Dit zijn alle releases van mei – welke game(s) haal jij


De koude wintermaanden liggen nu echt achter ons en we zitten midden in de lente. De maand mei is veelal goed voor lekker weer en een hoop nieuwe releases en dat is dit jaar niet anders. Er verschijnen verschillende mooie games, zo staat Prey op de kalender, maar ook Injustice 2, Farpoint en Star Trek: Bridge Crew.

Dat en nog veel meer verschijnt in de maand mei en zoals gebruikelijk hebben we hieronder een compleet releaseoverzicht voor je.

Week van 5 mei

  • Dreamfall Chapters (PS4)
  • Prey (PS4)
  • Strafe (PS4)
  • World to the West (PS4)

Week van 12 mei

  • NBA Playgrounds (PS4)
  • Human: Fall Flat (PS4)
  • LocoRoco (PS4)
  • MXGP3: The Official Motocross Videogame (PS4)
  • Birthdays the Beginning (PS4)
  • Polybius (PS VR)

Week van 19 mei

  • The Surge (PS4)
  • Injustice 2 (PS4)
  • Portal Knights (PS4)
  • Akiba’s Beat (PS4/PS Vita)
  • Farpoint (PS VR)

Week van 26 mei

  • Utawarerumono: Mask of Deception (PS4)
  • Constructor (PS4)
  • Guilty Gear Xrd: Rev 2 (PS4)
  • Pineview Drive (PS4)
  • Rime (PS4)
  • Get Even (PS4)
  • Friday the 13th: The Game (PS4)
  • Samurai Warriors: Spirit of Sanada (PS4)

Week van 2 juni

  • Lock’s Quest (PS4)
  • Syndrome (PS4)
  • Tekken 7 (PS4)
  • Star Trek: Bridge Crew (PS VR)

Nog van plan om een game aan te schaffen in mei? Of misschien wel meer dan één? Laat het hieronder weten.

  1. User  avatar
    98 XP

    Wat dacht je van NBA Playgrounds 🙂

    0
  2. User  avatar
    552 XP

    Misschien Tekken 7, maar weet het nog niet zeker.
    Verder zit er niets tussen voor mij. Ben sowieso nog wel even met NieR Automata bezig (3e playthrough bezig nu). En daarna Borderlands 2 weer even verder (lv. 53 Psycho) en de DLC maar eens starten.

    0
  3. 62.140.137.xxx's avatar

    Ffkes wachten op de score van friday the 13th en misschien dan kopen

    0
  4. 188.203.241.xxx's avatar

    Farpiont

    0
  5. 185.72.164.xxx's avatar

    Even geen games halen voor mij.

    Heb nog wat uit te spelen:
    Mass Effect Andromeda
    Deus EX Mankind Divided
    Horizon Zero Dawn
    Assissins Creed Syndicate
    Final Fantasy XV

    Nintendo Switch:
    Zelda nog uitspelen

    Voorlopig ben ik nog zoet

    0
  6. User  avatar
    6365 XP

    De enige titel die ik overweeg meteen bij launch aan te schaffen voor deze maand is Rime. Voor de rest heb ik voor mei geen titels die mij zo aanspreken dat ik ze meteen moet spelen.

    0
  7. 89.99.36..xxx's avatar

    @Vinsanity: jaaa zin in!

    0
  8. 2001:1c06:0b05:1200:80de:9282:f351:d.xxx's avatar

    Stabiele maand

    0
  9. 143.179.8.xxx's avatar

    Heb zelf nog berg vol games op disc als digitaal om nog uit te spelen,

    Tekken 7 CE besteld bij bol.com

    weet niet of Rime een CE krijgt zo niet dan digitaal voorwegen de thema,

    ‘Get Even’ ben ik nog aan het twijfelen

    OT vraagje: iemand enig idee wat de inhoud is van Call Of Duty WWII Pro Edition?

    0
  10. 188.206.9.xxx's avatar

    Ik heb ook wel even genoeg games…

    0
  11. 2001:0984:4ded:0002:5154:4a9b:ac95:8.xxx's avatar

    injustice 2 en tekken 7 zoiezo. En als we nog wat over houden pak ik Guilty gear ook even mee 😀

    0
  12. 2a02:a210:8580:3d00:1197:27cb:f1bd:2.xxx's avatar

    Injustice 2 en tekken 7

    0
  13. User  avatar
    31 XP

    Farpoint FTW!

    0
  14. User  avatar
    312 XP

    Helemaal niets…

    0
  15. 188.207.75..xxx's avatar

    Farpoint day one, lekker knallen met die gun en Tekken ooit

    0
  16. User  avatar
    9970 XP

    Portal knights komt er gegarandeerd.
    The surge ook, maar dan wat later denk ij

    0
  17. 2a02:a451:6150:0001:90b4:bdfb:1607:a.xxx's avatar

    Injustice 2

    0
  18. 85.148..xxx's avatar

    Farpoint als de reviews positief zijn…

    0
  19. User  avatar
    240 XP

    Komt RIme nu echt uit? 😮

    Verder ben ik wel benieuwd naar The Surge, maar voorlopig koop ik niets.

    0
  20. User  avatar
    648 XP

    Prey

    0
  21. User  avatar
    518 XP

    The Surge lijkt me als Dark Souls liefhebber interessant en Friday the 13th moet ik als fan gewoon hebben.

