Steep moet voor de ultieme wintersport ervaring zorgen

steep_skiing_4k_5k-2880x1800
Ubisoft heeft een nieuwe video vrijgegeven over de wintersportgame Steep, die vanaf vandaag in de winkels ligt. Deze keer komt Arnaud Ragot, game director van Steep, aan het woord en hij legt uit wat van essentieel belang was voor de game om het te maken tot wat het nu is.

Niet alleen de besturing, maar ook de details moeten kloppen voor een solide basis om uiteindelijk de beste ervaring te kunnen bieden. Naast het interview bevat de video ook prachtige gameplay beelden van Steep, die overigens afkomstig zijn uit de PC-versie. .

Twijfel je nog? Wacht dan onze review af die in de loop van volgende week zal verschijnen of lees onze uitgebreide hands-on preview.

  1. 145.222.34.xxx's avatar

    Bij het begin al? Of na de vele ubisoft updates en dlc pakketen?

    0
  2. 62.45.4..xxx's avatar

    Moet je m wel kunnen spelen..

    0
  3. User  avatar
    551 XP

    Heel vet!! Beste truck op 4:06, mooier dan al die triple spins/salto’s 🙂

    0
  4. 84.29.77.xxx's avatar

    09:00 begonnen
    10:37 een vastloper
    En tot nu toe gaat alles goed

    0
  5. User  avatar
    1464 XP

    Heel slecht, die tendens om review copies niet meer eerder naar de game pers te sturen. Ik wil gewoon wat reviews lezen voordat ik een game koop. En ik ben vast niet de enige. Ik vind 60 euro nou eenmaal wat veel om te vergokken. Afgaande op de previews zal het vast geen hele slechte game zijn, maar het niet voor de release willen laten recenseren wekt bij mij nooit vertrouwen. Jammer, want ik had er best zin in komend weekend, maar ik ga het er gewoon niet op wagen. Misschien m’n ps3 weer eens aan het werk zetten met SSX

    0
  6. User  avatar
    154 XP

    @RLXTR: Of je wacht één week… problem solved :p

    0
  7. User  avatar
    1464 XP

    @Mobius: Tuurlijk. Maar vroeger (en dan heb ik het over pak ‘m beet tot een half jaartje geleden) betekende een release dat echt iets. Je was helemaal gehyped en goed geïnformeerd en kon uitkijken naar die datum (of hopen dat je de game eerder al op de kop zou kunnen tikken). Nu is een release date verworden tot het startpunt van de 1 tot 3 weken waarin langzaam maar zeker duidelijk wordt of de game echt je geld waard is of dat het de zoveelste deceptie blijkt. Uitgevers die ervoor kiezen om de game journalistiek doelbewust buitenspel te zetten, dat getuigd in ieder geval van lichtelijk gebrek aan vertrouwen in je eigen product. Wil je geen reviews voor de release? Prima, werk dan met embargo’s. Dit is gewoon een poging om de game journalistiek de nek om te draaien. Natuurlijk kun je wat langer wachten met kopen en natuurlijk worden er met deze handelingswijze ook nog wel eens games uitgegeven die best wel okay zijn. Maar de hele ontwikkeling vind ik persoonlijk uitermate betreurenswaardig.

    0
  8. User  avatar
    154 XP

    @RLXTR: Volledig akkoord met je :)! Komt inderdaad zo over tegenwoordig en dat is jammer.

    0
  9. 145.129.156.xxx's avatar

    Heb beta gespeelt vond het zwaar ruk wil hem nog niet eens gratis als ps plus game.

    0
  10. User  avatar
    551 XP

    Net ff uurtje gedaan maar heerlijk chill beetje skieen en freestylen 🙂

    0
  11. User  avatar
    962 XP

    Heb de eerste beta gespeeld en was na een uurtje al klaar met deze game.. gewoon saai.

    0

Meer Steep

Meer

DLC Special: Steep – X Games

DLC Special: Steep – X Games – Snowboarden, skiën, paragliden, sleeën, het kan allemaal in de wintersport game Steep die eind 2016 verscheen voor onder andere de PlayStation 4. De game heeft sinds de release best wat extra cont...

De X Games zijn nu ook te ervaren in Steep

De wintersport game Steep is al bijna twee jaar op de markt, maar uitgever Ubisoft is nog lang niet klaar met de ondersteuning voor de game. De nieuwe X Games zijn vanaf nu namelijk speelbaar. Deze nieuwe uitbreidingspas neemt je mee naar ...