Banner in PlayStation Store lekt de PlayStation Plus games van december

playstation-plus-december-leak

Een banner in de PlayStation Store heeft mogelijk verraden welke games er in de PlayStation Plus line-up van december komen te zitten. Op de bovenstaande foto is namelijk te zien dat voor december de games Invisible Inc. en Stories: The Path of Destinies worden aangeboden. Beide games kwamen uit in april dit jaar voor de PlayStation 4 en zijn dus mogelijk straks gratis te downloaden via de PlayStation Plus line-up voor december.

Via Twitter melden verschillende mensen de banner in de PlayStation Store te hebben gezien, waaronder@SanderNoordijk. Het lijkt er dus op dat we in december geen speciaal PlayStation Plus kerstcadeau gaan krijgen in de vorm van een Triple-A titel. Morgen weten we waarschijnlijk meer, naar verwachting zal Sony dan de line-up officieel bekendmaken.

cyx7r03w8aajaby-2_dns2

  1. 145.129.73.xxx's avatar

    Dacht dat ze in de laatste maand nog even een 3 A gingen pompen 🙁

    0
  2. User  avatar
    2146 XP

    Helaas niet mijn voorkeur. Maar met Steep op komst, maakt dat niet heel gek veel uit. Heb nog genoeg liggen 😛

    0
  3. User  avatar
    3888 XP

    @145.129.73.xxx: hoop is zoeken naar geluk maar meestal vind je een teleurstelling!

    ———

    Anyway, Ik ben met Stories Path of the blabla zeer content mee! ziet er leuk uit!
    ff afwachten wat de PS3 en Vita games zullen worden!

    0
  4. 185.21.56.xxx's avatar

    Gelukkig staat er november games en niet die van december games.
    Ik denk dus fake.

    0
  5. User  avatar
    3888 XP

    @185.21.56.xxx: Ik denk juist dat dit totaal niet fake is… maar goed we zullen zien.

    0
  6. User  avatar
    109 XP

    Ik hoop het niet weer van die indie troep of het lijkt er tenminste op.

    0
  7. User  avatar
    1314 XP

    @PBJ85:
    Gewoon blijven hopen, dat wordt vanzelf wanhoop.

    0
  8. 145.133.234..xxx's avatar

    Weer indie meuk

    0
  9. 62.72.192.xxx's avatar

    Sony geeft niks kado alleen troep waar ze niks mee kunnen.

    0
  10. User  avatar
    559 XP

    Stories lijkt me wel wat.

    0
  11. 212.83.70..xxx's avatar

    Ik wacht nog steeds op Knack ^^

    0
  12. User  avatar
    1299 XP

    We kunnen na 3 jaar PS4 wel stellen dat PS+ een leugen is. Zogenaamd zouden de AAA-titels komen wanneer er meer zouden zijn durfden ze op camera te zeggen. Ik wacht nog steeds… Was dan gewoon eerlijk geweest, en had gewoon gezegd dat op de PS4 alleen maar indiegames zouden verschijnen bij PS+. Dan weten mensen in ieder geval dat ze niet meer dan dat hoeven te verwachten. Daar ben ik inmiddels ook wel een tijdje achter.. ik merk dat ik de laatste maanden niet eens heb gekeken wat de “gratis” games waren. Laat staan dat ik ze gedownload heb. Ik maak mij er ook niet meer zo druk om hoor, maar voor mijn part mogen ze de IGC volledig achterwege laten en de prijs van + naar beneden gooien.

    0
  13. 80.57.73.xxx's avatar

    Het is weer de bagger indiestront die normaal door niemand gekocht zou worden…zo zonde dit. 3 jaar na release en nog steeds elke keer bagger.

    0
  14. 2a02:1810:2523:f000:511e:31e2:f371:b.xxx's avatar

    Zelfs voor de kerst kan er nog geen AA titel af.

    0
  15. 84.241.211..xxx's avatar

    De enige twee top titels van de PlayStation Plus IGC die ik me kan herinneren zijn: Rocket League en NBA 2K 16.

    0
  16. 212.83.68.xxx's avatar

    @84.241.211..xxx:

    Infamous first light

    0
  17. 145.15.244..xxx's avatar

    Man man man…

    0
  18. 87.210.139..xxx's avatar

    @212.83.68.xxx:

    is een standalone game, telt niet helemaal mee..

    driveclub was ook best een grote game trouwens.
    verder was er nog niet zoveel boeiend de afgelopen 3 jaar 😛

    0
  19. 109.133.35..xxx's avatar

    Ahja, heb al spijt dat de ps4 een mega afzet heeft met 40+ miljoen verkochte consoles.
    Dit wisten we toch al van te voren dat er geen AAA games kwamen, als de ps4 slecht had verkocht hadden wij gamers veel betere games gekregen van Sony.
    Kijk wat xbox one krijgt maandelijk.
    Zoals ” A Gamer” al aangeeft … Ik heb ook al een paar maand geen download volume verspilt aan de ps+ meuk.

    Keep on dreaming voor die er anders over denken.;)

    0
  20. 109.133.35..xxx's avatar

    @185.21.56.xxx: in de be store staat deze banner er ook. Ik denk niet dat het fake is maar moet nog een xtra update krijgen.
    Je zal wel zien, buiten ”november naar december ” zal er weinig veranderen aan deze banner 🙁

    Update : banner is verdwenen in de store

    0
  21. User  avatar
    962 XP

    Tering troep

    0
  22. 84.105.60.xxx's avatar

    Weet je wat pas mooi zou zijn, gewoon trouwe leden in december hoppa 10 euro psn tegoed 🙂

    0
  23. 85.144.112..xxx's avatar

    @84.105.60.xxx: ben ik met je eens of een spel naar keuze

    0
  24. 109.133.35..xxx's avatar

    @84.105.60.xxx: dat zou een mooi gebaar zijn 😉

    0
  25. 217.103.26.xxx's avatar

    Kom op Sony , je moet meer doen voor de abbonees. Jullie maken toch flink winst.?? Spaarpunten systeem zou wel passen.

    0
  26. 84.30.120..xxx's avatar

    Ik heb gehoord dat ark survival als plus game zou komen.dit is gerugt omdat ark Door de test is gekomen van playstation en nog geen releas datum heeft.verdacht dus 🙂

    0