Tiende deal in de 12 Deals of Christmas actie geeft korting op Grand Theft Auto V

gtav
Met nog een paar dagen te gaan alvorens het kerst is, zijn we aangekomen bij de tiende deal in de 12 Deals of Christmas actie in de PlayStation Store. Dat betekent dat er weer een nieuwe game in de aanbieding is gegaan en het betreft hier Grand Theft Auto V.

Deze aanbiedingen zijn geldig tot aanstaande woensdagmiddag 13:00 uur, dus als je interesse hebt, zorg dat je er snel gebruik van maakt.

  1. User  avatar
    2316 XP

    Deze deal kwam bij mij als een verassing! Bij jullie ook?

    (De linkjes werken niet (Android)).

    0
  2. User  avatar
    454 XP

    @Sony: Nee want alles was al gelekt.

    0
  3. User  avatar
    518 XP

    Dus overmorgen Watch Dogs 2? Dat gaat dan de eerste worden die ik uit deze deals ga aanschaffen.

    0
  4. 62.12.14.xxx's avatar

    @XverderNix: En als laatste Final Fantasy XV.

    0
  5. 84.24.52.xxx's avatar

    Beetje raar, de Megalodon cashcard kost eigenlijk 75 euro. Zou je deze gewoon kunnen gebruiken als je de game al hebt?

    0
  6. 2a02:1810:051b:4e00:703b:0162:6f37:c.xxx's avatar

    @84.24.52.xxx: ja maar je moet echt gek zijn om zo een kaart te kopen waar je dan ocharme enkele voertuigen mee kan kopen terwijl de hele game maar 29€ kost .

    0
  7. 2001:1c03:3402:3600:f8da:c8e4:2f2a:a.xxx's avatar

    @Sony: nee want de hele lijst met de 12 deals was al uitgelekt 😉

    0
  8. 2a02:a03f:1666:9600:e129:85a9:3100:e.xxx's avatar

    Ze mogen de shark cards ook wel eens afprijzen.

    0
  9. User  avatar
    9970 XP

    Nogsteeds zoveel geld? Word het niet tijd dat de game na 3 jaar permanent 30 euro word?
    Sterker nog, eigenlijk is de game al 4 jaar oud

    0
  10. 77.172.209.xxx's avatar

    @7th-son:
    17 September 2013.
    En gelijk heb je vanuit jou als consument, maar gta vliegt als warme broodjes over de toonbank. Dus als bedrijf zou ik dat niet doen.

    0
  11. 82.74.138..xxx's avatar

    Te duur!

    0
  12. User  avatar
    3568 XP

    @7th-son: gta blijft zijn waarde vasthouden het is net als bij apple een iPhone 4 verkopen via marktplaats of eBay en mensen geven al vanaf 300 uit

    0
  13. User  avatar
    1708 XP

    @77.172.209.xxx: idd ik was laatst in een drukke gamemania en zag de meeste mensen nog steeds met een GTA V exemplaar in de handen, het blijft gewoon een goed lopende game.

    0
  14. User  avatar
    5761 XP

    De prijs die ze vragen doet me raar kijken.
    GTA is toch in GM en andere shops goedkoper ?
    Deze game heeft al een aantal jaar op de teller , ik heb hem op ps3 & ps4 van bij de release en vraag me af wie niet ?

    0
  15. 92.69.238.xxx's avatar

    @tyger1: mensen die een nieuwe ps4 kopen hebben het spel nog niet. Gta blijft nou eenmaal goed verkopen. De ps4 blijft ook goed verkopen dus dan automatisch gta ook. Om dan de prijs omlaag te doen is niet slim.

    Was laatst bij de gamemania in de aanbieding voor 30 euro, maar daarna gaat de prijs gwn weer terug naar de 50

    0
  16. 80.112.113..xxx's avatar
    0
  17. User  avatar
    631 XP

    @Sony: sarcasme, sommige begrijpen dat niet…;)

    0
  18. User  avatar
    2146 XP

    Er zijn nog genoeg mensen die geen console hebben, of die overstappen. Van xbox naar ps , of die een andere console hadden, of op de pc gamen. Als ik zelf tot die groep zou behoren, zou ik ook als 1 van de eerste games GTA 5 halen.

    Toch is de prijs wel aardig fors hoor…. Zeker als DLC game.

    0
  19. 178.85.199..xxx's avatar

    @84.24.52.xxx: nope. Gaat niet werken. Staat bij niet beschikbaar. Beetje lame dat die kaarten dan ook niet in de aanbieding zijn voor reguliere spelers

    0
  20. 84.82.251..xxx's avatar

    @7th-son: nee dit zijn de sloebers van rockstar die komen zwaar geld tekort. Kijk maar naar hun online beleid 500k per dag binnenhalen maar nog steeds van die absurde prijzen om die cashcards te verkopen. Maarja het is rockstar die kunnen niks fout doen.

    0
  21. User  avatar
    9970 XP

    @80.112.113..xxx: daar gaat het mij niet om. Ik heb de game zelf al (zowel voor de ps3 als voor de ps4 gekocht).
    Het gaat mij er om dat de game, na al die jaren nogsteeds dezelfde prijs heeft. Er is geen enkele andere game waar dat zo is.

    En dan nog iets, gta online is leuk, maar je bent er zowat verplicht om geld aan uit te geven wil je überhaupt het betere werk uit halen. Het is in game ook allemaal zo allemachtig duur.

    0
  22. 89.98.114..xxx's avatar

    @Jason28: dat valt tegen. Ik heb de mijne vorige week voor 110 verkocht.

    0
  23. 141.134.161.xxx's avatar

    Had GTA V verkocht… bij deze terug aangeschaft 😀

    0
  24. 178.85.239..xxx's avatar

    @7th-son: Game is 3 jaar oud (niet 4) en verkoopt nog steeds heel erg goed, dat games als bijvoorbeel COD IW nu al voor een habbekrats in de winkel liggen geeft aan hoe de verhoudingen liggen.

    0
  25. User  avatar
    1265 XP

    Blijft duur he dat GTA V? Heb het wel welletjes gespeeld.

    0
  26. User  avatar
    2316 XP

    @Diederik: Haha inderdaad 🙂

    0
  27. User  avatar
    406 XP

    goedkoper dan 30 vind je de game nergens en gaat ook niet gebeuren totdat er een nieuwe GTA is, dus tis een prima deal voor de mensen die de game niet (meer) hebben

    0
  28. 89.98.98.xxx's avatar

    @giovanni2903:
    Ik heb hem voor 11 euro gekocht op marktplaats en hij is in goede staat

    0
  29. User  avatar
    406 XP

    @89.98.98.xxx:

    ja, en een nieuw exemplaar vind je niet voor 30 euro -_-

    0

Meer Grand Theft Auto V

Meer