Gratis PlayStation Plus games september bekendgemaakt

img_55db4b8ce380d
Vorige maand was er veel kritiek op de PlayStation Plus line-up voor augustus. Dit omdat de (PS4) line-up voornamelijk bestond uit indie games en daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Morgen is het september en zodoende heeft Sony PlayStation de line-up voor deze maand bekendgemaakt.

Bij de PlayStation 4 games zien we twee interessante titels, namelijk Lords of the Fallen en Journey. Dat zijn niet de minste games en bij de PlayStation 3 zien we ook wat leuke games, al zijn dat wel flinke oudjes inmiddels.

Nieuw voor PlayStation Plus op 6 september

  • Lords of the Fallen (PS4)
  • Journey (PS4/PS3)
  • Prince of Persia: The Forgotten Sands (PS3)
  • Datura (PS3)
  • Badland (PS Vita/PS4/PS3)
  • Amnesia: Memories (PS Vita)

Verlaat PlayStation Plus op 6 september

  • Tricky Towers (PS4)
  • Rebel Galaxy (PS4)
  • Yakuza 5 (PS3)
  • Retro/Grade (PS3)
  • Patapon 3 (PS Vita)
  • Ultratron (PS Vita/PS4/PS3)

  1. 94.211.40.xxx's avatar

    Journey, die iedereen al gespeeld heeft. Fuck you Sony.

    0
  2. 87.165.105.xxx's avatar

    Manmanmanmanman

    0
  3. User  avatar
    5920 XP

    Journey, heel nice, altijd nog eens willen spelen. Prince of Persia is ook best de moeite waard voor de PS3 bezitters.

    0
  4. 89.200.10..xxx's avatar

    Journey, dan maar s proberen

    0
  5. User  avatar
    2316 XP

    Journey eens proberen dan 🙂

    0
  6. 84.27.215..xxx's avatar

    Pfff mensen.. Zeik toch eens niet zo. Jullie hebben het allemaal veel te goed. Zijn genoeg echte problemen in de wereld

    0
  7. User  avatar
    518 XP

    94.211.40.xxx: Ik niet, maar lijkt me ook niks.

    0
  8. User  avatar
    324 XP

    Journey stond nog op mijn lijstje:)

    0
  9. User  avatar
    133 XP

    Nice!

    0
  10. 62.195.3..xxx's avatar

    @94.211.40.xxx: het is nooit goed hé…

    0
  11. User  avatar
    467 XP

    Yes! Dank Sony!

    0
  12. 188.202.95..xxx's avatar

    Lords of the Fallen 😀 nice

    0
  13. 178.50.76.xxx's avatar

    Amnesia ziet er geweldig uit

    0
  14. 86.89.7..xxx's avatar

    Lords of the Fallen

    0
  15. 62.140.137..xxx's avatar

    dacht watchdogs

    0
  16. 85.151.215.xxx's avatar

    Journey Kaagman is best leuk. Was. 40 jaar geleden.

    0
  17. 81.71.41..xxx's avatar

    Lords of the fallen end journey :3

    0
  18. 89.200.4.xxx's avatar

    Tja iedereen zou wel willen dat battlefield 1 er bij stond
    Ik ben erg blij met lord of the fallen

    0
  19. 91.103.117.xxx's avatar

    Zeer nice Lords of the fallen! 😀 maakt mijn ps4 collectie compleet met games in de trend van dark souls 😛

    0
  20. User  avatar
    980 XP

    De Xbox heeft ook geen rare update, maar de plus van deze maand is ook niet raar

    Xbox One

    Earthlock: Festival of Magic (September 1-30)
    Assassin’s Creed Chronicles: China (September 16-October 15)
    Xbox 360

    Forza Horizon (September 1-15)
    Mirror’s Edge (September 16-30)

    0
  21. 188.207.112..xxx's avatar

    Als het goed is kloppen de titels die de psstore verlaten niet. Die zijn toch van juli?

    0
  22. User  avatar
    887 XP

    Heb journey jaren terug op de ps3 gedaan, echt wel weer zin in!

