PlayStation Plus update juli bekendgemaakt

img_55db4b8ce380d
Via het PlayStation Blog heeft Sony bekendgemaakt wat de Instant Game Collection update van juli zal zijn. We krijgen zoals gebruikelijk twee PlayStation 3, twee PlayStation 4 en twee PlayStation Vita games, zoals hieronder opgesomd.

Op 5 juli zal de update live gaan, dus je hebt nog een week de tijd om de huidige beschikbare games of te downloaden of in je downloadlijst te zetten. Betreffende de update van volgende week, dit is niet het enige wat we op 5 juli zullen ontvangen.

Sony heeft namelijk een extra bijgevoegd en dat is een Starter Pack van Paragon, welke geheel gratis te verkrijgen is. Deze geeft direct toegang tot de beta, bevat speciale uitdagingen, gadgets, XP boosts, emotes, deck slots en meer.

Nieuw voor PlayStation Plus op 5 juli

  • Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
  • Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
  • Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
  • Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)

Verlaat voor PlayStation Plus op 5 juli

  • NBA 2K16 (PS4)
  • Gone Home (PS4)
  • Echochrome (PS3)
  • Siren: Blood Curse (Episodes 1-12) (PS3)
  • God of War: Chains of Olympus (PSP/PS Vita)
  • Little Deviants (PS Vita)

  1. 62.45.184.xxx's avatar

    Nou dat zijn pas games. saints row en Furi lijken me echt nice

    0
  2. 80.57.73.xxx's avatar

    Bagger…bagger en nog eens bagger!

    0
  3. 62.140.137.xxx's avatar

    Na twee goede maanden gaan we weer terug naar de indie`s

    0
  4. User  avatar
    742 XP

    @62.140.137.xxx:
    Werkelijk maar 2 indies en de rest zijn geen indies. Jankerd.

    0
  5. 77.248.180..xxx's avatar

    @80.57.73.xxx: Waarom? Furi lijkt mij 1 van de betere indie games.@62.140.137.xxx:

    0
  6. User  avatar
    128 XP

    Zit helaas niks voor mij bij…..

    0
  7. 84.192.73..xxx's avatar

    @80.57.73.xxx: echt niet, het is BAGGER, BAGGER EN NOG EENS BAGGER!!!!!

    0
  8. 62.72.193.xxx's avatar

    @84.192.73..xxx: bagger bagger bagger…

    Had liever de ps4 versie van fat princess gehad de ps3 is toch x eerder algeweest? Wat een @/#@/!$@

    0
  9. 86.80.230..xxx's avatar

    @62.140.137.xxx: volgens mij is Saint row geen indie. Ik vind het een aardige maand.

    0
  10. 81.70.149..xxx's avatar

    Saints row is wel geinig, begint rustig aan eindelijk weer een fatsoenlijk aanbod aan plus games te worden als ze zo doorgaan

    0
  11. User  avatar
    1153 XP

    Waarom krijgt psvita alleen maar psp titels?

    0
  12. User  avatar
    1159 XP

    Saints Row toffe game

    0
  13. User  avatar
    9074 XP

    Nog effe Siren binnenhalen. En voor alle standaard zeur reacties je hebt je geld er al uit na een maand.

    0
  14. 195.241.202..xxx's avatar

    1 miljard omzet per jaar door psn plus, releasen alleen maar onzin games voor plus.

    goed gedaan guys, blijf dit vooral supporten xD .

    0
  15. User  avatar
    7143 XP

    dit zijn mooie games ik heb er wel een aantal er van maar toch tof voor andere mensen

    0
  16. 94.211.46..xxx's avatar

    Bravo sony

    0
  17. 141.135.81..xxx's avatar

    Spijtig dat ik sr al heb. Call of juarez wou ik altijd wel eens spelen

    0
  18. 92.69.211.xxx's avatar

    @77.248.180..xxx: Fijn voor je. Mij lijkt het weer bagger van de bovenste plank. Ik zou me doodschamen als developer.

    0
  19. 83.80.227..xxx's avatar

    Ik vraag me toch geregeld af waarom er nu een ps4 op de markt is gebracht. Furi ziet er toch gewoon uit als een commodore 64 spel. Voor dit soort spellen bestaat er toch een emulator. Normaliter download ik wel de plusgames maar sla deze stap dit keer over. Snap echt nie waar Sony nou mee bezig is.

    0
  20. 77.248.180..xxx's avatar

    @92.69.211.xxx: slaat echt nergens op. Je moet blij wezen met de gratis games. Deze maand NBA2K gehad en gone home gehad. Denk dat je dan opeens meer verwacht omdat dit 1 van de betere games zijn. Je betaald voor online te gamen de games krijg je er gratis bij. Maarja sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

    0
  21. 80.57.63.xxx's avatar

    Dat is balen! We hebben Saints Row al. Maar over het algemeen vermaak ik me de laatste tijd elke maand wel met minimaal één van de games (ook als het indies zijn). 🙂

    0
  22. 80.57.63.xxx's avatar

    Die saints row is toch DLC of krijg je een volledige game?

    0
  23. 84.84.116..xxx's avatar

    Yes, gat out of hell, altijd al eens willen doen.

