Dit zijn alle releases van juni 2018 – welke game(s) haal jij?


De maand juni is aangebroken en dat betekent dat we weer een nieuw overzicht voor jullie hebben wat betreft releases. Juni is een best drukke maand met diverse nieuwe games die uitkomen en er zitten zeker interessante titels tussen. Denk aan Onrush, Vampyr, MotoGP 18, Jurassic World Evolution en natuurlijk The Crew 2 die eind deze maand verschijnt.

Hieronder per week alle releases voor je op een rijtje.

Week van 1 juni

  • SEGA Mega Drive Classics (PS4)
  • Kabounce (PS4)
  • Shift Quantum (PS4)
  • Street Fighter: 30th Anniversary Collection (PS4)
  • Yoku’s Island Express (PS4)
  • Agony (PS4)
  • To the Top (PS VR)

Week van 8 juni

  • Onrush (PS4)
  • Shaq Fu: A Legend Reborn (PS4)
  • The Elder Scrolls Online: Summerset (PS4)
  • The Infectious Madness of Doctor Dekker (PS4)
  • Vampyr (PS4)
  • MotoGP 18 (PS4)
  • Muv-Luv (PS Vita)

Week van 15 juni

  • Jurassic World Evolution (PS4)
  • Super Bomberman R (PS4)
  • LEGO The Incredibles (PS4)

Week van 22 juni

  • Harvest Moon: Light of Hope (PS4)
  • BlazBlue: Cross Tag Battle (PS4)
  • Gundam Breaker (PS4)
  • Awkward (PS4)
  • The Lost Child (PS4/PS Vita))

Week van 29 juni

  • Far Cry 3: Classic Edition (PS4)
  • The Crew 2 (PS4)
  • MXGP Pro (PS4)
  • Rainbow Skies (PS4/PS3/PS Vita)

Nog van plan om één of meerdere games te halen deze maand? Laat het hieronder weten.

  1. 86.88.224..xxx's avatar

    Crew!!!

    0
  2. 2001:1c05:2303:7900:312e:fa2d:3bde:9.xxx's avatar

    Vampyr wel benieuwd naar….

    0
  3. 62.72.192..xxx's avatar

    Lego

    0
  4. 31.149.119..xxx's avatar

    street fighter collection al opgepikt en Blazblue cross tag battle wordt daar nog aan toegevoegd 🙂

    0
  5. User  avatar
    10599 XP

    Niks.

    0
  6. 92.109.154.xxx's avatar

    Crew 2 zoiezo niet, beta geprobeerd.

    0
  7. User  avatar
    558 XP

    Deze maand alleen nieuw gundam breaker voor ps4 en ga nog voor die muv-luv games zodra ze max 20 euro per stuk zijn

    0
  8. User  avatar
    56 XP

    Ik haal The Crew 2. Beta bevalt mij goed. Doordat het zoveel probeert is het nergens goed in, maar ik vind het wel een stuk beter als The Crew 1, en die game vond ik leuk om te spelen. Heerlijk arcade racer.

    Maar wie dat rondlopen in de hubs heeft bedacht… Samen met de cutscenes tenenkrommend slecht.

    0
  9. User  avatar
    169 XP

    Ik zit er aan te denken om mijn oude xbox one up te graden naar een X.

    0
  10. User  avatar
    46 XP

    Sws op de release dan haal ik MotoGP. Denk dat ik later the crew 2 en mxgp ga kopen

    0
  11. 84.241.204.xxx's avatar

    CREW 2. Beta is echt awesome!

    0
  12. User  avatar
    264 XP

    Jurrasic world en mss vampyr naargelang de review

    0
  13. User  avatar
    17 XP

    Jurassic World Evolution gaat wel komen denk ik. Maar wellicht dat ik die op de PC speel

    0
  14. User  avatar
    346 XP

    @ThatCrazyDutchDude: fijn weten we dat allemaal ook weer. Misschien dat ik zo een broek ga kopen in de stad.

    0
  15. User  avatar
    4884 XP

    Vampyr (als de review goed is) en jurassic world voor de pc

    0
  16. User  avatar
    421 XP

    The Crew 2 haal ik. Ziet er erg mooi uit. En de besturing is ook goed. Daarnaast Kun je de voertuigen upgraden en afstellen. Er zitten ook cutscenes in wat een leuke toevoeging is. Je kunt een crew samenstellen.. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke versie. Maar wat ik er van gespeeld heb was echt tof.

    0
  17. User  avatar
    4884 XP

    @ThatCrazyDutchDude: zeker doen man, heb geen spijt van de x1x veel snellere ladingen betere graphics, gwn een krachtige beest met helaas weinig exclusives maar als mijn pc jurassic world niet aan kan dan schaf ik het voor de x1x

    0
  18. 2a02:1812:1510:e00:ed53:9a50:bc82:f.xxx's avatar

    Jurassic world!!!

    0
  19. 89.255.46.xxx's avatar

    Jurassic World Evolution waarschijnlijk.

    0
  20. User  avatar
    826 XP

    Niks voor mij bij, mooi zo, scheelt weer een luxe probleem lol.

    0
  21. 94.215.91..xxx's avatar

    @20style [20]: ik heb 2 maanden geleden geüpgrade naar de X , nu staat hij alleen maar uit, op een of andere manier is er Niks op te doen, alleen wachten op horizon 4

    0
  22. User  avatar
    2146 XP

    Bomberman sowieso.

    Motogp en the crew 2 wacht ik af

    0
  23. User  avatar
    142 XP

    Oh, is de release van The Crew 2 al zo dichtbij? Nou, die ga ik dan zeker halen! 🙂

    0
  24. User  avatar
    276 XP

    Misschien Far Cry 3, van Vampyr wacht ik de reviews af, Verder wacht ik nog op Dark Souls voor de Switch.

