PlayStation Plus update augustus bekendgemaakt

img_55db4b8ce380d
Zoals gebruikelijk heeft Sony een week voor de Instant Game Collection update bekendgemaakt welke games we mogen verwachten. De line-up voor augustus bestaat traditiegetrouw uit twee PlayStation 4, twee PlayStation 3 en twee PlayStation Vita games. Eén van de PlayStation Vita games is overigens ook gewoon speelbaar op de PlayStation 3 en 4.

Leuk detail betreffende de PS4-games, is dat Tricky Towers door een Nederlandse ontwikkelaar is gemaakt. Voor de rest is de line-up verder niet echt heel bijzonder, aangezien er niet echt hele grote titels tussen zitten. Enkel Yakuza 5 is een volwaardige game, maar die is voor de PlayStation 3.

Nieuw voor PlayStation Plus op 2 augustus

  • Tricky Towers (PS4)
  • Rebel Galaxy (PS4)
  • Yakuza 5 (PS3)
  • Retro/Grade (PS3)
  • Patapon 3 (PS Vita)
  • Ultratron (PS Vita/PS4/PS3/)

Verlaat voor PlayStation Plus op 2 augustus

  • Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
  • Furi (PS4)
  • Fat Princess (PS3)
  • Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
  • Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
  • Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)
  1. 185.46.212.xxx's avatar

    Voor de PS4 weer een vreselijke strontupdate!

    0
  2. 82.73.32.xxx's avatar

    @185.46.212.xxx: dan stop je toch lekker plus meer? Eentje meer of minder maakt ook niet veel uit, doei!

    7th-son

    0
  3. 86.83.60..xxx's avatar

    Rebel Galaxy is zeker de moeite waard. Soundtrack alleen al

    0
  4. 217.71.51..xxx's avatar

    @185.46.212.xxx:

    Gast dan stop met psplus. Heb jij die nou gekocht om te teren op de maandelijkse games of dat je online kan spelen? Anders donder aub naar xnix. Daar heb je nog een dramatische update en die mag je maar 2 weken spelen voor ze het blokkeren en je tot de vgd update moet wachten.

    0
  5. 188.207.77..xxx's avatar

    @82.73.32.xxx: ik denk dat hij plus heeft omdat blijkbaar multiplayer niet mogelijk is tenzij je geld betaald qq

    0
  6. 85.151.215.xxx's avatar

    Pa Tampon 3 lijkt me wel leuk. Moet je zeker hangend aan een touwtje van gleuf tot gleuf slingeren.

    0
  7. User  avatar
    1159 XP

    Zeker niet de spannendste games die we gekregen hebben oke maar gratis is gratis dus altijd t proberen waard, Yakuza 5 op Ps3 lijkt me wel interessant

    0
  8. User  avatar
    454 XP

    PatapatapataPON… Ik krijg weer nachtmerries ;'( .

    0
  9. 77.249.232..xxx's avatar

    @82.73.32.xxx: ik kan niet geloven dat je dit soort shit verdedigt

    0
  10. 80.61.107..xxx's avatar

    @217.71.51..xxx: Ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar bij de xbox heb je gewoon 2 weken de tijd om het te downloaden, en dan is de game van jou, ook als je stopt met gold. Dit dus in tegenstelling tot PS plus waarbij de games niet meer speelbaar zijn als je stopt met plus. Maar het is idd zo dat de gratis games gewoon extra zijn, je betaald voor het online gedeelte, dus het is mooi meegenomen, ook al zijn het soms butt games.

    0
  11. User  avatar
    7143 XP

    ja er zullen altijd jankers zijn die nooit blij zijn als zij iets krijgen maarja
    voor mij zit er niets bij volgende keer mby beter blij voor anderen mensen

    0
  12. 85.151.215.xxx's avatar

    Mensen die zaniken over PS+ games is zoiets als naar Pinkpop gaan en dan klagen over de drukte omdat je daar voor je rust komt.

    Met PS+ weten we inmiddels dat je geen gloednieuwe triple A titels hoeft te verwachten. Het zijn voornamelijk kleinere games en games die al wat ouder zijn. Ik ben tevreden over PS+ want ik verwacht niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

    Veel gameplezier jongens en meisjes en doe jezelf een plezier en verwacht geen wonderen met PS+! Ben je lid van PS+ voor de gloednieuwe triple A titels dan zou ik als ik jou was je lidmaatschap niet meer gaan verlengen. Of probeer je open te stellen voor de kleinere pareltjes die er soms tussen zitten.

    0
  13. 84.105.46..xxx's avatar

    Ga nou alsjblieft niks goed praten hier, alles is weer kak deze maand

    0
  14. 84.26.233..xxx's avatar

    Hadden we retro/grade niet al eerder gehad?

    0
  15. 95.96.242.xxx's avatar

    @84.26.233..xxx: ja toen het nog grade genoemd werd in een ver verleden.

