Gear System van Mortal Kombat 11 beperkt zich tot enkel en alleen cosmetische aanpassingen

blank

Het Gear systeem van Injustice 2 wordt tot op zekere hoogte overgebracht naar Mortal Kombat 11. Toch zijn er bepaalde verschillen ten opzichte van Injustice 2, zo zijn er geen extra stats te behalen in Mortal Kombat 11. NetherRealm heeft besloten om het Gear systeem in Mortal Kombat 11 te beperken tot enkel en alleen cosmetische aanpassingen.

Core Technology Group Producer Trevor Traub meldt dat er wel andere systemen zijn om de moveset of gameplay mogelijkheden aan te passen. Het Gear systeem is daar echter niet voor bedoeld.

Het is interessant om te zien dat een bestaand systeem, dat normaal gebruikt wordt voor onder andere stats, op een andere manier toegepast wordt.

Mortal Kombat 11 ligt vanaf 23 april in de winkels

Definitely. One of the major differences for Mortal Kombat 11 is that the gear itself has no stats. It’s cosmetic-only. But there are other things that you can slot in, to modify either moves or gameplay or recovery windows. We’re calling those augments. Those are all different. So, the gear itself is the cosmetic component, and then the augments are all different types of loot you can get throughout the game. You can deeply customize your character.

Like Skarlet has a bunch of different arguments. You can make her get even more life from blood, totally different things like that. You can make different versions of your character. And those customizations will be seen online, but it’s not quite like Injustice 2 — your stat changes won’t all be in play online, but the cosmetic choices will be seen by other players.

  1. 82.217.29.xxx's avatar

    Kome over here and take my money!!

    0
  2. 195.240.135..xxx's avatar

    ik zou graag zien dat ze de game weer vol content stoppen zo als mk9 mkx voelde als een stap terug en mk11 heeft ook minder personages.

    0
  3. 143.179.95.xxx's avatar

    Oud nieuws

    0
  4. 2001:1c01:3607:4b00:951f:280a:8d88:3.xxx's avatar

    Beter, dan kun je je personages zo maken dat jij ze mooi vind ipv dat het om stats gaat

    0
  5. User  avatar
    358 XP

    @82.217.29.xxx: het is Get over here

    0
  6. User  avatar
    3157 XP

    Veel beter zo.

    0
  7. User  avatar
    227 XP

    Nu nog vrijspeelbare character ipv verstopt achter packs of losse character in de store en het is een echte mortal kombat,
    Maar dat zal wel niet zo wezen,
    Mis het wel dat je speelde om ze vrij te spelen ipv met rl-geld kopen…

    0
  8. 128.127.46.xxx's avatar

    @IVXNJ: Of come here, maar bovenin wordt een combo gedaan

    0
  9. 128.127.46.xxx's avatar

    @Revlis1989: En dan doet een game dat een keer (zoals Smash Bros) en dan krijgen ze een shitload aan commentaar over zich heen want ‘iedereen’ wil meteen met alle characters kunnen spelen.

    Ik vind het unlocken ook leuker overigens, maar het game volk lijkt niet goed te weten wat ze willen.

    0
  10. User  avatar
    227 XP

    @128.127.46.xxx: de nieuwe generatie die geen moeite wilt doen:

    Waarom moet ik het spel gamen om een character vrij te spelen???
    Vrij kopen is toch veel sneller??

    En vervolgens klagen geen content… Lol

    0
  11. 85.17.34..xxx's avatar

    @Revlis1989: Exactly that!

    0
  12. 82.74.254..xxx's avatar

    Mooi zo ben je niet verplicht om met lelijke gear te vechten.

    0

Meer Mortal Kombat 11

Meer

Mortal Kombat 11 is al meer dan 12 miljoen keer verkocht

Dat Mortal Kombat een zeer populaire franchise is, komt vast voor niemand als een verrassing. Niet alleen in de games is het een bekende naam, maar sinds kort is het ook in de filmindustrie niet meer weg te denken. En die populariteit blij...

blank

Kim Habraken

Mortal Kombat 11 krijgt geen nieuwe DLC meer

Op Twitter laat ontwikkelaar NetherRealm Studios weten dat Mortal Kombat 11 geen nieuwe DLC meer krijgt. Na twee jaar ondersteuning is het genoeg geweest en richt de studio zich op nieuwe projecten. Volgens een hardnekkig gerucht werkt Net...

blank

Johnny van Spronsen