Gratis PlayStation Plus games voor november bekendgemaakt

psplus

Het einde van de maand nadert en dat vraagt natuurlijk om een nieuwe dosis gratis PlayStation Plus games. Sony Interactive Entertainment Europe heeft dan ook zojuist de gratis PlayStation Plus games voor de maand november bekendgemaakt. We krijgen in november 2016 weer een aantal leuke games, die gratis en voor niets te downloaden zijn voor een ieder met een PlayStation Plus abonnement. Jammergenoeg betekent dit ook dat het aanbod van oktober weer verdwijnt, wil je deze games dus ooit nog eens spelen, dan raden we je aan deze snel te downloaden.

In de line-up vinden we voor de PS Vita is er dit keer Letter Quest Remastered en Pumped BMX+. Voor de PS4 is er Everbody’s Gone to the Rapture en The Deadly Towers of Monsters. De PS3 krijgt ditmaal DiRT 3 en Custome Quest 2.

Bekijk een volledig overzicht van de PlayStation Plus games voor november en welke er verdwijnen hieronder.

Nieuw bij PlayStation Plus voor November

Verdwijnt bij PlayStation Plus op 1 november

  1. 141.176.60.xxx's avatar

    Oke nice.. thnx Sony!

    0
  2. 185.46.212.xxx's avatar

    Helemaal stront weer…

    0
  3. 85.150.82..xxx's avatar

    Prachtige walking Simulator die Everybody’s naar de tyfus 🙂 Mooie game voornamelijk na een flinke trek aan een jointje 🙂 Journey ook btw.

    0
  4. 31.151.98.xxx's avatar

    Games die alleen te downloaden en te spelen zijn zolang je blijft betalen kun je natuurlijk nooit gratis noemen.

    0
  5. User  avatar
    382 XP

    @31.151.98.xxx: Mee eens.

    OT: wel oké deze maand, kan altijd beter maar ja.

    0
  6. User  avatar
    5920 XP

    Everybody’s Gone to the Rapture, heel vet!

    0
  7. 62.140.13.xxx's avatar

    Boring

    0
  8. 94.215.6..xxx's avatar

    dusss, volgende maand

    0
  9. User  avatar
    128 XP

    Niet veel soeps….

    0
  10. 2001:1c06:0b05:5500:e45b:e01e:fa33:3.xxx's avatar

    Nice everybody going to the repture!

    0
  11. 87.208.247.xxx's avatar

    Matig aanbod voor ps4 wederom, helaas…

    0
  12. User  avatar
    6365 XP

    Everybody’s Gone To The Rapture is heel vet, maar is niet voor iedereen. Deadly Tower of Monsters is geniaal en kan ik wel iedereen aanraden. Erg grappig ook!

    0
  13. User  avatar
    41 XP

    Toch wel benieuwd naar everybodys gone to the rapture

    0
  14. User  avatar
    1153 XP

    Ooh nice, dit is zeker een toffe maand. Heb helaas Dirt 3 al maar voor de rest erg tof.

    0
  15. 82.156.108.xxx's avatar

    wou deadly tower of monsters altijd al kopen op steam, check m dan wel gwn op ps4 voor de rest niet echt iets wat mij interesseert.

    0
  16. 145.132.252.xxx's avatar

    Pffff.. troep

    0
  17. User  avatar
    10 XP

    Enigste voordeel van de xbox, die krijgen vaak dikke aaa titels die iets ouder zijn. Naar de psn games kijk ik 9/10 x niet naar om, de hdd space niet waard.

    0
  18. 2a02:a450:ae68:0000:f15e:80fc:f007:5.xxx's avatar

    Gone to the rapture is een heel vette ervaring. Deze week nog uitspeeld, Haha. Deadly towers ziet er ook tof uit.

    0
  19. User  avatar
    185 XP

    Voor de gene met een PS3 en een beetje liefde voor turn based gevechten, Costume Quest 2 echt een aanrader.