    0
  16. 77.248.19.xxx's avatar

    PS4 is weer eens matig, maar Yakuza 5 voor PS3 is niet verkeerd.

    0
  17. 86.82.214.xxx's avatar

    De maandelijkse haat fest is weer begonnen !
    Diegene die elke maand haten op de haters zijn minstens net zo erg, Hypocriet..

    0
  18. 77.248.19.xxx's avatar

    @217.71.51..xxx: Humbla humbla gumbla? Weet je wat ook niks is, jou grammatica man man man.

    En wat een schijt psplus games weer voor de ps4

    0
  19. 94.215.19.xxx's avatar

    Pon pon patapon pata pata patapon

    0
  20. 92.69.221.xxx's avatar

    Veel kinderen hier die proberen volwassen opmerkingen te maken.

    0
  21. 84.107.108..xxx's avatar

    zeg zwamhoofden wees blij dat je wat krijgt en vind je het niks sodemieter op dan van ps of ps plus bokhoofden

    0
  22. 185.46.212.xxx's avatar

    @77.248.19.xxx: Over iemand z’n grammatica gaan ouwehoeren en zelf dan grandioos falen in hetzelfde, briljant!

    0
  23. 185.46.212.xxx's avatar

    @84.107.108..xxx: Alsof jij ook maar iets bepaalt…Het is toch stront?!

    0
  24. User  avatar
    1147 XP

    Tricky towers en Yakuza 5 ga ik zeker spelen :p

    0
  25. 77.171.142..xxx's avatar

    Patapon!!!

    0
  26. 77.251.212..xxx's avatar

    @80.61.107..xxx:

    Jij weet ook niet waar je het over hebt. Mijn Gold is verlopen en al mn Games with Gold zijn niet meer speelbaar tot ik nieuwr Gold koop

    0
  27. 62.140.137.xxx's avatar

    Der zit deze maand niet veel tussen
    Dus misschien is volgende maand wel een top maand ,you,ll never know !
    Maar om daar zo over te klagen is toch verspilde moeite
    Mvg SuDDe

    0
  28. 80.56.138.xxx's avatar

    Tricky towers ziet er tof uit, zag een video gameplay van playstation acces en wat lachen. Die ga ik downloaden. Rebel galaxy laat ik links liggen omdat we al genoeg ruimte type games krijgen.

    0
  29. 84.27.30..xxx's avatar

    @185.46.212.xxx: nou heel simpel hoop dat een hacker jou vermaalt

    0
  30. 80.61.107..xxx's avatar

    @77.251.212..xxx: Excuus dat is blijkbaar alleen op de xbox 360 zo, jammer dat ze dat bij de xbox one hebben aangepast, ik heb alleen een xbox 360

    0
  31. User  avatar
    3028 XP

    Tip: verwachtingen laag zetten voor games via Plus en het valt nooit tegen. Vorige maand zat Furi erbij wat een hele toffe titel is. Niet elke maand zit er een game bij die iedereen leuk vind. Triple A titels komen nog wel, zoals NBA 2K16 laatst, maar je kan eerder veel kortingen verwachten op dit soort games met plus.

    0
  32. 94.212.85.xxx's avatar

    Denk maar een ps3 er bij kopen komen teminste goeie games elke maand bij plus der bij

    0
  33. 83.86.35..xxx's avatar

    @82.73.32.xxx: hahahaha loser

    0
  34. 141.134.161.xxx's avatar

    Jeetje zeg wat een schijtgames weer voor ps4

    0
  35. 83.81.215.xxx's avatar

    @85.151.215.xxx: hahaha, die is goed.
    Hopen dat het platinum is. Wordt een makkie dan

    0
  36. User  avatar
    4884 XP

    Meh hopelijk geeft gold een betere aanbieding. Zoals iedere keer … WARRIORS OROCHI 3 ultimate WWE 2K16! Kben niet bekend met WWE 2K GAMES en warriors orchi 3 maar 1 ding weet ik zeker tis meer waard dan wat ps geeft just saying en in juli gaven ze the crew plus dlc .. ben echt blij dat ik hem gratis heb gekregen

    0
  37. User  avatar
    4884 XP
    0
  38. 82.170.169..xxx's avatar

    whoooo super super games voor de ps4 , wat ben ik weer blij ……………niet .

    0
  39. 213.127.95..xxx's avatar

    Wat een zaadupdate zeg.

    0
  40. 84.31.205..xxx's avatar

    Fuuuuuuck had rebel galaxy 2 maand geleden gekocht. Wat is tricky towers?

    0
  41. 84.31.205..xxx's avatar

    Ik zie nog steeds mensen die het hebben over ‘gratis’ en ‘blij zijn met wat je krijgt’. Het zijn games die je alleen kan downloaden en spelen zolang je BETAALT voor een abonnement. En dan doodleuk roepen dat je het gratis krijgt… Ongelooflijk hoe dom en naïef sommige figuren hier zijn.

