De Predator komt morgen naar Ghost Recon: Wildlands


De jacht wordt morgen geopend in Ghost Recon: Wildlands! Morgen gaat namelijk het speciale evenement ‘The Hunt’ van start en Ubisoft komt best verrassend uit de hoek, want niets minder dan het iconische monster Predator eist de hoofdrol op.

De trailer hieronder is een teaser en je ziet duidelijke referenties naar het monster, dat we natuurlijk kennen van de Predator en Alien vs. Predator films. Aan het einde wordt afgesloten met het Predator font, wat betekent dat dit monster zich vanaf morgen zal ophouden in de jungles van Bolivia.

Veel meer weten we nog niet over dit evenement, maar Ubisoft zal vanavond meer details bekendmaken.

  1. User  avatar
    648 XP

    Dat is wel cool bedacht!

    0
  2. User  avatar
    34 XP

    @GazMeister: ik wou net zeggen toch maar weer eens oppakken

    0
  3. User  avatar
    10599 XP

    Cool, ff uittesten.

    0
  4. User  avatar
    1040 XP

    Yes Yes Yes Yes Yes!!!!!!!

    0
  5. User  avatar
    568 XP

    Hoop niet dat het een pvp event is.

    0
  6. User  avatar
    2575 XP

    Wel vet, misschien ook maar weer eens aan beginnen, hoop veranderd sinds de release geloof ik

    0
  7. 94.157.44..xxx's avatar

    Maar is gratis dlc? Of update?

    0
  8. 85.149.79..xxx's avatar

    Hebben ze de glitched trophies nou al eens gefixed?

    0
  9. 2a02:1810:ac1e:8600:8110:dc45:80b6:e.xxx's avatar

    Als je in de jungle rond loopt laat me het altijd denken aan predator 1 film in de jaren 90 toen was ik nog een kind van 7 fzo man wat een tijd.. hoop niet dat het iets tijdelijk is gwn aparte dlc zou mooi zijn

    0
  10. 87.208.247.xxx's avatar

    “Get to the choppaaaahh!!”

    0
  11. User  avatar
    215 XP

    If it bleeds , i can kill it 😉

    0
  12. 92.109.244..xxx's avatar

    Mp of sp event?

    0
  13. 85.159.237.xxx's avatar
    0
  14. User  avatar
    706 XP

    Was dit vandaag al niet geweest??

    0
  15. 83.87.155.xxx's avatar

    Okay…toch wel heel vet dit! Heb de game niet maar zou bijna gaan twijfelen!

    0
  16. User  avatar
    541 XP

    @Seb070NL:
    Ja man! Zijn hoop nieuwe modes en verbeteringen bijgekomen, ben niet de grootste fan van dit spel en Ubisoft maar voor zover ik het kan oordelen pakken ze dit prima aan.

    0
  17. 80.56.22..xxx's avatar

    Krijgt ook een nieuwe classe gebaseerd op Schwarzenegger in predator. M16 en outfit

    0
  18. 77.172.209.xxx's avatar

    Wel typisch Ubisoft al kijk je naar Ranbow, Ghost en The Division. Allemaal spelletjes die op release oké waren, maar naar verloop van tijd met gratis content toch een enorme boost hebben gekregen in de goede richting.

    0
  19. 62.238.134.xxx's avatar

    Je moet wel al minstens level 15 hebben, anders kan je het niet spelen. Wat wel beetje lame is.

    0

Meer Ghost Recon: Wildlands

Meer