    0
  20. 2a02:a03f:0244:a400:e00c:5cde:670c:0.xxx's avatar

    Man wat een geklaag… Nee, we krijgen niet de games die we gewend zijn van de PS3. Maar zolang we blijven betalen (met zen allen) zal Sony het oké vinden.

    En betalen doen we sowieso al lang, als je niet wilt betalen doe je dat toch gewoon niet…

    Die games krijg je er gewoon bovenop. Je betaald niet meer voor de “games die je er bij krijgt” maar vooral voor het online gebeuren en de opslag en alle andere kortingen die je exclusief krijgt…!

    0
  21. 66.249.93..xxx's avatar

    Hoi SONY, waarom geen free upgrade van psn game Hustle Kings naar de VR? Thx!

    0
  22. User  avatar
    42 XP

    Nope.. Ik sla wel over deze maand

    0
  23. 84.85.38.xxx's avatar

    @85.150.82..xxx: jij snapt het haha, tabje lsd wil ook nog wel eens helpen *cough* journey *cough*

    0
  24. User  avatar
    3888 XP

    @aarjen116: IA hij zeker! Genieten! Mooi en zeker ook boeiend!!!

    Makkelijke platina maar das een ander verhaal…

    0
  25. 84.28.31..xxx's avatar

    @2a02:a03f:0244:a400:e00c:5cde:670c:0.xxx:

    Er zijn genoeg mensen die PS Plus voor de games hebben, persoonlijk speel ik enkel FF14 online en daar is geen PS Plus voor nodig. Dus ja, enkel PS Plus voor de games en PS Plus abonnee al lang voordat het online gebeuren erbij kwam. Over het aanbod ben ik overigens tevreden, op jaarbasis haal ik altijd wel mijn geld eruit.

    0
  26. User  avatar
    1168 XP

    Leuke games voor de ps4. Wilde beide al hebben naar nooit aan toe gekomen. Psvita valt me erg tegen. Ps3 heb ik niet meer aangesloten.

    0
  27. User  avatar
    5761 XP

    Ik haat sommige negatieve reacties die klagen omdat ze op 1 jaar 50 eu betalen.
    Playstation verplicht je niet om plusser te zijn .
    Ik betaal het met plezier wie dit niet doet stop en game zonder ps plus .

    0
  28. User  avatar
    2403 XP

    @Kettertje: ik ook.

    mvg

    0
  29. 94.215.29..xxx's avatar

    Ben wel blij met de 1ste game. Maar spelen op de pro omdat de gewone ps4 het niet echt trekt.

    0
  30. 82.72.98..xxx's avatar

    @tyger1: dat moet dus wel want je hebt plus nodig voor online te game.

    0
  31. User  avatar
    1147 XP

    Ik heb ze allemaal nog niet gespeeld, dus ben heel benieuwd. Everybody’s gone to the Rapture stond al op mijn lijstje om eens te gaan spelen. Fijn dat ie erbij zit.

    0
  32. User  avatar
    717 XP

    Geen tijd… (BF1 + FIFA)

    0
  33. User  avatar
    9074 XP

    @Zoul_Eater: Deel 1 was zeer vermakelijk heb deel 2 op de PS4 maar zo een backlog. 😀

    0
  34. 2a02:a440:919b:0001:c930:a40d:9546:3.xxx's avatar

    ziekbakken wees gewoon blij wat er is stomme bokhoofden die altijd maar zeuren ga je toch lekker naar shitbox!

    0
  35. 85.148.6.xxx's avatar

    Waarom?
    Waarom heb ik mijn PS3 ingeruild voor mijn PS4?

    Niet voor de crappy schijt gratis (niet écht gratis want je betaalt voor die onzin PS+) iig!

    Sony zuigt!

    Eet poep!

