Gratis PlayStation Plus games oktober bekendgemaakt

img_55db4b8ce380d
De september update voor PlayStation Plus was best netjes te noemen met de degelijke game Lords of the Fallen en de topper Journey. De maand is echter bijna voorbij en dat betekent dat we alweer vooruit mogen kijken en Sony heeft vandaag bekendgemaakt wat we in oktober mogen verwachten.

De onderstaande zes games zullen de huidige Instant Game Collection games vervangen en wel op 4 oktober, volgende week dinsdag dus. Het zijn niet de minste games die we in oktober krijgen, want hier zitten Resident Evil, Transformers: Devastation en From Dust bij.

Nieuw voor PlayStation Plus op 4 oktober

  • Resident Evil (PS4)
  • Transformers: Devastation (PS4)
  • Mad Riders (PS3)
  • From Dust (PS3)
  • Code: Realize ~Guardian of Rebirth~ (PS Vita)
  • Actual Sunlight (PS Vita)

Verlaat PlayStation Plus op 4 oktober

  • Lords of the Fallen (PS4)
  • Journey (PS4/PS3)
  • Prince of Persia: The Forgotten Sands (PS3)
  • Datura (PS3)
  • Badland (PS Vita/PS4/PS3)
  • Amnesia: Memories (PS Vita)
  1. 205.157.81.xxx's avatar

    RE HD remake neem ik aan?
    De rest nog nooit van gehoord, is het wat?

    0
  2. 2a02:a450:ae68:0000:114b:0854:b53e:1.xxx's avatar

    Transformers is echt heel vet!!

    0
  3. 62.45.149..xxx's avatar

    @205.157.81.xxx: Ja is een HD Remake

    0
  4. 82.176.222.xxx's avatar

    Lekker hoor, dat wordt smullen!

    0
  5. User  avatar
    2766 XP

    From fust ooit gehad voor de ps3. Heb ik me wel mee vermaakt. Resident veel ooit lang geleden op de pc gespeeld. Ben benieuwd hoe die nu gaat zijn. Al met al een mooie update. Iemand bekend met transformers?

    0
  6. User  avatar
    7143 XP

    die had ik nog niet mooi zoo 🙂

    0
  7. User  avatar
    1314 XP

    thumbs up.!!!

    0
  8. User  avatar
    1314 XP

    @Bass:
    From Fust… alcoholist ^_^

    0
  9. 213.127.167..xxx's avatar

    Lekker maandje weer hoor, alle zeikerds laat maar komen.

    0
  10. 185.21.56.xxx's avatar

    Vet.. jammer genoeg heb ik Transformers Devastation al uitgespeelt.
    Maar Resident Evil is wel uitdagend om platinum te halen… leuk nostalgie… vroeger zovaak rond gespeelt dat ik de game nu nog kan dromen..

    0
  11. 84.82.251..xxx's avatar

    RE lekker hoor. Ze mogen wel wat vaker remasters in de plus doen.

    0
  12. 2a02:1811:8c2b:8400:ade4:936a:148f:d.xxx's avatar

    En Mafia III ? is die niet gratis in oktober?

    0
  13. 82.74.151..xxx's avatar

    Nice

    0
  14. User  avatar
    1708 XP

    @2a02:1811:8c2b:8400:ade4:936a:148f:d.xxx: nee belachelijk, had ook wel mafia 3 en bf 1 verwacht!

    0
  15. User  avatar
    122 XP

    Netjes!

    0
  16. User  avatar
    2766 XP

    @coristus: tsss nu ga ik hem expres niet aanpassen;) fust it is

    0
  17. User  avatar
    255 XP

    Nice!

    0
  18. User  avatar
    1280 XP

    Nice

    0
  19. 94.213.136..xxx's avatar

    kiek dan toch! mooie update hoor.

    0
  20. User  avatar
    2403 XP

    ga eens Transformers: Devastation eens proberen.

    mvg

    0
  21. User  avatar
    515 XP

    Zat er op te wachten… nog bezig met zoveel andere games maar deze gaan mooi in de backlog 😉

    0
  22. User  avatar
    4884 XP

    Nice resident evil !!!

    0
  23. 143.179.69.xxx's avatar

    Goeie games jammer dat ik transformers al heb maar ga resident evil zeker proberen

    0
  24. 77.248.180..xxx's avatar

    @jimke1: Damm hoe is het mogelijk games die jimke nog niet heeft.

    0
  25. User  avatar
    1153 XP

    Een mooie maand, maar ik hou niet van horrors dus helaas resident evil

    0
  26. User  avatar
    1147 XP

    Heb er nog geen een van gespeeld, dus ga ze zeker eens uitproberen 🙂

    0
  27. User  avatar
    408 XP

    Resident Evil en Transformers, beide had ik nog niet. Super 🙂

    0
  28. 62.163.23.xxx's avatar

    Ik hoopte op battlefield 1 maar deze zijn ook goed. Tenminste geen indiecrap.

    0
  29. 195.241.154..xxx's avatar

    Dit gaat de zeer goede kant op, afgelopen maand ook al 😉

    0
  30. User  avatar
    1784 XP

    Wat een bende weer, tjonge jonge zeg!

    🙂

    Kidding! Iemand moest het zeggen, toch, toch? 🙂

    0
  31. 80.57.66.xxx's avatar

    @Aenea: vooral hard lachen om je zelf, doet het altijd goed

    0
  32. User  avatar
    2316 XP

    @Aenea: Gelukkig kan je om jezelf lachen.

    On-topic: Prima free games!

    0
  33. 213.73.186..xxx's avatar

    Opzich wel prima. Ik hoop dat Killzone SF en Watch Dogs ps games gaan worden. Denk dat Watch Dogs de ps plus game van november gaat worden ivm watch dogs 2.