    0
  25. 84.199.19.xxx's avatar

    Jurassic World Evolution komt er zeker, maar waarschijnlijk in een sale. Tijdens de zomer game ik toch pakken minder, dus iets voor het najaar 🙂

    0
  26. 188.206.10.xxx's avatar

    jurassic world evolution

    0
  27. User  avatar
    568 XP

    Weet iemand als een leek zoals ik de embargo datum kan achterhalen?

    Kijk namelijk erg uit na de review van vampyr.

    0
  28. 213.126.98..xxx's avatar

    MotoGP 18, MXGP, Crew 2 en Far Cry 3

    0
  29. 217.123.5.xxx's avatar

    Vampyr.

    0
  30. 89.200.37..xxx's avatar

    ik ga me playstation verkopen en boeken lezen 1 titel per 5 jaar duurt me iets te lang om t nog een hobby te noemen

    0
  31. 188.206.67..xxx's avatar

    ONRUSH!!!!

    0
  32. 94.110.188..xxx's avatar

    SEGA Mega Drive Classics (PS4) is al een week of meer te koop in de store… Zelf durf ik wel voor Far Cry 3 te gaan. Zelf Far Cry 4 gespeeld en mij vermaakt. Zoals ik mag lezen is FC3 nog beter? ^^

    0
  33. 2a02:a212:81:2380:c85c:d8af:ad8b:8.xxx's avatar

    @20style [20]:
    Ik heb net op een Xbox site even gemeld dat mijn PS4 Pro een fantastische aanschaf is met heerlijke features ed. O nee, wacht…..dat zou wel erg kinderachtig zijn en alleen maar aangeven dat ik onzeker ben over mijn aanschaf van mijn PS4 Pro…

    0
  34. User  avatar
    573 XP

    Jurassic World Evolution is keer wat anders.

    0
  35. 212.178.136.xxx's avatar

    Wil op zich wel The Crew 2 hebben. Maar wacht nog even met aanschaf.
    Ben sowieso nog wel even zoet met Dragon’s Crown, Detroit, God of War, Dragon Ball FighterZ en wil ook Bound weer oppakken.

    0
  36. 2a02:1811:b298:2000:585b:ce8e:e399:e.xxx's avatar

    @redactie waar is TDF2018 in jullie lijst ?

    0
  37. User  avatar
    348 XP

    The Crew 2 en Sega Classics. Misschien nog Vampyr.

    0
  38. 188.206.67..xxx's avatar

    Vampyr, The Crew 2 en Onrush als de reviews goed zijn, anders alle drie uit de budgetbak.

    0
  39. User  avatar
    264 XP

    @94.110.188..xxx: nooit fc3 gespeeld? Was mijn eerste fc en persoonlijk vindt ik het de beste. Vaas is gewoon insane. Heb de laatste wel niet gespeeld, maar fc3 zeker aanschaffen

    0
  40. 77.249.234..xxx's avatar

    THE… CREW… 2
    YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0
  41. 217.62.242.xxx's avatar

    @DenZon: reageer je ook zo op psx sense zelf als ze met xbox verhalen aan gaan komen? of reageer je alleen zo op gebruikers?

    0
  42. 217.62.242.xxx's avatar

    @de-neo-phyte: dude alles goed en wel, maar ik vindt? komop man

    0
  43. 83.128.59.xxx's avatar

    @94.215.91..xxx: ik koop hem van je.

    0
  44. 85.149.79..xxx's avatar

    De PR-machine van Vampyr is nog amper op gang gekomen ondanks dat ie al bijna uitkomt. Ik heb een slecht voorgevoel bij deze game op de één of andere manier.

    0
  45. User  avatar
    4884 XP

    @94.215.91..xxx: hahahah daar heb je gelijk in. Speel wel veel fh3 want er is zoveel te doen moet nog alle auto’s unlocken. En speel al de gratis games dat ik erbij krijg echt handig. Maar ja ben benieuwd naar fh4, da gaat echt alle openwereld racing genre ownen!

    0
  46. User  avatar
    4884 XP

    @85.149.79..xxx: ik heb ook een naar voorgevoel, hoop echt dat die dikke punten gaat krijgen, minstens een 7,5. Alles eronder ga ik et niet aanschaffen.

    0
  47. User  avatar
    2403 XP

    far Cry 3: Classic Edition (PS4)
    The Crew 2 (PS4).

    mvg

    0
  48. 83.87.113.xxx's avatar

    Jurassic World Evolution (PS4)

    0
  49. 83.87.113.xxx's avatar

    @Battlemoose: deeltje 1 op de pc was ook leuk hoop op een muis support opzicht gaat wat makkelijker maar controls zijn gelukkig goed uitgedacht 🙂

    0
  50. 143.176.85.xxx's avatar

    Zit niets voor mij tussen. Denk sowieso dat Spiderman pas de eerst volgende game word. Als het ’n mooie zomer word, zal ik toch wel meer buiten zijn dan binnen… En zo niet, heb ik nog genoeg games liggen die ik nog kan spelen voor dat het september is!

    0
  51. 87.209.231.xxx's avatar

    Dankzij beide bèta’s laat ik zowel Onrush als the Crew 2 links liggen.
    Far Cry 3 CE heb ik al dankzij de FC5 season pass.
    Dus dan blijft er enkel Jurassic Park Evolution over deze maand…

    Mvg

    0
  52. User  avatar
    7718 XP

    @94.215.91..xxx: Er zijn genoeg games op te spelen hoor

    0
  53. 78.20.137..xxx's avatar

    Zonder twijfel, Vampyr.

    0
  54. 2a02:a442:8fa6:1:6946:69d1:d744:5.xxx's avatar

    Vampyr en Far Cry 3

    0