    0
  24. 66.249.81..xxx's avatar

    @80.57.63.xxx:
    Het is een stand alone uitbreidingspakket voor Saints Row IV

    0
  25. 144.76.14.xxx's avatar

    Ach, ik doe het allang niet meer voor de maandelijkse games, maar voor de Ps plus kortingen…

    0
  26. User  avatar
    2 XP

    De vorige paar plus games waren wel beter maar saints row ga ik wel spelen

    0
  27. User  avatar
    1521 XP

    Sommige reactie’s hier zijn echt afkomstig van een minder jarige en zo niet dan zijn het echt minderjarige in een volwassen lichaam echt kansloos.
    Je moet blij zijn dat zulk aaa titles uberhaupt gratis krijgt.
    In sommige landen als latijns amerika waar een ps4 te duur is en alleen de rijke mensen het kunnen kopen.
    En wij hier gemiddeld meeste een ps4 hebben en xbox one of pc en dan nog lopen janken dat het rotzooi zijn gratis games moeten gewoon niet zo zeuren.
    Verwacht je een call of duty blackops 3 gratis ofzo dan ben je echt een loser.

    0
  28. User  avatar
    631 XP

    @195.241.202..xxx: omzet per jaar betekent nog geen winst. 😉

    0
  29. User  avatar
    631 XP

    @TreyarchRockzz: het zijn azijnpissers, voor €50 per jaar krijg je prima games en de waarde van de games zijn ook dik boven de €50.

    0
  30. 62.72.192..xxx's avatar

    Eindelijk weer een game die het proberen waard is saints row.

    0
  31. 94.215.29..xxx's avatar

    @Actie94: omdat er niet genoeg vita games zijn die een 6+ scoren.

    0
  32. 82.73.148..xxx's avatar

    Elke keer verbaas ik me er weer over dat er zoveel mensen zijn die zo ontzettend lopen te zeiken!!
    Waardeer een keer wat je hebt en in dit geval vrijwel gratis krijgt

    0
  33. User  avatar
    3888 XP

    Mijn mening over de nieuwe update:

    Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
    Ik zou deze game nooit en te nimmer kopen! Veels te over de top knallen en bizare humor. Erg? Nee helemaal niet… een uurtje niet nadenken en gaan met die banaan zou nooit zo erg zijn als de pac man met een maagband!

    Furi (PS4)
    Nice… reflexen testen! snelle game die makkelijk onder de knie is te krijgen maar moeilijk is om uit te oefenen! Laat maar komen!

    Fat Princess (PS3)
    Ik heb des tijds de demo gedownload. Totaal niet mijn ding.
    Is deze titel niet cross buy met de vita? of zit ik er nu naast?

    Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
    FPS… geen aima ssist…. next! LMAO!

    Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
    Een PSP titel komt naar de vita. PoP is een mooie serie!
    leuk voor tussen door en je denkt! ff geen trophies hunten 😛

    Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)
    J-RPG. ik heb een playthrough gezien op youtube… duurde 25 minuten…. en exact de 25 minuten dat deze game mij kan vermaken…. 25 minuten het maken van je poppetje! lol!

    leuke update!
    Veel verschillende titels.
    kracht ligt wederom bij de PS4 games.
    en met maar 1 indie (furi) mogen de mensen niet klagen denk ik zo 😛
    al helemaal niet voor de 3,50 die je hebt betaald voor deze maand!
    dat is net iets meer dan 50 cent per game!
    en voor 50 cent krijg ik maar 3 ballen bij de pinball machine in de plaatselijke snackbar!

    0
  34. User  avatar
    2146 XP

    Ik ben toch echt over de laatste 3 updates erg te spreken, NBA , Gone Home, Saints Row dan, Tropico .

    Eindelijk !!

    0
  35. 194.171.252..xxx's avatar

    zeg zwamhoofden wees blij met wat je krijgt niet zeuren

    0
  36. User  avatar
    5 XP

    heel goeie update voor mensen die die games nog niet aangekocht hebben. Ik jammergenoeg de laatste twee maanden telkens uit de boot gevallen.

    0
  37. 90.145.158.xxx's avatar

    Ik vraag me maandelijks af hoeveel van die zeikerds hun eigen abonnement betalen.

    0
  38. 90.145.204.xxx's avatar

    @90.145.158.xxx: precies!!zeker vader en moeders die voor hun halen

    0
  39. User  avatar
    2403 XP

    niks voor mij.

    mvg

    0
  40. 80.57.73.xxx's avatar

    @TreyarchRockzz: Ik MOET blij zijn?! Ik moet helemaal niks, en al helemaal niet blij zijn met bagger waar ik geen reet aan heb! Ik heb PLUS sinds de PS3, dus ook niet aankomen met dat dit gratis is en ik betaal voor online gamen.

    0
  41. 207.46.13.xxx's avatar

    @194.171.252..xxx: er zijn mensen die nog steeds niet begrijpen dat je niks krijgt. Volgens mij betalen we nog steens iedere maand.

    0
  42. User  avatar
    9074 XP

    @195.241.202..xxx: Al die games die ze geven krijgen ze natuurlijk gratis….

    0
  43. User  avatar
    9074 XP

    @80.57.73.xxx: Inderdaad je betaalt voor online gamen.

    0
  44. User  avatar
    9074 XP

    @92.69.211.xxx: Want iedere developer begint met 1000000 op zijn bankrekening……

    0
  45. 17.142.154..xxx's avatar

    Hoe laat komen de games online ?

    0
  46. 82.74.109..xxx's avatar

    Hoe laat komen de games online ?

    0