    0
  36. 85.148.6.xxx's avatar
    0
  37. User  avatar
    382 XP

    @tyger1: Waarom haat je sommige reacties? Als je ergens voor betaald mag je er kritisch op zijn. Of zie ik dat verkeerd? Accepteer jij alles wat Sony je voorschoteld? Ik begrijp sommige reacties juist heel goed er zit niet vaak veel soeps bij dat is niet zeiken.. maar een mening geven over iets wat men niet zint.

    0
  38. User  avatar
    4884 XP

    Geen tijd te veel goede AAA games uit…

    0
  39. User  avatar
    1372 XP

    @tyger1:

    Ik ben niet met je eens. Sony verplicht mensen weldegelijk een Plus abo aan te schaffen indien je online wilt spelen met een PS4 of zoals ik gebruik wilt maken voor een Cloud opslag. Voor dat laatste is €50,= per jaar belachelijk veel geld.

    Dan komt Sony met “gratis” games voor PS Plus leden, tja en dat is lastig want het moet maar net jouw smaak zijn. Anders heb je er niets aan. Ik zie nog steeds liever diverse abonnement vormen.

    0
  40. User  avatar
    4884 XP

    @Flaming_Kaiser: speel jij toevallig overwatch. .. in mijn team zat er iemand met dezelfde nickname 🙂

    0
  41. 85.145.228..xxx's avatar

    @85.148.6.xxx:
    En de meest kansloze reactie van de dag gaat naar…

    0
  42. User  avatar
    5761 XP

    Jullie kunnen het niet eens zijn met mij maar ik heb toch aan games alleen al korting door Plus en soms zit er een leuke titel bij .
    Ik heb mijn 50 eu terug zeker weten en ben geen online gamer zoals BF , FiFa gamers enz .
    Tja bij Xbox krijg je soms heel zelden eens een game v 4 jaar oud en voor de rest is het ook Indië ……
    Zeker weten want ik heb vrienden die een one hebben , dan zwijg ik nog van de reclames waar MS in de store heeft tegen betaling .
    Wat zijn dan wel de pro en contra Xbox store vs psn store ????

    0
  43. User  avatar
    1372 XP

    @tyger1:

    Wat heeft MS te maken met het aanbod van de “gratis” games aangeboden door Sony voor Playstation consoles?

    Het ging er mij om dat jij beweerd dat je niet verplicht wordt een Plus abonnement aan te schaffen, in het geval van de PS4 wordt je dat namlijk wel als je van ale functionaliteiten gebruik wilt maken die de PS4 biedt. Ook voor gebruik van de Cloud service, voor welke console van Sony idem.

    0
  44. 2a02:1810:342c:db00:210f:9aa7:4997:2.xxx's avatar

    @85.145.228..xxx: inderdaad de winnaar is bekend, en terecht.
    Al moet ik zeggen dat de strijd toch wel spannend was.

    0
  45. 94.215.77..xxx's avatar

    Die games zijn dus helemaal niet gratis en voor niks.
    Ik heb nu tijdelijk even geen Playstation plus, omdat ik deze week moest verlengen….

    Maar die games die ik ” gratis en voor niets” kon downloaden toen ik nog een Plus-abonnement had, die zitten nu achter slot en grendel tot ik weer opnieuw betaal om ze te kunnen spelen. Dus flikker een end op met je ” gratis en voor niets”.

    0
  46. 2a02:1810:342c:db00:210f:9aa7:4997:2.xxx's avatar

    @94.215.77..xxx: klopt, en het goede nieuws is dat jij ze voor 50 euro, 365 dagen lang mag spelen.
    Prima deal toch.

    0
  47. User  avatar
    3062 XP

    @85.150.82..xxx:

    hahahahaha

    0
  48. User  avatar
    3062 XP

    Everybody’s gone to rapture is zeker een aanrader. Santa monica studios he…tja

    0
  49. 94.215.77..xxx's avatar

    @2a02:1810:342c:db00:210f:9aa7:4997:2.xxx:

    Ik betaal met liefde mijn jaarlijks abonnement zodat ik Battlefield en Fifa online kan spelen.
    Maar die games die je er dan gratis bijkrijgt zou je ook zonder Plus abonnement moeten kunnen spelen. Als dat niet kan, is het dus niet gratis en betaal je er wel degelijk voor.

