Veel PlayStation 4 games nu voor een prikkie verkrijgbaar in de PlayStation Store

PSStoreSale
Er is weer een nieuwe sale gestart in de PlayStation Store en bij deze aanbiedingen zal je nooit teveel betalen. De nieuwe reeks luidt namelijk als volgt; “Games voor nog geen €20.00”. Alle games in deze reeks kosten dus maximaal 20 euro.

Voor jouw gemak hebben we screenshots van de PlayStation Store hieronder voor je op een rijtje gezet, zodat je een snel overzicht van alle voordelige games hebt.

Sale1

Sale2

Sale3

Sale4

Sale5

Sale6

Sale7

Sale8

Sale9

Sale10

  1. 62.238.177..xxx's avatar

    Veel shit tbh

    0
  2. 62.195.38..xxx's avatar

    ik heb ze allemaal uitgespeeld. op het moeilijkste level. dus ik hoef ze niet te kopen.

    0
  3. User  avatar
    3568 XP

    De meeste game waren al aanbieding geweest paar maanden geleden

    0
  4. 89.98.114..xxx's avatar

    Net vorige week Ratchet gekocht. Kut.

    0
  5. 77.162.12.xxx's avatar

    Jammer dat je in de screenshots niet de ps+ korting die sommige games hebben kunt zien.

    0
  6. 205.157.81.xxx's avatar

    Volgende maand zij 4 daarvan ps+ games 🙁 ik trap er niet weer in Sony.

    0
  7. 50.206.209..xxx's avatar

    @62.195.38..xxx: Wat ben jij kei stoer zeg! Een sticker voor jou! Op het moeilijkste niveau nog zelfs!!!

    0
  8. 84.241.192..xxx's avatar

    @62.195.38..xxx: Hahahhahaha +1000 voor jou

    0
  9. User  avatar
    2442 XP

    @50.206.209..xxx: Ik wou net zeggen ;). Vind het wel knap dat hij/zij/het ESO heeft uitgespeeld :).

    0
  10. 92.108.157.xxx's avatar

    Ik ga voor Dishonored, nog niet gespeeld en lijkt mij wel leuk. Iemand ervaring??

    0
  11. 92.70.22.xxx's avatar

    Dishonerd zeker vet! Kan niet wachten op deel 2

    0
  12. User  avatar
    2316 XP

    Mooi overzicht zo PSX-Sense 🙂
    Misschien eens Ratchet & Clank aanschaffen

    0
  13. User  avatar
    5761 XP

    Ff kijken of ik iets nog niet heb of interessant tussen zit .

    0
  14. User  avatar
    5761 XP

    @92.108.157.xxx: yup mooie game , goeie gameplay mooi verhaal .
    Je kunt het op verschillende mannieren spelen .

    0
  15. User  avatar
    1153 XP

    Toch maar even checken!

    0
  16. User  avatar
    406 XP

    “Voor jou gemak”

    moet jouw zijn 😉

    0
  17. 84.105.60.xxx's avatar

    @62.195.38..xxx: Oh, dat is nog niks, heb alle games in de aanbieding al uitgespeeld en 4 keer platinum trophy behaald per game, gewoon even drie extra accounts aangemaakt en platinum opnieuw behaald..

    0
  18. 62.195.16..xxx's avatar

    @84.105.60.xxx: gefeliciteerd
    Volgens mij was het sarcastisch bedoelt dat je kei stoer bent.

    0
  19. 86.88.142.xxx's avatar

    @50.206.209..xxx: eerder opschepper

    0
  20. User  avatar
    887 XP

    @84.105.60.xxx: ook geblinddoekt? Zoals ik? Oh en heb ook maar 1 hand gebruikt.

    0
  21. User  avatar
    506 XP

    Op bf4 zijn het volgens mij altijd dezelfde games en ook altijd dezelfde prijs.

    0
  22. User  avatar
    739 XP

    The order 19,99 wat een grap 6 maanden geleden was die al in de usa store voor 7,99 dollar die europese prijzen zijn echt lachwekkend

    0
  23. 84.31.75..xxx's avatar

    Hoe is D3 op PS4?

    0
  24. 85.151.215.xxx's avatar

    @Kuroda: Pff, geblinddoekt? Een hand? Is niks! Ik heb de spellen zonder handen gespeeld dus met mijn geslachtsorgaan. En op het niveau HARD klaargekomen met elk spel dus ik heb hier een trophy room dat wil je niet weten!

    *Puberale modus off

    OT: mooie aanbiedingen. Echter bij de laatste aanbiedingengolf had ik al enkele malen toegeslagen en die liggen op de stapel voor als ik over een tijdje F1 2016 moe ben…

    0
  25. 89.200.9..xxx's avatar

    @62.195.38..xxx: cool!
    Ot niks waardigs

    0
  26. User  avatar
    1397 XP

    Niet slecht. Zou Evolve niet gratis worden trouwens? Op PC is hij al free to play.

    0
  27. 92.48.179..xxx's avatar

    Is Mad max het waard voor 20€?

    0
  28. 31.151.106..xxx's avatar

    Denk ff hitman trilogy aanschaffen

    0
  29. 195.169.100..xxx's avatar

    @84.105.60.xxx: Nou dan heb je echt geen leven, pis je ook in een potje, en krijg je voeding via een buisje? mongooltje

    0
  30. 145.131.162.xxx's avatar

    @62.195.38..xxx: haahahah nou super held geloof je zekerssssssss 😉

    0