avatar

    Een stickervel! Wauw…!

    0
  9. 85.151.215.xxx's avatar

    @91.181.154..xxx: Ik denk dat mensen die hun hele huis vol vitrinekasten hebben dit beeldje er wel bij willen hebben staan. Persoonlijk vind ik het er niet zo geweldig uitzien. Ik had het beest liever staand gezien.

    0
  10. 85.151.215.xxx's avatar

    @84.241.213..xxx: Ja, aan de kinderen is ook gedacht!

    0
  11. User  avatar
    20030 XP

    @85.151.215.xxx: haha daar moest ik om lachen :p

    0
  12. User  avatar
    9074 XP

    Deze moet ik gewoon hebben zier er fantastisch uit.

    0
  13. User  avatar
    7143 XP

    zeker hebben 🙂 mooi beeldje

    0
  14. User  avatar
    9074 XP

    @109.236.80..xxx: Meer gedetailleerd kijk maar naar de Batman CE met dat standbeeld dan weet je wat ze met premium bedoelen die is het namelijk niet.

    0
  15. 77.242.122.xxx's avatar

    Als dat beeldje nou was geweest zoals dat plaatje op dat boek rechts….

    0
  16. 83.82.22.xxx's avatar

    Het is net een dood beest met een dikke kakkerlak erop in een hondebak.

    0

Meer The Last Guardian

Meer

The Last Guardian krijgt prijsverlaging

The Last Guardian verscheen begin december vorig jaar en zoals je in onze review hebt kunnen lezen, is het een prachtige game geworden. Deze game was tot voor kort voor de gewone adviesprijs van €69.99 verkrijgbaar, maar Sony heeft een alg...