    0
  23. User  avatar
    4884 XP

    Ik zou niet klagen, het is beter dan de meeste indiecrap dat ze hebben gegeven. Lords of the fallen heb ik jammer genoeg al gratis gehad bij de x1, journey heb ik nooit gespeeld maar wel abzu en ik vond abzu echt een top game dus Journey zal ik zeker downloaden!

    0
  24. 80.56.5..xxx's avatar

    Jammer maar helaas heb ik lord of the fallen al helemaal verrot gespeeld
    Volgende maand misschien ,dan hoop ik dat er voor mij weer wat tussen zit
    Iedereen veel plezier met lords of the fallen!!
    Mvg SuDDe

    0
  25. User  avatar
    59 XP

    Mij gaat je niet horen klagen het zijn zeker games die ik altijd al heb willen proberen

    0
  26. 83.128.57.xxx's avatar

    Een grote hoop stierenpoep…

    0
  27. 31.151.56..xxx's avatar

    lord of fallen en journey. Ik vind het niet verkeerd hoor. pop voor ps3 ook niet slecht

    0
  28. 80.57.73.xxx's avatar

    Journey lijkt me echt een verschrikkelijke schijtgame. Lords of the fallon lijkt me wel leuk eens te proberen.

    0
  29. User  avatar
    1158 XP

    @83.128.57.xxx: Lords of the Fallen (PS4)
    Journey (PS4/PS3) zij goed games hoor!

    0
  30. 84.29.71..xxx's avatar

    Ah dat is heel nice, Prince Of Persia zat bij me Ubisoft Club oftewel Uplay lijstje, kunnen we weer Units (punten) behalen.

    scheelt me weer ene 10tje XD hihi thanks Sony!

    0
  31. User  avatar
    1314 XP

    solid line up. en
    aan 94.211.pus.sy
    ik heb em niet helemaal gespeeld nog. alleen de demo. verder nog lords of the fallen en pop sands of time. gewoon goed. dank je sony.

    En tegen alle haters in het algemeen:
    kijk is even over 1 jaat gezien hoeveel goede games jij erbij vond zitten. lijkt me onwaarschijnlijk dat die bij elkaar geen 50 euro waard zijn. los van alle online services die psn biedt.

    0
  32. 37.185.141.xxx's avatar

    @coristus: ik dacht nou echt dat er bumpa cars bij waren maar het is maar €50 zoals je zegt

    0
  33. User  avatar
    382 XP

    Zucht…. weer van die games die ik of al heb gekocht of al heb gespeeld, wanneer komen ze nou een keer met de toffe titels. Nu heb ik het gevoel dat ik die 45-50 eus elk jaar alleen maar betaal voor het online deel. Dat doet Microsoft toch wel beter met elke maand een AAA-game die je voor altijd mag houden.

    Hopen op beters in de toekomst.

    0
  34. 178.117.128..xxx's avatar

    @Kuroda: Normaal heb je Journey dan hoor, de ps4 versie is gratis als je de ps3 versie hebt 😉

    0
  35. User  avatar
    2403 XP

    niks voor mij deze maand.

    mvg

    0
  36. 31.151.98.xxx's avatar

    Gratis?

    0
  37. User  avatar
    382 XP

    @31.151.98.xxx: Voor niks gaat de zon op, dus nee niet gratis je hebt daarnaast ook een PSPLUS abbo nodig en daar betaal je ongeveer €45-50 eus voor.

    0
  38. User  avatar
    7143 XP

    mooi mooi goed sony voor mij alleen Journey daar ben ik al blij mee .
    er blijven toch altijd van die kids klagers komen e niks is goed voor die kakkers ffffff
    ik zeg ben blij met wat je krijgt

    0
  39. 62.195.16..xxx's avatar

    @87.165.105.xxx: Olaf mol jij ook hier met je manman manman zo doet hij als de F1 reportage geeft.

    0
  40. User  avatar
    5761 XP

    Lords off fallen daar ben ik nu eens blij mee altijd willen kopen maar toch voor een andere game gekozen . Yup maakt Sept goed deze en PES 17 .

