inFAMOUS: Second Son en Child of Light zijn mogelijk de PS Plus games van september


Morgen zal Sony de gratis PlayStation Plus games voor september bekendmaken, maar mogelijk zijn deze al gelekt. Op Facebook is namelijk een advertentie van Sony PlayStation Verschenen die twee games toont, namelijk inFAMOUS: Second Son en Child of Light.

Of het klopt is even afwachten, maar als dit klopt dan is dit al de vierde maand op rij met uitstekende PS4 games in de line-up. Morgenmiddag rond half zes zal definitief bekend worden wat we mogen verwachten.

  1. 2001:1c06:b05:1200:ec1f:82b1:2011:.xxx's avatar

    Dat wordt de eerste game voor ps plus die ik al heb 🙁

    0
  2. User  avatar
    17 XP

    Ik hoop het is goeie game

    0
  3. 84.87.181..xxx's avatar

    Bleh, hoop het niet 😛 Ik heb de game al in me inventory staan.

    0
  4. 84.25.134..xxx's avatar

    Goede games. Heb ze helaas al. Toch weer een goede lineup voor de mensen die ze nog niet hebben.

    0
  5. User  avatar
    206 XP

    Dat Child of Light ooit in Plus zou komen was wel te verwachten, bewust niet gekocht.
    Van Knack verwacht ik dat al jaren maar nee, haha.

    0
  6. User  avatar
    265 XP

    1 van mijn eerste Ps4 games… Erg toffe game!

    0
  7. 77.162.44..xxx's avatar

    Haha heel toevallig second Son verkocht vandaag xD

    0
  8. User  avatar
    739 XP

    Meestal staat er bij your instant game collection dus ik neem dit met een korrel zout, sony zou nooit zeggen ps plus member download infamous!

    Maar meer : your instant game collection for september includes infamous etc

    0
  9. 82.73.135.xxx's avatar

    Child of Light heeft al in plus gezeten

    0
  10. 2a02:1811:ec83:2600:10be:548f:e28c:e.xxx's avatar

    Ik twijfel al lang om deze zelf aan te schaffen, geen spijt dat ik mijn abonnement vernieuwd heb!

    0
  11. User  avatar
    739 XP

    UPDATE: ben zelf even naar de fb pagina geweest en dit bericht staat er niet ! Misschien is het wel maandengeleden gesponsored en nu op die gene ze tijdlijn gekomen

    0
  12. User  avatar
    934 XP

    Klinkt goed , hoop het wel

    0
  13. User  avatar
    568 XP

    Ooo jammer……. Second son echt een aanrader, laatste keer in de uitverkoop gekocht en net platinum behaald.

    Dacht eerst dat deze game niet zo veel aan was maar moet toe geven dat ik er reuze mee heb vermaakt! 😉

    0
  14. User  avatar
    3888 XP

    DIK!!!!

    Zeer blij dat ik m’n abonnement met 15 maanden heb verlengd!!!

    0
  15. User  avatar
    934 XP

    Moet wel zeggen dat ik laatst First light heb gekocht l voor 5 euro bij de ps-store. En vond het een saai spel. Weet niet of ik de enige ben.

    Heb wel gehoord dat second son erg goed is

    0
  16. User  avatar
    5 XP

    Second Son was de eerste game die ik had voor de playstation! Nu nog steeds een van mijn favorite 🙂 kan ik eindelijk een vriendin overhalen om hem ook te spelen

    0
  17. User  avatar
    2740 XP

    @bzafs-: Ze zijn allebei aardig meh… Ze hebben zoveel potentieel, maar er zijn heel veel gimmicks en irritante factoren die het spel meh houden…

    0
  18. 86.83.197..xxx's avatar

    @82.73.135.xxx:

    Niet correct

    0
  19. 84.105.85..xxx's avatar

    Topper

    0
  20. User  avatar
    2740 XP

    @Sensi: Hij was niet te verwachten aangezien het best wél een geweldig spel is in tegenstelling tot veel andere Plus games. Had hem toen ook gelijk in de winkel gehaald (special edition) en xtra voor betaald. Blij dat ik dat heb gedaan anders had ik jaren en jaren moeten wachten…

    0
  21. 94.215.77..xxx's avatar

    @82.73.135.xxx:

    Dat was in januari 2015 voor de Japanse markt, maar voor Europa nog niet. 🙂

    bron: http://psnworldupdates.blogspot.nl/2015/01/child-of-light-english-is-your-ps4-igc.html

    0
  22. User  avatar
    206 XP

    @Nasislike:
    Zolang het je smaak is kan Plus goede games bieden, ze komen heus niet alleen aan met rotzooi. Had zo’n voorgevoel dat deze zou komen aangezien dit type game wel vaker voorbij komt in de line-up. En met het enorme aanbod aan games valt er zat te beleven en is het niet eens een kwestie van ‘wachten’.

    0
  23. 82.217.57..xxx's avatar

    @AllesKanToch: ”Attention, PS Plus members: this is your last chance to grab Killing Floor 2 and Life is Strange before the new games arrive!”

    Hebben ze wel degelijk gezegd.

    0
  24. User  avatar
    2403 XP

    yes wou altijd eens kopen.

    mvg

    0
  25. User  avatar
    408 XP

    Ik hoop het niet. Ik heb ze beide al.

    0
  26. 2a02:a450:2113:1:e11f:1bd6:c113:d.xxx's avatar

    Hoop het niet oude troep allemaal

    0
  27. 2a02:a450:2113:1:e11f:1bd6:c113:d.xxx's avatar

    @82.217.57..xxx: killing floor is van maand juli get your shit together

    0
  28. 94.213.87.xxx's avatar

    Child of Light was toch 1x keer gratis geweest met ps plus toch of heb ik het fout?

