Nieuwe Steep video laat je de grootse wereld van het spel zien

steep-2016-hero-art-v1_desktop_255521
Morgen komt Steep uit en kan je los gaan in de besneeuwde wereld die Ubisoft heeft geschapen. Hoe groot is deze wereld nu precies? En wat kan je er zoal in doen? Hier proberen de mannen van PlayStation Access al paraglidend en snowboardend achter te komen.

Gedurende de video is er ook nog enige uitleg te horen over diverse gameplay elementen, zoals dropzones en free-riden in de wereld van Steep. Meer weten? Lees onze uitgebreide hands-on preview.

  1. User  avatar
    2146 XP

    Yes yes yes!!! 🙂 Hij is onderweg!!

    0
  2. 77.172.209.xxx's avatar

    @Mrduckie88: Mooi om te zien dat je erg veel zin hebt in deze game! Helaas vond ik het zelf niet veel aan, waar ik natuurlijk van baal als extremesports liefhebbert!

    0
  3. User  avatar
    1153 XP

    @Mrduckie88: Nog een paar uurtjes 😀

    0
  4. User  avatar
    2146 XP

    @77.172.209.xxx: Ik ben zelf snowboard liefhebber, dus EIN-de-LIJK is er dan een fatsoenlijke snowboard game op komst. Mark mcmorris viel gewoon helaas erg tegen , met name door controls die echt *** waren.

    Overigens hoop ik dat er meer content is/komt dan de Closed beta liet zien, maar dat zal vast wel. De besturing en graphics waren dikke prima! Dus daar was ik ontzettend blij mee.

    Alvast veel speelplezier gewenst @Actie94: !!

    0
  5. 185.47.134..xxx's avatar

    Eindelijk weer een goeie snowboard game! Na SSX zooooo lang moeten wachten, de pre order is geplaatst nou nog een paar uurtjes wachten;)!

    0
  6. User  avatar
    551 XP

    Heel benieuwd!! 🙂

    0
  7. User  avatar
    1153 XP

    @Mrduckie88: Jij ook!

    0
  8. User  avatar
    631 XP

    Cant wait!
    Enorme liefhebber van sneeuwspellen. Ik ski al sinds mijn 3de, ik hoop dus ook op een ski ervaring maar dit doet al veel goeds!! Dat snowboard spel op de ps3 vond ik al geweldig met die boosts en wingsuit.

    Dit is echt een spel dat je tussen je tentamens even 2 uur speelt en dan vind je het weer mooi geweest; Morgen maar weer, en de dag daarna. Nogmaals, cant wait

    0
  9. 84.29.77.xxx's avatar

    Steep op Gamescom (proberen) te spelen.
    Laatst de open beta gespeelt.
    Vanmorgen de online Pre-order geplaatst bij MM.
    Toch net maar ff naar MM kijken of ik Steep Gold Edition al kon krijgen.
    Nope… morgen pas……. NOT.

    Stond wel in het schap voor 80,–
    Online pre-order is 70,–
    Heb de game toch meegekregen voor 70,–

    En nu wachten tot de servers online gaan.

    0
  10. User  avatar
    311 XP

    @Mrduckie88: IK HEB HEM AL MAJA WE MOETEN WACHTEN OM TE SPELEN TOT DE SERVERS MORGEN ONLINE GAAN

    0
  11. 84.28.66..xxx's avatar

    @roeloffzen:

    Pak em !

    0
  12. User  avatar
    551 XP

    Ook na het werk gekocht bij de intertoys maar idd nog niet te spelen :(((

    Lekker beetje knooien door de sneeuw!

    0
  13. User  avatar
    123 XP

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vond de beta’s redelijk zielloos.

    0
  14. 62.194.152..xxx's avatar

    Typisch zo’n spel wat na de release qua prijs snel in elkaar dondert. Heerlijk 🙂

    0
  15. 145.132.220.xxx's avatar

    Ik heb de gold edition online gepreorderd en dus al betaald . Telde af tot zojuist klokslag 00.00 uur maar nu kan ik em nergens downloaden. Dacht dat het automatisch zou gaan maar dat is ook niet het geval. Meer mensen hier last van of moet ik wachten?

    0
  16. User  avatar
    2146 XP

    @62.194.152..xxx: Koop anders een staatslot… Als je toch alles van te voren al weet 😉 …. Dan zijn we alweer 1 reaguurder kwijt die zonder onderbouwing een mening geeft waar je niks mee kan!! 🙂 Win win situatie!

    @Diederik: Precies dat he!! Gewoon ff lekker niets moeten, lekker boarden/skiën, whatever. Echt zin in deze game!

    @Variano: Ik was gisteren winkelen , zag ik hem ook liggen. De standaard edition. Heb de Gold uitvoering gepre-orderd. Die krijg ik vandaag!

    0
  17. User  avatar
    2146 XP

    Even trouwens tussendoor…. Beeld je eens in als deze game in VR speelbaar was….. Dat zou pas gaaf zijn. Qua beleving helemaal. Steep 2??? 😉

    0
  18. User  avatar
    551 XP

    @62.194.152..xxx:

    Denk ook dat de prijs relatief snel zal dalen maar geen zin om hem aan het einde van de winter pas te spelen :p

    0

Meer Steep

Meer

DLC Special: Steep – X Games

DLC Special: Steep – X Games – Snowboarden, skiën, paragliden, sleeën, het kan allemaal in de wintersport game Steep die eind 2016 verscheen voor onder andere de PlayStation 4. De game heeft sinds de release best wat extra cont...

De X Games zijn nu ook te ervaren in Steep

De wintersport game Steep is al bijna twee jaar op de markt, maar uitgever Ubisoft is nog lang niet klaar met de ondersteuning voor de game. De nieuwe X Games zijn vanaf nu namelijk speelbaar. Deze nieuwe uitbreidingspas neemt je mee naar ...