    Ik heb liever dat ze met die ‘gratis’ spellen stoppen en dat ze het abonnement wat verlagen, want ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het helemaal ‘gratis en voor niets’ is.
    Niets is gratis in deze wereld en dus zal er altijd wat in de kostprijs doorberekend worden.

    0
  50. 85.148..xxx's avatar

    @Crocky321: Ja idem. Everybody’s Gone to the Rapture had ik nog in mijn achterhoofd en laatst bijna gekocht. Dus voor mij al een geslaagde ps plus maand. Is toch mooi meegenomen.

    0
  51. 213.93.121..xxx's avatar

    Geen zorgen, deze maand is ff kut, de topper komt in December.

    0
  52. 217.123.115..xxx's avatar

    Jaahoor! Het is weer een grote dikke niks. Allemaal indie zooi. EHGTR lijkt me weer zo’n zweverige gezeik. Net Als gone home. (spoiler alert, kinda) je had er niet eens vijanden. Ik dacht dat het een horror game zou worden. TDTOM lijkt me misschien grappig voor een keertje om het daarna wrs nooit meer te spelen.

    0
  53. User  avatar
    4247 XP

    dirt 3 had ik al lol. maar die is echt vet. twee keer achter elkaar vette games bij psplus en nu weer dingen die over het algemeen als minder gezien worden.

    0
  54. User  avatar
    14 XP

    Geen VR ?

    0
  55. User  avatar
    2146 XP

    EGTTR heb ik , na het spelen van Firewatch (die erg in de smaak viel) , al gekocht….. sjips….ik geloof dat de andere ps4 niet echt mijn ding is, maar we gaan het proberen.

    0
  56. User  avatar
    42 XP

    @ps4 ps4:
    Ach dr zijne ergere dingen, btw zoveel vrije ruimte heb ik toch niet op m’n harde schijf

    0
  57. User  avatar
    1314 XP

    @66.249.93..xxx:
    agreed. Iets met VR aub.
    De dagen dat ik nog denk: goh laat ik op de tv gamen zijn echt bijna null.
    VR is echt zo ontzettend vet..

    0
  58. 94.215.77..xxx's avatar

    Boeken in de bibliotheek zijn ook niet ‘gratis’.
    Die boeken van de bieb heb je in bruikleen totdat de leenperiode voorbij is, daarna moet het boek weer terug naar de bieb.

    Zo kun je het ook zien met de PSPlus games. Die heb je in bruikleen zolang je abonnement loopt en er komt een slotje op als je abo verlopen is.

    0
  59. 84.29.106.xxx's avatar

    Man man man…. Nooit kunnen ze eens komen met een toffe triple A game… Iedere maand weer 2 onbekende indie games.. De games van de maand oktober vielen nog wel mee

    0
  60. User  avatar
    343 XP

    Weer twee heerlijke games die ik anders wellicht niet zomaar gekocht zou hebben.
    Nu dus lekker in November proberen.

    @alle zeikerd, wat is het leven toch fijn met een psn account.

    0
  61. User  avatar
    515 XP

    Game game game 🙂

    0
  62. 86.90.208..xxx's avatar

    Jammer weer, watch dogs was wel bijpassend geweest in deze maand

    0
  63. 77.248.119..xxx's avatar

    @tyger1: sony verplicht het je wel om ps plus member te worden zonder dit kan je niet online en ben je gedoemd om single player games te spelen !

    0
  64. User  avatar
    5761 XP

    @77.248.119..xxx: Dit is het zelfde waar MS je voor verplicht , en wat is daar mis mee ? .
    Van mij mogen ze het huidige bedrag vragen .

    0