De Paas uitverkoop is vandaag van start gegaan in de PlayStation Store


Het is bijna Pasen en Sony komt zoals elk ander jaar ook nu weer met een Paas uitverkoop in de PlayStation Store. Vanaf vandaag zijn er meer dan 800 games in de aanbieding en dat voor alle platformen, waaronder uiteraard de PlayStation 4 en PlayStation VR.

De aanbiedingen zijn erg divers, hieronder een greep uit het totale aanbod. Voor een compleet overzicht kan je hier in de PlayStation Store terecht of per platform via de links hieronder.

Een greep uit de nieuwe aanbiedingen:

  1. 62.238.200..xxx's avatar

    Ghost Recon Wildlands ook in de aanbieding?

    0
  2. 212.178.136.xxx's avatar

    @62.238.200..xxx: Ja, €12,99 nu…

    Lastig… zelf even kijken in de shop…

    0
  3. User  avatar
    1428 XP

    Hmm, misschien FIFA 18 maar eens kopen. Vind €29,99 wel een mooie prijs.

    Cod WW2 €50?? En dat noemen ze een aanbieding… Kom op zeg.

    0
  4. 92.109.195.xxx's avatar

    Niet in de store, maar zag toevallig Agents of M.A.Y.H.E.M. bij Media Markt voor €10,-

    0
  5. 94.109.22..xxx's avatar

    Ik denk dat ik eens voor The Divsion ga, mits er zoveel verbetering is. Mijn maatje gaat er ook voor 😀

    0
  6. 185.15.251..xxx's avatar

    @212.178.136.xxx: niet 12,99

    0
  7. User  avatar
    558 XP

    Heb me een paar sims dlc’s gekocht uit eten en aan het werk (laatste niet in de aanbieding)

    0
  8. User  avatar
    23 XP

    Weet iemand of NHL 18 waard is om te kopen voor €20. Ik ben redelijk hockey fan en mijn laatste NHL was NHL 14. Ik heb veel gelezen op internet dat 18 beetje hetzelfde is als voorgaande jaren maar dat is niet echt relevant.

    0
  9. 212.178.136.xxx's avatar

    @185.15.251..xxx: Thank you, Captain Obvious. Wil je nu een koekje?

    0
  10. User  avatar
    277 XP

    Dan wordt het toch Nier Automata 🙂

    0
  11. User  avatar
    2 XP

    @Dippiedoe:
    Niet doen slechtse fifa ooit

    0
  12. User  avatar
    264 XP

    Eindelijk nier automata. Mocht nog iets goedkoper maar goed. Het zij zo. En life is strange prequel komt er ook in nu deze in promo staat. Dan durft game mania 40 euro vragen. Schande. Zelfs op release was het maar 25 die deluxe editie

    0
  13. User  avatar
    94 XP

    Nu ga ik echt voor Prey…

    0
  14. User  avatar
    163 XP

    dead space 1 en 2 compleet edition voor de ps3 voor 9 euro..

    0
  15. 185.46.212..xxx's avatar

    @Dippiedoe: Want anders had je hem gekocht zeker zeikneus?

    0
  16. 62.140.137.xxx's avatar

    @Fma ftw: vertel??

    0
  17. User  avatar
    383 XP

    Tof.

    mvg

    0
  18. User  avatar
    111 XP

    @FTM98: Tja, het blijft EA, dus jaarlijks weinig wijzigingen, maar als 14 je laatste is, is het de €20 misschien waard. Ik vind vooral de expansion mode in Franchise interessant om te spelen, met de LV Golden Knights of een zelf opgericht team.

    0
  19. User  avatar
    4884 XP

    Ik had borderland the handsome collection voor 7,99 kunnen aanschaffen hahah

    0
  20. 217.105.178.xxx's avatar

    @Ruygy: best decision ever, enjoy!

    0
  21. User  avatar
    3157 XP

    Ik haal sowieso Batman Arkham Knight Premium Edition binnen.

    0
  22. 213.93.121..xxx's avatar

    Alle telltale games zijn zeer scherp in prijs, mocht iemand dit nog nooit hebben geprobeerd.

    0
  23. 82.73.177..xxx's avatar

    Jeej skyrim gehaald

    0
  24. User  avatar
    1428 XP

    @185.46.212..xxx: Voor €15 had ik het wel overwogen. Maar daarvoor zal ik waarschijnlijk nog wel 3 jaar moeten wachten, totdat WW2 eindelijk een wordt vergeten door de betere CoD’s die dan inmiddels al zijn uitgekomen 😉

    0
  25. 77.174.251..xxx's avatar

    Ik twijfel of ik Mass Effect Andromeda moet halen, ben groot fan van de eerste 3 games maar ben bang dat dit deel daar afbreuk aan gaat doen. Is het de moeite waard om het te spelen?

    0
  26. User  avatar
    163 XP

    @77.174.251..xxx:

    Ja dat is het, laat mass effect 1/2/3/ los en neem het voor wat het is. geloof me hier spreekt een mega fan van de francise

    0
  27. User  avatar
    3157 XP

    Denk dat ik Skullgirls 2nd Encore voor maar 3.95 euro niet kan laten liggen als liefhebber van fighting games

    0
  28. 195.240.169.xxx's avatar

    @Dippiedoe: Gta is al jaren in de aanbieding

    0
  29. 143.179.9..xxx's avatar

    @217.105.178.xxx: thnks! Ben benieuwd

    0
  30. 188.91.78..xxx's avatar

    @whiteshiro: bedankt, ga hem dan toch maar eens aanschaffen

    0
  31. 2001:984:4ded:2:7d34:8533:ed41:5.xxx's avatar

    @Melvin: Goede keus want het is een hele toffe fighting game en voor dat geld kan je hem idd niet laten liggen

    0
  32. User  avatar
    163 XP

    @188.91.78..xxx: geen probleem, wat ik wel zou doen is om even op het internet te springen en youtube om te kijken hoe je een goede ryder maakt dat de gezicht animaties wat leuker voor jou zijn. Het blijft een frostbite engine.

    0
  33. 84.241.197..xxx's avatar

    @94.109.22..xxx:

    Ik vond hem zelf superslecht als ik een tip mag geven en je gaat met je maat spelen haal dan Ghost recon wildlands zeer grote wereld met een supere egaal en alles met 4 man co op te spelen of als je maten niet online zijn met ai

    0