Bekijk de Assassin’s Creed film op DVD of Blu-ray vanaf maart


Menig Assassin’s Creed fan heeft zich in de afgelopen paar weken ongetwijfeld naar de bios begeven om de gelijknamige film te bekijken met Michael Fassbender in de hoofdrol. Mocht je niet genoeg hebben gekregen van de film – of je bent onverhoopt niet naar de bios geweest – dan kun je de film binnenkort ook thuis bekijken.

Dit kan via de DVD en Blu-ray uitgave die te koop zal zijn vanaf 21 maart, dit liet Ubisoft via een persbericht weten. De film volgt niet specifiek een verhaallijn van de games, maar vertelt het verhaal in de welbekende Assassin’s Creed stijl op haar eigen manier.

De genoemde datum is overigens enkel voor Noord-Amerika bevestigd. Wat de Europese datum zal zijn is nog onbekend, maar naar verwachting zal die hier in de buurt liggen.

  1. User  avatar
    2575 XP

    Waardeloze film

    0
  2. User  avatar
    10599 XP

    @Seb070NL: Ik heb gehoord dat het niet duidelijk is wie de vijand is.

    0
  3. 213.127.10..xxx's avatar

    @stefan52a: het is wel duidelijk, maar gewoon niet goed afgewerkt. Jammer

    0
  4. User  avatar
    40 XP

    Vind ik best snel film is net in de bios

    0
  5. User  avatar
    10599 XP

    @213.127.10..xxx: Oké, dus no go zone?

    0
  6. 85.148..xxx's avatar

    Bij bol.com staat ‘ie voor 3-5 gepland. De 3D versie zelfs een week later.

    Ik heb de film nog niet gezien maar wil ‘m toch kopen. Wat ik erover heb gelezen is dat ‘ie niet écht slecht is alleen wat matig. Prima popcornfilm lijkt het me.

    0
  7. 85.148..xxx's avatar

    @stefan52a: Ik denk dat de Assassins Creed fan wel aan z’n trekken komt. Je kunt natuurlijk altijd een paar maanden wachten totdat de prijs gehalveerd is of nog verder in waarde is gedaald…

    0
  8. 188.202.95..xxx's avatar

    Heb me prima vermakat met de film 🙂 ga hem zeker halen.

    0
  9. 2a02:a449:7a0a:0001:6c33:a3dd:7a5a:0.xxx's avatar

    Schijtfilm, 80% van de film speelt zich af in de toekomst. Kom op zeg

    0
  10. User  avatar
    568 XP

    @188.202.95..xxx: haha “vermakat” erg grappig, ben misschien wel de enige die hier foutjes in taal kan waarderen. Ik vond het in iedergeval wel lachen.

    0
  11. User  avatar
    1890 XP

    Ik vond het helaas niet veel. Wel jammer, ik had het idee dat er meer uit te halen viel.
    Warcraft vond ik een stuk beter.

    0
  12. 143.179.84..xxx's avatar

    Wrm dvdtje kopen als die waarschijnlijk ook te vinden zult zijn op netflix XD

    0
  13. 185.72.164.xxx's avatar

    Flop film helaas

    0
  14. User  avatar
    7718 XP

    Komt pas in mei volgens bol.com

    0
  15. 178.84.72.xxx's avatar

    Waarschijnlijk komt er nog een patch uit voor de film

    0
  16. 143.179.21..xxx's avatar

    Slechte film.. als je spel niet ken is het denk ik nog beroerder

    0
  17. 143.179.21..xxx's avatar

    @85.148..xxx: verstand op 0 en gaan. Maar blijft beroerd.

    0