    0
  41. 89.98.114..xxx's avatar

    Journey nooit eerder gespeeld 🙂

    0
  42. 86.83.197..xxx's avatar

    @84.29.71..xxx:

    True story

    0
  43. User  avatar
    3568 XP

    @94.211.40.xxx: Ik niet

    0
  44. 77.174.51.xxx's avatar

    “gratis” -.-

    0
  45. 80.57.73.xxx's avatar

    @jimke1: Je krijgt ze niet, je betaald ze! Ben je nou echt zo dom?! Je bent zeker zo 1 die ook denkt dat z’n telefoon gratis is bij z’n abonnement?! Voor niks komt de zon op, en meer niet.

    0
  46. User  avatar
    2 XP

    Dacht dat Journey al een keer gratis was geweest? Maar kan het mis hebben. Voor mij in ieder geval niks, hoop wel dat er nog wat tussen gaat zitten dit jaar.

    0
  47. 62.131.110..xxx's avatar

    Mooie update hoor.
    Mijn buuf had een leuk rokkie aan.
    Daar werd ik vrolijker van

    0
  48. User  avatar
    515 XP

    Eerste pagina op google (mobiel) Seo optimized op “gratis playstation”? 😉 anyway we gaan weer es ff kijken of er iets tussen zit. Journey en pop heb ik al.

    0
  49. 205.157.81.xxx's avatar

    Neeeeee…!!! Weeer niks voor mij. Voor mij is het nu 100% R.I.P PS-Plus ga niet meer verlengen. Komt er ook op neer dat ik bepaalde games en dlc niet meer ga kopen.. omdat plus niks heeft te bieden aan mij. :'(

    0
  50. 84.86.166..xxx's avatar

    @94.211.40.xxx: nou ik niet en lords of the fallen ook niet, ik ben blij ermee.

    0
  51. 31.151.98.xxx's avatar

    @jimke1: Daar is je maandelijkse comment weer waarmee je steeds weer laat zien dat je er helemaal niets van begrijpt. Maar Sony zal heel blij zijn met domme schapen zoals jij.

    0
  52. 80.101.62.xxx's avatar

    @62.131.110..xxx: k ga ze zeker downloaden en spelen, net als met mn buuf

    0
  53. User  avatar
    7143 XP

    @80.57.73.xxx: niemand verplicht u om playstation plus te nemen dus moet je daar ook niet over klagen punt en nog iets kom niet anoniem zeveren hier en blijft weg baby

    0
  54. 178.85.151.xxx's avatar

    @62.131.110..xxx: Afgelopen weekend vroeg ik via mn balkon aan de buuf om een kurketrekker. Ze stond op van de bank en liep zo in dr blote reet het balkon op. Heb nu de komende maanden geen behoefte meer aan welke plusgames ook.

    0
  55. User  avatar
    1159 XP

    Iedereen in de ban van Journey?! Trailer ziet er bagger uit??!!! Vind Lorda of the Fallen veel interessanter uit zien hoor

    0
  56. User  avatar
    7143 XP

    @RStylesGeleen: Lorda of the Fallen is wel een pittig spel een beetje ala dark souls zeker een aanrader

    0
  57. 94.215.40..xxx's avatar

    Vorige maand Yakuza, nu Journey, ik vind het niet verkeerd hoor. Het is lang niet zo goed als vier jaar geleden maar het gaat de goede kant op.

    0
  58. 62.131.110..xxx's avatar

    @178.85.151.xxx: begrijp je volledig.
    Succes met beren vanavond

    0
  59. 80.101.62.xxx's avatar

    @178.85.151.xxx: is t de moeite waard?

    0
  60. User  avatar
    1397 XP

    Leuke spellen!

    0
  61. 86.83.197..xxx's avatar

    @RStylesGeleen:

    Journey moet je voelen. Gewoon doen.

    0
  62. 213.93.121..xxx's avatar

    Twee top titels Gratis! En dan nog zijn er mensen die lopen te zeiken, zet toch gewoon je zooi op marktplaats en koop een Wii man.

    0
  63. 62.131.110..xxx's avatar

    @86.83.197..xxx: vannacht zal ze wat anders voelen

    0
  64. User  avatar
    1147 XP

    Journey stond ook nog op mijn lijstje, dus die kan ik nu mooi uitproberen. Net als de rest want die zijn toch ook wel interessant. Ik ben niet ontevreden 🙂

    0
  65. 80.101.62.xxx's avatar

    @213.93.121..xxx: tututtut, niet zo boos worden. Toptitels? Oude rommel bedoel je. Misschien moet jezelf eens flink genomen moeten worden!

