Ubisoft maakt documentaire genaamd Wildlands


In aanloop naar de release van Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, maakt Ubisoft een documentaire over de gebeurtenissen waar deze game op gebaseerd is. In de documentaire krijg je onder andere te zien hoe de echte drugshandel in Bolivia zich de afgelopen 30 jaar heeft ontwikkeld.

In de documentaire krijg je ook de reis van Rusty Young te zien, een journalist van de New York Times. In Bolivia gaat hij het gesprek aan met diverse mensen die met de cocaïnehandel te maken hebben gehad. Dit zijn niet alleen de onschuldigen die er betrokken bij zijn geraakt, maar ook de mensen die aan de verkeerde kant van de wet staan.

Regisseur Colin Offland, voornamelijk bekend van de documentaire Dennis Rodman’s Big Bang in PyongYang, gaat nu wederom een gevaarlijk onderwerp aan. Naast alle betrokkenen uit Zuid-Amerika, krijgen we ook interviews te zien met onder andere George Jung, die verantwoordelijk was voor een groot deel van de distributie van cocaïne in Noord-Amerika tijdens de zeventiger en tachtiger jaren.

Klinkt deze documentaire interessant? Wat ons betreft wel. De trailer kan je hieronder in ieder geval alvast bekijken.

  1. User  avatar
    2486 XP

    It’s realy real dudes! 😉 Kan mooi meeliften met het succes van de serie Narcos!

    0
  2. User  avatar
    1521 XP

    Natuurlijk was Bolivia in de jaren ’80 en 70 een groot distributie van coca
    Onze compadre Pablo escobar deed zijn inkopen van coca onderanderen bij Bolivia om de coca te bewerken in cocaïne en vervolgens te verkopen in de USA.
    “Y llo era nu experto in asesinato” zegt popeye de hitman dit wil ik absoluut kijken word overigs een interessante documentaire om naar te kijken.

    0
  3. 80.114.190..xxx's avatar

    heuuj, kreeg net mail dat ik in de beta zit.
    Ik kan 3 vrienden uitnodigen, wie?

    0
  4. User  avatar
    631 XP

    @80.114.190..xxx: mij graag! 🙂

    0
  5. User  avatar
    58 XP

    Eerst was ik zo enorm enthousiast over deze game. Maar hoe meer ik zie en lees wordt mijn verwachting toch wel wat getemperd. Voornamelijk omdat het van ubisoft is. Hoop op de beta. Kan ik m goed proberen. Daarna pas kijken of ik m preorder

    0
  6. 62.45.149..xxx's avatar

    Codes zijn verstuurd!

    0
  7. 80.114.190..xxx's avatar

    @Diederik: wat is je psn, dan vogel ik even uit hoe dat werkt

    0
  8. User  avatar
    4884 XP

    Ik heb nog 3 codes voor ghost recon pm mij en voeg mij toe bij ubisoft club

    0
  9. User  avatar
    137 XP

    @20style [20]: PM gestuurd 🙂

    0
  10. 94.157.144..xxx's avatar

    @80.114.190..xxx:

    Ik zou hem ook wel graag willen uit testen op de ps4

    0
  11. 94.157.144..xxx's avatar

    @20style [20]:

    Ik zou hem ook wel graag willen uit testen op de ps4

    0
  12. 143.179.27..xxx's avatar

    Check vanavond het youtube kanaal van Fappie & Steef, ze gaan streamen en ze gaan 3 mensen uitnodigen voor de closed beta voor de ps4

    0
  13. User  avatar
    4884 XP

    @94.157.144..xxx: ok voeg me dan toe bij ubisoft club Style20ETU

    0
  14. User  avatar
    137 XP

    @20style [20]: toegevoegd, thanks!

    0
  15. User  avatar
    4884 XP

    @TheSame1: amai sorry dat het lang duurde maar op mijn smartphone kon ik u niet selecteren heb via mijn laptop gedaan . Normaal zou je het nu ontvangen. Veel speelplezier morgen en weekend…

    Heb nog 2 codes over dus de mensen die nog geïnteresseerd zijn ghost recon bèta.. ik geef het met plezier. Voeg mij toe “Style20ETU” bij ubisoft club als je er 1 wilt hebben.

    0
  16. User  avatar
    137 XP

    @20style [20]: hartstikke bedankt! Ik kon juist niet op mijn pc inloggen en wel op mijn telefoon haha. Ik hoop dat het werkt. Nogmaals bedankt! 🙂

    0
  17. 80.114.190..xxx's avatar

    Ik heb ook nog 3 codes,
    add mij op uplay: mtchel112
    dan zorg ik dat de eerste 3 die mij hebben toegevoegd een code krijgen 🙂

    0
  18. User  avatar
    4884 XP

    @TheSame1: normaal moet je een mail gekregen hebben of een andere notificatie lol. Je kan nu al Downloaden wel nog niet spelen want begint pas morgen en graag gedaan !!!!

    0
  19. User  avatar
    137 XP

    @20style [20]: Ubisoft had niks verstuurd. Na 40 minuten aan de telefoon gehangen te hebben heb ik mijn code binnen. Veel plezier dit weekend! 🙂

    0
  20. User  avatar
    4884 XP

    @TheSame1: ok ik ben blij dat het in orde is. Want ik wou u terug 1 proberen te sturen maar kreeg de melding dat ik u al 1 had gestuurd. Ja maar de netwerk van ubisoft is vandaag kut. Zeker bij rainbowsix siege veel netwerkfouten. Wss omdat ze die bèta klaar maken van ghost recon !

    0
  21. User  avatar
    137 XP

    @20style [20]: ja het netwerk is ontzettend traag. Ik kon op een gegeven moment zelfs niet meer inloggen. iig nu de game binnen. Morgen mee aan de slag 🙂 zin in!

    0
  22. User  avatar
    359 XP

    @Sgtpun: Nou dit weekend kunnen we los hoor Sgtpun! Ben zeer benieuwd hoe het speelt. Maar ergens denk ik dat het heel erg als de The Division gaat voelen..

    0
  23. User  avatar
    4884 XP

    @TheSame1: yes kben ook benieuwd amuseerd u nog !

    0
  24. User  avatar
    734 XP

    @ArtieSuperFLy:
    Het speelt niet als the division.
    Rest verklap ik niet.

    0

Meer Ghost Recon: Wildlands

Meer