Veel SingStar nummers zullen uit de bibliotheek verdwijnen

singstar
Het is al een geruime tijd geleden dat Sony actief bezig was met SingStar, maar de services zelf zijn nog steeds beschikbaar. Door de jaren heen is er een flinke bibliotheek opgebouwd aan beschikbare nummers, maar ooit komt daar omwille van licentieafspraken weer een einde aan.

Via de officiële website heeft Sony aangekondigd dat er vandaag veel nummers gaan verdwijnen. Als je nog nummers wilt aanschaffen, dan moet je snel zijn, want na vandaag is een selectie niet meer beschikbaar.

De nummers die zullen verdwijnen tref je hier aan. Als je eerder al nummers hebt aangeschaft, maak je geen zorgen, die zijn voor altijd van jou en kan je ook blijven downloaden.

Alle andere nummers die niet in de lijst staan, die blijven vanzelfsprekend gewoon beschikbaar.

  1. User  avatar
    4247 XP

    wat ik liever heb is dat ze dat achterlijke singstar icoon uit mijn ps3 xmb menu verwijderen. blijft erin staan ook al heb je de game niet geinstalleerd. icoontjes die door je strot gedouwd worden zijn irritant. kan iemand zich dat icoon van de gratis windows 10 update herinneren ?

    0
  2. User  avatar
    312 XP

    Erg jammer, veel leuke avonden gehad. Altijd jammer gevonden dat niet alle PS3 nummers naar de PS4 zijn gekomen..

    0
  3. User  avatar
    1314 XP

    Wow. Dat ziet er uit als een enorme aderlating.

    0
  4. User  avatar
    2403 XP

    @Peter01: ik ook voor wat heeft dat nut.

    mvg

    0
  5. User  avatar
    4247 XP

    @ps4 ps4: lol, het is ook gewoon genant om singstar op je ps3 te hebben als je dat niet wilt.

    0
  6. 89.200.6.xxx's avatar

    @Peter01: Hoezo is het genant als iedereen het heeft?

    0
  7. 84.241.208..xxx's avatar

    @Peter01: lol je kijkt ook 24/7 maar je start scherm slap gelulxd

    0
  8. 185.22.195.xxx's avatar

    @Peter01: ps3 whahaha

    0
  9. User  avatar
    4247 XP

    @185.22.195.xxx: de ps3 is een goede blu ray speler, je kan dingen op de harde schijf zetten en heeft een beter menu. maar waar ik hem vaak voor gebruik is voor een slideshow. muziekje erbij, en lekker chillen. heerlijk. en de ps4 heeft dat ook, maar een stuk minder uitgebreid.

    0
  10. User  avatar
    4247 XP

    @84.241.208..xxx: als je zo begint hoef ik mezelf niet te verdedigen tegenover jou. flauw hoor, meteen dat naargeestige. stelletje zure, haatvolle mensen op het internet. praat je ook zo tegen je moeder ?

    0
  11. User  avatar
    4247 XP

    @89.200.6.xxx: en de mensen met alleen een ps4 en geen ps3 ? je maakt een goed punt, dat wel.

    0
  12. 94.215.40..xxx's avatar

    Ik erger me al jaren dood aan dat singstar reclamedinges in mijn PS3 hoofdmenu.

    0