Burnout Paradise servers worden offline gehaald

Toen de racegame Burnout Paradise in januari 2008 gelanceerd werd, werd de game met allerlei positieve kritieken overladen. Bijna 12 jaar na de oorspronkelijke uitkomst, heeft uitgever EA beslist de servers voor Burnout Paradise af te sluiten. Dit zal meer precies gebeuren op donderdag 1 augustus 2019.

Uiteraard is dit niet van toepassing op de servers van de remastered editie van Burnout Paradise uit 2018, maar enkel op de last-gen versie voor de PS3, Xbox 360 en pc. Offline zal de game nog steeds speelbaar zijn, maar alle functies die een internetverbinding vereisen, zullen niet langer functioneren.

EA raadt je aan te genieten van de laatste dagen en om nog zoveel mogelijk challenges te voltooien, nu het nog kan!

  1. User  avatar
    112 XP

    Was mijn 2e Platinum Trophy op de PS3 🙂

    0
  2. User  avatar
    148 XP

    Krijg ik nu ook mijn geld terug ?

    0
  3. 84.199.33.xxx's avatar

    @TBird73:
    Dat was de eerste en enige platinum trophy op de PS3… En op de PS4.

    0
  4. 84.29.73..xxx's avatar

    @Remcoschouten197:

    Blijft een interessant punt. Je koopt namelijk niet iets waarvan je weet dat het over x jaar niet meer werkt. Stel je voor dat je een huis koopt waar dat het geval is.

    0
  5. User  avatar
    2403 XP

    oef gelukkig niet op de PS4

    mvg

    0
  6. 82.74.254..xxx's avatar

    @TBird73: Mijn eerst of tweede, ik weet niet of dat deze game was of Assassins Creed 2.

    0
  7. 84.241.194..xxx's avatar

    @84.29.73..xxx:

    Bullshit, als je een auto koopt ga je er toch ook niet vanuit dat je daar tot je dood in kan blijven rijden ?

    0
  8. User  avatar
    1556 XP

    EA is fraude. Dat mensen daar intrappen snap ik nog steeds niet

    0
  9. User  avatar
    4884 XP

    Rip

    0
  10. User  avatar
    12 XP

    Dan hebben de servers nog best lang gedraaid vergeleken met andere games. Het was toen der tijd echt een super mooie game, met (imo) een unieke en verslavende gameplay! Misschien toch maar eens de remaster aanschaffen om even uit nostalgisch oogpunt los te gaan.

    0
  11. User  avatar
    348 XP

    @84.29.73..xxx: Je “koopt” een licentie om de game te gebruiken. Staat volgens mij ook in de voorwaarden dat ze de servers offline kunnen gooien op moments notice.

    0
  12. 31.161.230..xxx's avatar

    Mensen dit is hartstikke normaal en logisch, gebeurt constant… + Deze game is ook offline nog te spelen dus je bent je game niet kwijt…

    0

Meer Burnout Paradise

Meer