MachineGames heeft weer een nieuwe update klaarstaan voor Wolfenstein: Youngblood die ergens begin volgende week uitgerold zal worden. Het betreft hier update 1.05 en die komt met wat aanpassingen voor de moeilijkheidsgraad.
Dat zit hem zowel in de baasgevechten alsook het beschikbaar stellen van meer ammo in bepaalde gebieden. Verder zul je nu na het sterven spawnen met munitie voor alle basiswapens. Ook is het prettig dat er nu checkpoints hier en daar worden toegevoegd.
Hieronder een overzicht van zaken die in ieder geval aangepakt zullen worden, de definitieve changelog is echter nog niet beschikbaar.
- Adjusting difficulty of all boss fights
- Taking a variety of actions designed to reduce the feeling of enemy “bullet sponginess”
- Granting ammo for basic weapons after player respawn
- Adding more special weapon ammo throughout more difficult areas
- Adding duplicate tutorial laptops to the game to make 100% completion more attainable
- Fixing an issue that could cause an area to respawn enemies prematurely
- Increasing the speed of switching between certain weapons, to make it easier to adapt to enemy armor types
fix ook ff AI maatje die steeds in de weg loopt en niet schuilt.
@mantequilla: mag toch hopen van wel zodra ik weet als dat gefixt is dan koop ik hem pas
Geef het nog een paar maanden en dan is de game eindelijk volledig gebeta-test en kan ik hem met een gerust hart kopen…
Meer checkpoints please!
Op zich ben ik volop tegen het aanpassen van de moeilijkheidsgraad na release. Is er dan geen keuze in het begin en heb je maar 1 moelijkheidsgraad? Kon je sterker worden dmv microtransactions en hebben ze moelijkheidsgraad daardoor expres iets te moeilijk gemaakt? Zijn er geen beta-tests afgenomen? Waarom is dit nodig? Waar is Bethesda mee bezig de laatste tijd?
@Frenchcorepower: bloedirritant mang,en nog die checkpoints,als je doodgaat? pech,overnieuw beginnen! dat zou je moeten verwachten bij bv een insane moeilijkheidsgraad toch?
Bafflingly, the checkpoints are spotty as hell. While the early missions saw us getting regular saves in scene transitions, the later ones restarted us completely from the beginning after death. We’d get to the boss encounter (of which this game does feature a few), die, and have to navigate through the whole map again. You don’t lose your XP or loot, but it’s a total pain in the ass to shoot the same foes again in what feels like artificial padding of length. The same could be said for the completely unnecessary co-op actions – such as both of you having to open a door together. It also doesn’t help that the Nazis level-up alongside you, making the whole XP system feel redundant. It’s mostly a reminder that you’re playing a video game instead of an interesting new development.
ZEGT GENOEG
Deze game zuigt
Speel hem gewoon op easy dan. Lekker knallen.
Je kunt patchen wat je wilt, maar het blijft een kutgame.