    0
  42. User  avatar
    2486 XP

    Ik vind het allemaal best… maar verander dan de naam naar Playstation Less.
    Of Playstation butthole stinking bullshit… of naar Playstation dissapointment.
    Geef het beestje een naam die past bij de werkelijkheid.
    😉

    0
  43. 92.69.239..xxx's avatar

    Diepte punt. We hadden pas toch al een Yakuza game gehad.. en nu krijgen we er weer een 🙁

    0
  44. User  avatar
    1397 XP

    Ben erg blij dat Rebel Galaxy er tussen staat! :).

    0
  45. 82.74.162..xxx's avatar

    Yakuza heb ik bij de fout in de update van deze maand al binnengehaald. Beetje jammer weer.

    0
  46. User  avatar
    2403 XP

    Niks voor mij deze maand. Mvg

    0
  47. User  avatar
    4247 XP

    @82.73.32.xxx: ik vind de update ook niet leuk.

    0
  48. 78.22.114..xxx's avatar

    @185.46.212.xxx: Aan mijn grammatica is toch echt niets verkeerds hoor, ga jij maar weer terug naar school pik.

    0
  49. User  avatar
    4884 XP

    @84.31.205..xxx: ja ik vind het toch gratis…. in ieder geval bij gold toch .. want ik betaal maar in de 30 euro voor gold en ik krijg bijna elke maand games van maximaal 50 en minimum rond de 25 euro.. en bij plus betaal ik 49 euro voor abo en ik krijg meestal games van 10 euro en maximum rond de 30 dus ps plus zou ik zeggen afgeript voor u geld. 50 euro gwn voor online te spelen en meer kut games dan AAA GAMES”gratis” weg geven. Zouden beter voorbeeld nemen van No man’s sky .. je hoeft geen plus te hebben om online te spelen!

    0
  50. User  avatar
    383 XP

    @78.22.114..xxx: Als onderstaande tekst van jou is, dan is er wel degelijk iets mis met jouw grammatica.

    Humbla humbla gumbla? Weet je wat ook niks is, jou grammatica man man man.

    En wat een schijt psplus games weer voor de ps

    0
  51. 80.57.66.xxx's avatar

    @86.82.214.xxx: wat doe jij dan? Haten op de haters die haten? En wat doe ik nu ?

    0
  52. 80.57.73.xxx's avatar

    @78.22.114..xxx: Je zegt tegen hem dus “jou grammatica” terwijl het JOUW grammatica is….nee hoor, niks mis met JOUW grammatica. Ga jij maar lekker terug naar school pikkie. Wat een dombo ben je!

    0
  53. 94.215.221..xxx's avatar

    Heren,

    om het toch maar even een paar zaken subtiel op een rijtje te zetten en nee, geen fanboy post, maar gewoon even de feiten benoemen.

    Het PSplus abonnement bevat de volgende items:

    – Online gamen
    – Gratis games voor 3 platformen (PS4, PS3 en de vita)
    – Veel extra maandelijks routerende kortingen in de online PS store
    – Eerder toegang tot nieuwe probeerversies van volledige games, demo’s en bèta’s
    – Online opslag van 10 GB voor saves, filmpjes, screenshots, etc.
    – Share play

    Je betaalt voor ‘gratis’ games – een deel van het abonnementsgeld gaat vast en zeker naar de ontwikkelaars van de games, je wilt als ontwikkelaar graag betaald worden voor iets wat je hebt gemaakt en verkoopt niet waar? Daarnaast betaal je voor alle PSplus diensten zoals boven beschreven, niet alleen de games.

    Smaken verschillen – de één vind bepaalde diensten die onder PSplus vallen totaal niet interessant. Dat is prima natuurlijk, maar dat betekent niet dat dit voor iedereen geldt. Ikzelf maak weinig gebruik van online kortingen aangezien ik toch liever het doosje in mijn hand heb. Voor wat betreft de maandelijkse games, ook dat is erg persoonlijk. Rebel Galaxy lijkt mij erg leuk in ieder geval.

    Betalen voor iets wat je niet wilt – Al met al vind ik dat gemiddeld 4 euro per maand een prima bedrag is voor de voordelen die je krijgt. Dat het wellicht een goed idee zou zijn om bijvoorbeeld alleen een online abonnement te kunnen kiezen, of een combinatie van andere onderdelen, dat lijkt mij ook prima. Helaas is dat de keuze van Sony geweest om dit niet te doen, het is alles of niets. Take it or leave it.

    De maandelijkse games vind ik een leuke toevoeging van het abonnement. Het bedrag dat ik hiervoor gemiddeld moet betalen is zo weinig dat ik wel spreek van gratis games. 🙂

    Download wat je wilt, of niet, en geniet ervan!

