Dit zijn alle releases van januari – welke game(s) haal jij

gravityrush2
Het nieuwe jaar is aangebroken en hoewel je ongetwijfeld een beetje bij ligt te komen van afgelopen nacht, hebben we traditiegetrouw natuurlijk wel een overzicht voor je van alle releases deze maand.

Januari komt wat langzaam op gang, maar richting het einde van deze maand zien we een aantal mooie releases. Hieronder zoals altijd alle nieuwe releases voor je op een rijtje.

Week van 6 januari

  • Geen releases

Week van 13 januari

  • Fate/Extella: The Umbral Star (PS4/PS Vita)
  • Night in the Woods (PS4)

Week van 20 januari

  • Gravity Rush 2 (PS4)
  • Atelier Shallie Plus: Alchemists of the Dusk Sea (PS Vita)

Week van 27 januari

  • Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue (PS4)
  • Resident Evil VII: Biohazard (PS4)
  • Yakuza 0 (PS4)
  • ABZU (PS4 – Retail)
  • Digimon World: Next Order (PS4)
  • Earthlock: Festival of Magic (PS4)
  • Tales of Berseria (PS4)

Week van 3 februari

  • Hitman (PS4 – Retail)
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 – Road to Boruto (PS4)
  • Constructor HD (PS4)

Heb jij nog plannen om één of meerdere games aan te schaffen deze maand? Laat het vooral hieronder weten.

  1. User  avatar
    107 XP

    Resident Evil VII
    Voor de rest vermaak ik me nog wel met mijn backlog 🙂

    0
  2. User  avatar
    123 XP

    Yakuza 0. Heb overigens wel nu echt afgeleerd om bij release te kopen, maar wacht tot de eerste prijsdaling

    0
  3. User  avatar
    15 XP

    Resident evil VII en dan in vr gaat er zeker komen deze maand. Demo was al tof wil nu wel de volledige game eens gaan spelen.

    0
  4. 143.179.74..xxx's avatar

    Digimon world next order

    0
  5. User  avatar
    643 XP

    @Goldsonos: Hier hetzelfde, ik hoop echt dat de game goed uitgewerkt is, de demo vond ik zonder VR al mooi, maar in VR nog vele malen beter!

    0
  6. User  avatar
    4884 XP

    Wss resident evil . De demo was echt goed

    0
  7. User  avatar
    359 XP

    @Goldsonos: Ik heb geen VR, en ik heb de demo ook niet gespeeld. Maar ik vind de trailers en filmpjes wel interessant om te kijken. Ik vraag me af, is deze game niet veel te eng om met VR te spelen? Volgens mij zou ik echt een hartverzakking krijgen.

    0
  8. User  avatar
    46 XP

    RE VII

    0
  9. 84.85.249.xxx's avatar

    RE en Kingdom Hearts 2.8 <3

    0
  10. User  avatar
    142 XP

    RE7! Dat word genieten met de VR! 😀

    0
  11. 85.150.170.xxx's avatar

    Resident evil 7

    0
  12. User  avatar
    15 XP

    @ArtieSuperFLy: Hebt schrikmomenten ja. Maar dat maakt het in vr juist nog spannender.

    0
  13. User  avatar
    2403 XP

    yakuza 0 (PS4)

    mvg

    0
  14. User  avatar
    408 XP

    Niets voor mij bij, januari wordt een rustige maand voor nieuwe aankopen. Maar er liggen nog genoeg games op de plank dus vind ik dat niet zo erg 🙂

    0
  15. User  avatar
    467 XP

    Wie is er dan zo gek om om 09:30 al berichten te posten?
    On topic: ik ga zo min mogelijk halen. Wegwerken van de backlog. Hoewel Gravity Rush 2 toch wel lonkt…

    0
  16. User  avatar
    35 XP

    Had meer Kingdom Hearts fans verwacht, maar die staat al op mn lijst

    0
  17. User  avatar
    1280 XP

    Resident Evil VII lokt, maar heb nog een backlog

    0
  18. User  avatar
    383 XP

    Magere maand altijd vlak na december.

    mvg

    0
  19. User  avatar
    9970 XP

    @Mossad92: voor jou misschien wel, maar over het algemeen staan er erg goeie titels tussen!

    0
  20. User  avatar
    60 XP

    Kingdom heartssssssss

    0
  21. User  avatar
    124 XP

    Resident evil: Biohazard gaat er zeker in komen bij mij.

    Mvg

    0
  22. User  avatar
    17 XP

    Niet direct, maar komt zeker in huis.
    Resident Evil VII: Biohazard (PS4)
    Hitman (PS4 – Retail)

    Wanneer ik de vorige games eens heb uitgespeeld:
    Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue (PS4)
    Tales of Berseria (PS4)
    Yakuza 0 (PS4)

    Twijfelgeval:
    Gravity Rush 2 (PS4)

    Ik probeer nu geen games meer te kopen en eerst mijn oude uit te spelen die hier (lang) liggen.

    0
  23. User  avatar
    206 XP

    Yakuza 0, een no-brainer qua aankoop waarvan je tenminste weet welke kwaliteit je in huis haalt. Geweldig.

    0
  24. 86.91.150.xxx's avatar

    Gaat niet mijn maand worden. Zit niet iets tussen voor mij.

    0
  25. 84.26.233..xxx's avatar

    Kingdom hearts, tales of berseria, hitman, digimon.

    0
  26. 94.215.29..xxx's avatar

    Resident Evil VII: Biohazard.
    Heb eigenlijk nog veel games liggen die ik nog moet spelen of uitspelen, maar heb geen haast met die games, die maar 14 tot 19 hebben gekost.

    0
  27. User  avatar
    16 XP

    Kingdom hearts zo wie zo!

    0
  28. 178.85.203.xxx's avatar

    Yakuza 0 en Resident Evil 7.
    Jammer dat ze niet alle delen van Yakuza in een bundel hebben gedaan, net als de Uncharted Collection.

    0
  29. 80.114.215.xxx's avatar

    Op Game Mania staat Resedent evil op 24/1/2017. Wat klopt wel?

    0
  30. User  avatar
    5920 XP

    @80.114.215.xxx: Ja, 24 januari is toch in de week van 27 januari?

    0
  31. User  avatar
    1265 XP

    Nog geen idee, misschien Kingdom Hearts, omdat ik deze gemist heb.

    0
  32. 77.175.250.xxx's avatar

    Helemaal niets. Erg matige gamemaand.

    0
  33. 85.148..xxx's avatar

    In januari even lekker niets. Ben heerlijk aan het backloggen 😉

    0
  34. User  avatar
    2486 XP

    Hitman dan eindelijk als een retail release… Ik vraag me af of ie nu nog goed gaat verkopen. De echte fans hebben de game al gespeeld lijkt me. Is ie trouwens full priced?
    En ik vraag me af… Is deze Hitman echt goed of viel ie tegen? Wie helpt mij aan input?

    0
  35. User  avatar
    1280 XP

    Resident Evil VII toch maar gehaald morgen even de DEMO spelen.

    0
  36. 213.127.255..xxx's avatar

    ga voor hitman! echt een top game

    0
  37. 84.241.19.xxx's avatar

    @Goldsonos: zekersss

    0
  38. 194.104.12.xxx's avatar

    @gamexl: fouking wreed jonge

    0
  39. 84.241.193..xxx's avatar

    @gamexl: ik ook hitman. Heb op keerdere podcasts gehoord dat dit echt een van de beste hitman games is dus denk niet dat je teleurgesteld zult zijn. Moet erg leuk zijn om de kills op rare manieren uit te voeren.

    0