    0
  29. User  avatar
    563 XP

    Child of Light is wel welkom. Infamous heb ik al gespeeld maar is zeker een awesome game! Zou het niet erg vinden als dit de games zijn voor PS+.

    0
  30. User  avatar
    2486 XP

    Zou dan eindelijk de tijd aanbreken dat ze beginnen met het aanbieden van AAA titels uit het begin van het PS4 tijdperk? Need for Speed Rivals, Killzone Shadow Fall, Knack, AC Black Flag, CoD Ghosts, Battlefield 4?
    Werd eens tijd…

    0
  31. 77.251.191..xxx's avatar

    @82.217.57..xxx: gast jij heb het over de games van deze maand, daar heeft alleskantoch het niet over gehad ! 😉

    0
  32. User  avatar
    739 XP

    @82.217.57..xxx: wat hij zegt boven me !! Je praat over de oude games ik heb het over de nieuwe aankondiging!

    0
  33. 83.83.125..xxx's avatar

    @94.213.87.xxx:
    Was kado vanwege downtime psn vanwege aanval

    0
  34. 82.74.254..xxx's avatar

    Beide games heb ik niet.. en het moeten goede games zijn.
    Jammer genoeg had ik afgelopen Zaterdag Skyrim voor de Xbox One voor €22 gekocht.. en heb ik tal van games die ik nog moet spelen of uitspelen 🙁

    0
  35. User  avatar
    142 XP

    Ah, Second Son was mijn eerste PS4 game. Daarna verkocht, maar wat had ik toch fun ermee! Ik las ergens (en iemand vertrelde ‘t ook aan mij) dat misschien Payday 2 gratis zou zijn. Had erg veel plezier op de 360, en ik zag hem idd in de uitverkoop. En bij de Intertoys voor 15 eu. Denk dan toch dat ik ‘m ga kopen. 🙂

    0
  36. User  avatar
    4884 XP

    Daaaamn mannekes die da nog niet hebben gespeeld direct downloaden child of light is ook echt goed!

    Kheb geen games meer om te spelen dus heb ik maar dishonored 2 aangeschaft morgen uitproberen ben benieuwd. Hoe krijg een goede einde? Blijkbaar mag je niet te veel afmaken lol

    0
  37. User  avatar
    4884 XP

    @82.74.254..xxx: ge gaat geen spijt hebben echt top games danku Sony!

    0
  38. User  avatar
    4884 XP

    @gamexl: laatste tijd geven ze toch zware AAA games en Xbox geeft de laatste tijd meer indie games gvd!

    Just cause 3 uitgespeeld nu nog game of thrones afmaken en dishonored 2 beginnen!

    0
  39. User  avatar
    934 XP

    @20style [20]:

    Game of thrones vond ik erg goed!

    0
  40. 89.200.41..xxx's avatar

    @Sensi: Ik verwacht die eerder rond de release van Knack 2.

    0
  41. User  avatar
    39 XP

    Zou leuk zijn als infamous second Son in de ps plus line up zit namelijk nooit gespeeld.
    Infamous first light wel gespeeld die was toen ook als ps plus verkrijgbaar.
    We gaan het zien 🙂

    0
  42. User  avatar
    3888 XP

    @89.200.41..xxx: die is volgende week…..

    0
  43. 217.105.178.xxx's avatar

    Hoop het niet, heb beide al lang…. doe maar Knack 1 😉

    0
  44. 66.249.69.xxx's avatar

    @bzafs-: Dan vind je second son ook niks. Ikzelf vind het geweldige games. Vooral first light in HDR is erg mooi. Ik heb ze dan ook allebei volledig uitgespeeld

    0
  45. User  avatar
    352 XP

    Second Son een van de weinige games die ik Platinum heb gespeeld. Echt een heerlijke game en zeker een aanrader. Child of light een paar keer over getwijfeld om te kopen. Nu komt ie gratis mijn kant op 🙂

    0
  46. 217.120.77..xxx's avatar

    Heb liever gewoon indie games. Op die manier zijn het telkens games die ik nog niet heb en er zat vaak een leuke verassing bij. Denk dat de meesten de aaa games die ze leuk vinden wel gekocht hebben.

    0
  47. User  avatar
    761 XP

    @20style [20]: xbox heeft geen games meer om gratis te geven.
    Hun hele xbox1 bieb is al uitgeput 😉

    Ook daarom heeft xdoos de backwards in leven geroepen hahaha, ze moete toch iets hebben om te gamen

    0
  48. 77.61.90..xxx's avatar

    Maar beste gamers…
    Wie heeft er deze maand nou PS+ games nodig? Nu Fishing Planet gratis te downloaden is?!

    0
  49. User  avatar
    4884 XP

    @PS-4-Eva: haha idd!

    0
  50. User  avatar
    4884 XP

    @bzafs-: kben nu pas bij episode 2 en ik vind het echt een top game. omdat je game of thrones kent dan maakt het nog leuker om te spelen omdat je altijd meer wilt weten! Die keuzes maken is echt zalig maar als de tijd sneller gaat om te antwoorden dan is dat zwaar stressen hahah!

    0
  51. 217.103.26.xxx's avatar

    Ze mogen ook wat vr games op de plus gooien.

    0
  52. 62.207.209..xxx's avatar

    @217.103.26.xxx:
    Yep en de bril ook!

    0
  53. 92.69.226..xxx's avatar

    @AllesKanToch: toch wel

    0