    0
  22. 217.103.26.xxx's avatar

    Farpointje

    0
  23. User  avatar
    76 XP

    geen 1 helaas niks die mij aanspreek

    0
  24. 143.179.10.xxx's avatar

    Denk rime en tekken 7 als ze afgeprijsd zijn

    0
  25. User  avatar
    408 XP

    Deze maand geen.

    0
  26. User  avatar
    1299 XP

    Prey natuurlijk.

    0
  27. User  avatar
    2403 XP

    geen. voorlopig black flag ps4.

    mvg

    0
  28. User  avatar
    359 XP

    Weinig tijd om te gamen in verband met de baby. Maar Rime ga ik denk ik wel halen. Begin de game steeds interessanter te vinden.

    0
  29. User  avatar
    236 XP

    geen

    0
  30. 91.208.229..xxx's avatar

    NBA Playgrounds en Injustice 2

    0
  31. 87.208.25..xxx's avatar

    Farpoint maar niet in mei. Voorlopig ben ik nog wel zoet met Mass effect.

    0
  32. User  avatar
    421 XP

    NBA waarschijnlijk en tekken sowieso, maar misschien met aanbieding ps store.

    0
  33. 77.174.26..xxx's avatar

    Prey.

    0
  34. 145.131.216..xxx's avatar

    De demo van Prey gespeeld. Op zich speelde het wel lekker (ondanks de lag) maar het is niet direct een spel die ik meteen ga aanschaffen.

    In mei ga ik voor Rime en wacht op de reviews van Injustice 2 en Tekken 7 om 1 van beide spellen te kopen.

    0
  35. 145.131.216..xxx's avatar

    @143.179.10.xxx:

    Rime is € 35,00 bij release. Gelukkig hebben Crash Bandicoot en WipeOut ook wat zachtere prijsjes.

    Komt goed uit, heb in de afgelopen maanden heel wat uitgegeven aan games (Yakuza 0, Persona 5, MLB The Show 17, Horizon, PES 17, NieR en No Mans Sky). 😉

    0
  36. User  avatar
    240 XP

    @145.131.216..xxx:

    €30 zelfs bij YGZ

    0
  37. User  avatar
    4884 XP

    Heel simpel injustice 2 en tekken 7 eindelijk weer top fighting games op ps4. Mortal kombat was ook wel een top fight game maar ik mistte tekken !

    0
  38. User  avatar
    142 XP

    Prey & Get Even. 🙂 Hier kijk ik naar uit, heb de Demo van Prey gespeeld. Was ik tevreden mee, en wil ik wel gaan spelen. Ik ga ze niet per direct aanschaffen, maar dit zijn wel titels die ik wil spelen.

    0
  39. User  avatar
    4884 XP

    @185.72.164.xxx: ok ik zou ook wel ff wachten als ik u was lol. Ik moet nog persona 5 uitspelen en fallout 4 ma fallout kan wachten

    0
  40. User  avatar
    36 XP

    Farpoint VR

    0
  41. User  avatar
    432 XP

    @misterAdmirals: Hahhahaa zo zit ik al een paar maanden. Weet echt niet meer wat ik moet kopen, ik vind ook persoonlijk dat er niet meer erg leuke spellen uitkomen.
    Misschien dat mijn game-tijd er wel op zit, game nu tenslotte ook al 17 jaar.

    0
  42. User  avatar
    6365 XP

    @Marsupilami_NL:
    Nee joh. Die zit er nog lang niet op. Ik game al meer dan 30 jaar. 🙂

    0
  43. User  avatar
    1265 XP

    Ziet er een mooi gevulde maand mei uit, je kijkt wel gemakkelijk over Tekken 7 heen. Ik ben van plan de reviews van Rime af te wachten en als die goed zijn dan koop ik hem.

    0
  44. 80.56.242..xxx's avatar

    ik laat mei even liggen!

    0
  45. User  avatar
    1265 XP

    @misterAdmirals: Ik ben ook al meer dan dertig jaar. 🙂 Ik had aan mezelf als kind ooit beloofd dat ik nooit meer zou stoppen met gamen. Ik probeer die belofte na te komen. 🙂

    0
  46. User  avatar
    6365 XP

    @Shavir:
    Stay strong! 🙂

    0
  47. 94.215.77..xxx's avatar

    Ik ga voor NBA Playgrounds, Rime en Injustice 2 / Tekken 7.

    0
  48. 84.26.233..xxx's avatar

    @7th-son: bij mij ook. Maar alleen als hij 60 fps heeft.

    0
  49. 145.133.200..xxx's avatar

    Prey & NBA Playgrounds

    0
  50. 212.123.187..xxx's avatar

    Geen.

    0
  51. 66.249.93..xxx's avatar

    Zeker NBA playgrounds.

    0
  52. User  avatar
    432 XP

    @misterAdmirals: Zo pfoe! Dan zal ik denk ik wel een mindere periode hebben denk ik. Er komen hoop wel weer grote oude titels terug zoals rdr2 enzo.

    0
  53. User  avatar
    432 XP

    @misterAdmirals: Vanaf wanneer ben jij dan begonnen vraag ik me af. Ik op de pc toen de 386 net uit was.

    0
  54. User  avatar
    6365 XP

    @Marsupilami_NL:
    Commodore VIC-20 🙂 ik ben nooit een pc-gamer geweest 🙂

    0
  55. User  avatar
    1265 XP

    @misterAdmirals: Ik ben op ongeveer vijf-jarige leeftijd beginnen gamen op de NES. (Commodore 64 was nog voor mijn tijd) Eerste games waren Mario Bros en Duck Hunt.

    0