The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year editie verschijnt op 30 augustus

Knipsel
Eerder bevestigde CD Projekt RED de komst van een Game of the Year editie voor The Witcher 3: Wild Hunt al, alleen werd er toen nog geen releasedatum gecommuniceerd. Daar is nu verandering in gekomen, want de ontwikkelaar heeft laten weten dat deze uitgave op 30 augustus zal gaan verschijnen.

Deze uitgave is helemaal compleet, want het bevat alle gratis content die vrij snel na de launch van de game verscheen evenals de twee grote (betaalde) uitbreidingen. Deze zijn natuurlijk Hearts of Stone en Blood and Wine. De prijs van deze nieuwe uitgave is nog niet bekendgemaakt.

  1. User  avatar
    631 XP

    Ook de gwent kaarten?

    0
  2. 145.129.73.xxx's avatar

    Assassins creed rip off dit game^
    |

    0
  3. User  avatar
    1159 XP

    @145.129.73.xxx: Totaal niet gewoon

    0
  4. 82.74.138..xxx's avatar

    @145.129.73.xxx:

    Dan heb jij deze game niet gespeeld, het lijkt meer op een game als Fallout/Skyrim dan op AC…..

    0
  5. User  avatar
    382 XP

    Wie deze game nu nog niet in bezit heeft, moet dan direct deze versie aanschaffen!!! Is naar mijn mening een van de beste games aller tijden.

    0
  6. 81.243.133.xxx's avatar

    @145.129.73.xxx: waarschijnlijk gewoon weer om even te zeuren. Slechte dag gehad ?

    0
  7. User  avatar
    980 XP

    Hij word rond de 50 euro schat ik,

    0
  8. 83.84.121..xxx's avatar

    Dragon age namaak

    0
  9. User  avatar
    2486 XP

    Bij Amazon spreekt men ook nog over een nieuwe game mode en nieuwe side quests. Weet iemand wat dat precies inhoudt?

    “This edition includes all additional content – new weapons, armor, companion outfits, new game mode and side quests”

    https://www.amazon.com/Witcher-Wild-Hunt-Complete-PlayStation-4/dp/B01K6010FM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1470949247&sr=8-1

    EDIT: Vermeldde prijs is inderdaad $ 49.99 = 50 euro!

    0
  10. 84.196.253.xxx's avatar

    @83.84.121..xxx: the witcher serie bestond al toen de Dragon age Serie uberhaupt nog niet eens bedacht was lamlul.

    0
  11. 188.81.7.xxx's avatar

    Eindelijk! 🙂

    0
  12. 82.170.103..xxx's avatar

    @145.129.73.xxx:

    Haha grapjas. The Witcher werd voor Assassins Creed uitgebracht in 2007. Sommige gasten hè…

    0
  13. 85.150.177..xxx's avatar

    @gamexl:

    De 16 gratis DLC s zitten er nu automatisch bij. Daar zat dus ook een paar nieuwe wapens bij en de NG+ modus. Er is geen nieuwe spelmodus. Gewoon alle gratis zooi en de twee dlc s.

    0
  14. 145.129.73.xxx's avatar

    @82.170.103..xxx: nou en de mensen van ubisoft waren eerder op het idee 😉

    0
  15. 145.129.73.xxx's avatar
    0
  16. User  avatar
    4884 XP

    @RStylesGeleen: saaay whuuuut ….
    Ik heb alle ac gespeeld en the witcher 3 was mijn 1ste witcher .. en ik kan zeggen dat the witcher 3 totaal geen rip off is van ac..

    Witcher 3, 1 van de beste rpg dat ik tot nu toe heb gespeeld

    0
  17. User  avatar
    1159 XP

    @20style [20]: Ja echt sommige mensen zijn gewoon echt dom… Heb ze ook allemaal gespeeld, beide fantastische games maar The Witcher is echt een van de beste games ooit, jammer om te lezen dat er waarschijnlijk geen deel 4 komt

    0
  18. 157.55.39.xxx's avatar

    dit si toch gewoon een legend of zelda rip ooff dus ik wacht wel tot die nieuwe zelda uitkom

    0
  19. 82.74.42..xxx's avatar

    @84.196.253.xxx: Dragon age was er al veel eerder

    0
  20. User  avatar
    3568 XP

    @145.129.73.xxx: nope. En Ubisoft weet wat dlc is. Voor hun is dat skins of content locked. En belangrijkste geen Graphical downgrade

    0
  21. User  avatar
    2486 XP

    @85.150.177..xxx: Bij IGN adverteren ze duidelijk met ‘Plus New Content”. Als je doorklikt dan spreken ze o.a. over een nieuwe game modus en nieuwe side quests. Tja, ik ga er vanuit dat ze met “NEW” echt nieuw bedoelen. Zo niet, dan worden de klanten verkeerd geïnformeerd!

    http://www.imgdumper.nl/uploads9/57ad953aea9b7/57ad953ae68f8-Schermafbeelding_2016-08-11_om_23.05.36.png

    0
  22. 80.115.113.xxx's avatar

    @gamexl:

    Misschien zit de nieuwe gwent game er wel bij, deze zal binnenkort ook een release krijgen.

    0
  23. 66.249.81..xxx's avatar

    @145.129.73.xxx: niet dus

    0

Meer The Witcher 3: Wild Hunt

Meer