    0
  66. User  avatar
    887 XP

    @178.117.128..xxx: oh nice! Maar ik wacht wel ff, kans is in september veel groter natuurlijk dat je anderen tegenkomt. Vond dat elkaar helpen zonder de mogelijkheid om te kunnen praten heel vet, je wordt dan best creatief

    0
  67. User  avatar
    9074 XP

    @80.57.73.xxx: Ach als ik het zo bekijk krijg je ze bij de onlineservice. En het maakt niet uit wat ze geven mensen zeiken. Het is nu al twee updates achter elkaar dat we grote games krijgen. Er zijn vaak goede aanbiedingen ik kan eigenlijk wel stellen dat je het praktisch voor niks krijgt.

    0
  68. User  avatar
    103 XP

    Journey was al eens in de ps plus voor de ps3 en is toen cross buy geworden met de ps4. Beetje rare keuze dus…

    0
  69. User  avatar
    9074 XP

    @GreasyAce:

    http://www.xbox.com/nl-NL/live/join

    Op de Xbox One is een actief Gold-lidmaatschap vereist om de gedownloade bonusgames te spelen.

    Zo dat is gelijk ontkracht games blijven speelbaar tot je gold stopt. Komt van de Microsoft site zelf af pijnlijk als je liegt en betrapt wordt op de leugen…. 😛

    0
  70. User  avatar
    382 XP

    @Flaming_Kaiser: Dan is dat sinds kort veranderd. Heb namelijk genoeg games op m’n xbox 360 staan, verkregen met gold, nu geen gold meer en nog steeds speelbaar. Is tevens geen leugen maar een veronderstelling.

    0
  71. User  avatar
    5761 XP

    @GreasyAce: Ik ook maar dit wist ik wel sedert de one is er veel verandert ,mijn schoonbroer heeft ps4 en de one kwa gratis is psn beter anders kun je niets meer met de one en een onoverzichtelijk menu scherm . Zonder gold is de one niets als gamer geen demo , het was al zo bij 360 de laaste jaren geen gold was de demo van de week wachten tot 1 a2 weken later .

    0
  72. 83.128.190..xxx's avatar

    Niet mijn type games, maar een prima line-up voor Plus zou ik zeggen.

    0
  73. 213.206.222.xxx's avatar

    Zul je net zien dat je Journey gekocht hebt, dat deze gratis aangeboden wordt :).
    Lords of the Fallen ga ik zeker checken.
    Leuke line-up, zeker vergeleken met vorige maand.

    0
  74. User  avatar
    102 XP

    Jammer dat ik journey net 2 wkn geleden gekocht heb, maar goed. Het blijft een mooi spel die nog niet iedereen gespeeld zal hebben.
    Ik vind dit wel een mooi lijstje met games eigenlijk.

    0
  75. User  avatar
    3888 XP

    Wat een klote maand!
    Ik wilde van mn backlog af maar deze maand maakt hem alleen maar groter 🙁

    0
  76. 145.129.156.xxx's avatar

    Eindelijk eem goede game heb lord of the fallen nog nie gespeelt

    0
  77. User  avatar
    276 XP

    Ik wilde beide PS4 games nog spelen, dus ik ben blij 🙂

    0
  78. 84.29.71..xxx's avatar

    @86.83.197..xxx: ben jij ook een Ubisoft Club | Uplay Units (punten) verzamelaar?

    0
  79. 94.215.40..xxx's avatar

    @goodmaster: Journey is nooit eerder op PS+ voor PS3 geweest. Dat verzin je.

    0
  80. 217.27.228..xxx's avatar

    @94.211.40.xxx: ik nog niet 😀 Blij mee!!

    0
  81. 191.253.66.xxx's avatar

    Jogooo

    0
  82. User  avatar
    1397 XP

    Dit zijn zeker goede games 🙂

    0
  83. 92.69.230.xxx's avatar

    Lords of the fallen en journey al 100% dus mischien volgende maand weer wat :p en lords of the fallen is wel vermakelijk dus probeer hem zoiezo uit voor degenen die hem nog niet hebben gespeeld en journey ook btw :p

    0