    Cheers!

    0
  54. 84.82.168.xxx's avatar

    @94.215.221..xxx: +1 !!

    0
  55. User  avatar
    2146 XP

    Niet mijn update…. maaaar de laatste 3 updates vielen perfect voor mij uit. Dus je hoort me niet klagen!! 😉

    0
  56. 82.217.221..xxx's avatar

    @Faunus:
    Dit is hoe ik het zie,
    -Je betaalt voor de games die je maandelijks krijgt.
    -Dit is zelfde als een winkel je een gratis sound-bar aanbied bij een tv, wil je het ding niet hebben dan krijg je korting. (Zoiets moet Sony ook doen, al is het maar een paar cent per game).
    -Gratis is pas Gratis al je geen enkele cent heb hoeven geven aan de gene die je gratis iets aanbied.

    De games die je krijgt zijn dus niet gratis en niet van jou. Het lijkt meer op games huren.

    0
  57. 90.0.164.xxx's avatar

    Snap de haat niet op de ps plus update haters. De ps plus games zijn gewoon ruk.

    0
  58. User  avatar
    1784 XP

    @82.217.221..xxx:
    Ik betaal om online te gamen en online opslag. De kortingen in de PSN store zijn ook mooi meegenomen. De games die ik er elke maand dan ook nog bij krijg zijn een extraatje voor mij, maar niet de reden waarom ik + heb. Op de PS3 heb ik Plus nooit gehad, vond het niet nodig.

    Of games aanvoelen of ze gratis zijn voor je is maar net om welke reden je Plus hebt genomen denk. Als je van de PS3 afkomt en toen Plus nam voor de maandelijkse games, tja, dan voel je je wat minder misschien met de selectie voor de PS4 elke maand en heb je ook al die tijd juist betaald voor die games. Als je puur Plus hebt voor het online gamen zijn die maandelijkse games een extraatje en voelen gratis aan…

    0
  59. User  avatar
    112 XP

    Rebel Galaxy en Yakuza 5 houden me voorlopig nog wel ff zoet 🙂
    Tricky Towers is misschien nog wel leuk om samen met de kids te spelen.
    We zullen zien.

    0
  60. 185.132.141..xxx's avatar

    @85.151.215.xxx:
    En dat is juist ht punt. Sony beloofde nieuwe triple a titles en die belofte wordt niet waargemaakt. Hoe kan het dat niemand hier iets om geeft? Fanboys …

    0
  61. 62.72.192.xxx's avatar

    @185.132.141..xxx:

    idd, zelfs origin acces is beter, 4 euro per maand en je mag alle games houden zo lang mogelijk, maar je moet wel betalen maar alsnog. je mag de games gewoon houden. op psn plus ben je de games kwijt, en idd wat je zojuist zegt: sony belooft ons een hele hoop maar laat ons met niks achter. mensen moeten wakker worden.

    0
  62. 82.73.212.xxx's avatar

    Grappig hoe sommigen denken dat ze het ‘krijgen’.

    0
  63. 178.116.181..xxx's avatar

    @Aenea: Het gaat er niet om of je het nu gratis vindt of niet. Het is geen mening of het nu gratis is of niet, het is een feit.. en het feit is dat je er voor betaald.

    (Gratis is pas Gratis al je geen enkele cent heb hoeven geven aan de gene die je gratis iets aanbied) Deze zin die ik eerder neer typte is nog verder uit te breiden.

    0
  64. User  avatar
    1784 XP

    @178.116.181..xxx:
    Het is een extraatje waarvoor ik de dienst PS+ niet heb genomen en waar ik voor betaal. Zonder dit had ik ook betaald voor de dienst, het is dus een extraatje… En ja, dat kan je vereenvoudigen en het ‘gratis’ noemen. Dat het technisch gezien niet gratis is tja, lekker belangrijk zeg om daar elke maand weer over te gaan zeveren…

    —-
    Genoeg bedrijven die in hun reclames exact hetzelfde doen overigens. Denk aan de Hamsteren weken bij de AH, “tweede artikel gratis!” en ik zie jou al in elke winkel staan roepen “neehee, het is niet gratis, ik betaal voor het eerste artikel dus is het niet gratis! ik krijg 50% korting als ik er 2 neem!” 🙂

    0
  65. 80.57.73.xxx's avatar

    @Faunus: Ik snap dus niet dat je Furi een hele toffe titel noemt…je zal wel snel tevreden zijn.

    0
  66. 83.81.21..xxx's avatar

    @86.82.214.xxx: wat maakt dit jou? XD

    0
  67. User  avatar
    3028 XP

    @80.57.73.xxx: Ga die game eerst eens spelen voordat je commentaar geeft. Furi is een prima titel namelijk.

    0