    0
  34. User  avatar
    559 XP

    @Bass Licentiegame die ietwat te gehaast is gemaakt om snel in te cashen door Activion. PlatinumGames heeft het spel ontworpen, maar bij lange na niet met de zorg als waar ze bekend om staan en de zorg die ze momenteel steken in NieR: Automata bijvoorbeeld. Het is een prima game hoor, maar als je andere games van PlatinumGames hebt gespeeld, hoef je zeker niet hetzelfde niveau te verwachten. Ik zou het een 7 geven. Veel fun in ’t begin, maar replay value is niet denderend hoog.

    0
  35. User  avatar
    1397 XP

    Mooie lijst! Transformers zeker downloaden 🙂

    0
  36. User  avatar
    2766 XP

    @TheKid: thnx! Denk niet dat het echt iets voor mij is, maar probeer hem wel even.
    @213.73.186..xxx: watch Dogs gaan ze niet volgende maand doen. Een slecht eerder deel van het spel uitbrengen net voordat het betere deel uitkomt? Dan haken er een hoop mensen af voordat ze het “goede” spel hebben gespeeld. Daarnaast is de kans groot dat de servers dan overvol raken… nee geen watchdogs volgende maand

    0
  37. 82.217.103..xxx's avatar

    @77.248.180..xxx: En jimke die niet loop te kankeren om de plus games een wonder

    0
  38. 84.29.102..xxx's avatar

    From Dust mochten ze wel als HD remake op de PS4 uitbrengen.

    0
  39. User  avatar
    1784 XP

    @Sony:
    @80.57.66.xxx:

    Wat een stelletje zuurpruimen zijn jullie zeg!

    0
  40. 92.108.157.xxx's avatar

    @82.217.103..xxx: jimke die het spel niet al in de pre-order had staan (nog wonder!!)

    0
  41. 46.166.138..xxx's avatar

    Resident Evil heb ik nog niet gehad! whoaa! Haha :’D

    0
  42. 94.215.29..xxx's avatar

    Lords of the Fallen en Journey waren goede games (helaas had ik ze al).
    Uiteraard had ik als Groot RE fan de game al 🙁
    Rest van de games zegt me niks, dus ga ik maar Forza Horizon 3 spelen tot de dlc van Dark Souls 3 uitkomt uiteraard op de ps4, of misschien koop ik nog WRC6.

    0
  43. User  avatar
    4247 XP

    de vorige ps plus update was ook al goed. ik vond lord of the fallen goed tot op het moment waarop ik moest gaan knokken. moeilijk is prima, maar dit voelde aan alsof je onder water stond te zwaaien met je zwaard. echt irri. maar, me punt is dat het een aaa game is. een echt volle game bedoel ik. en niet een of andere indie die niet zo geweldig (meer) verkoopt. en nee, ik zeg niet dat indies nep games zijn.
    zouden ze dan eindelijk wakker zijn geworden bij sony ?

    0
  44. 178.225.173..xxx's avatar

    Resident Evil Remake heb ik al. Prima game voor PS+ ook al is het “maar” een GameCube spel. Verder zit er niet veel bijzonders tussen op het eerste gezicht. Hopen dat RE0 gauw ook op Plus komt want die heb ik nog niet.

    0
  45. User  avatar
    42 XP

    Ben niet zo’n grote fan van Horror games dus Resident Evil zal ik hoogstwaarschijnlijk links laten liggen , maar Transformers lijkt me wel leuk!!

    0
  46. User  avatar
    1556 XP

    RE remake en Transformers..Mij hoor je niet klagen

    0
  47. 31.151.185.xxx's avatar

    Huh? Geen battlefield 1… lekker hoor sony..

    0
  48. 81.18.252..xxx's avatar

    Grote blij!

    0
  49. 77.242.122.xxx's avatar

    @213.73.186..xxx: Hoop het niet. Watch dogs kan je in de winkel kopen voor 8 euro tegenwoordig.

    0
  50. 31.151.98.xxx's avatar

    Rommel, zoals gebruikelijk.

    0
  51. 86.88.142.xxx's avatar

    @31.151.98.xxx: jij bent rommel zwam hoofd

    0
  52. User  avatar
    552 XP

    Heb zelf hele tijd terug Transformers: Devastation gekocht met een aanbieding digitaal. Absoluut de moeite waard! Heerlijk brawler waar Platinum Games zeker vanaf te lezen valt qua gameplay en combo’s. Zit persoonlijk te hopen op een vervolg – of compleet ander verhaal – maar dan met de Decepticons als speelbare personages.

    Dikke kudo’s voor gebruik originele Generation One Transformers, inclusief stemmen!

    0
  53. 77.251.81..xxx's avatar

    @80.57.66.xxx: @Sony: azijnpissers

    0
  54. 145.102.78..xxx's avatar

    Ik heb Journey en LOTF nog niet eens opgestart.
    Dat zijn 2 goeie games maar heb daar niet eens tijd voor gehad 🙂

    0
  55. 82.170.93..xxx's avatar

    resident evil hd ook voor de ps3?

    0
  56. 84.104.2..xxx's avatar

    Resident evil pas geleden nog online aangeschaft, en nu gratis … Lekker hoor

    0
  57. 94.215.40..xxx's avatar

    @213.73.186..xxx: Watch Dogs is ruk. Heb er €60,- voor betaald, weggegooid geld.

    0
  58. User  avatar
    311 XP

    jullie zijn er nog 1 vergeten : Rollercoaster Dreams PS4 en PS VR verwacht 13 october

    0
  59. User  avatar
    364 XP

    @213.127.167..xxx: niemand zeikt, jammer joh!

    0