Logo’s voor elke game in Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition uitgelekt

Het wordt zo langzaamaan tijd om Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition officieel aan te kondigen, want er lekt steeds meer van deze bundel. Nu zijn de logo’s van elk afzonderlijk deel uitgelekt.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition is in Zuid-Korea al voorzien van een leeftijdscategorie en GTA forum-gebruikers wisten achter het Trophy artwork van het spel te komen. Diezelfde groep heeft nu ook de logo’s van de drie games opgedoken. Deze check je hieronder.

  1. Anoniem-9412's avatar

    Hopelijk met opgesmukte graphics en wat minder moeilijk en save mogelijkheid…
    Soms was de moeilijkheidsgraad er echt zwaar over…

    0
  2. User  avatar
    2208 XP

    Ik hoop echt op geüpdatet besturing die oude besturing is haast niet te doen op console

    0
  3. User  avatar
    481 XP

    @Frenchcorepower:

    Daar hoop ik ook op. R* het wordt eens tijd om dit gewoon officieel aan te kondigen na al deze leaks. Laat eens wat gameplay beelden zien.

    0
  4. Anoniem-8857's avatar

    OH SHIT!! LOGO’S!!! HYPE AAN!!!!

    Serieus, who gives a shit. Breng GTA 6

    0
  5. Anoniem-7241's avatar

    Mensen AUB koop deze zooi niet…..!!!!
    Wat we nodig hebben is GTA6!!

    Please stop de UITMELKING!!!!

    0
  6. Anoniem-4788's avatar

    @Anoniem-7241: ik ga het wel kopen

    0
  7. User  avatar
    726 XP

    @Anoniem-4788: Ik ook

    0
  8. Anoniem-2731's avatar

    @The Dutch Hunter:

    Ik ook

    0
  9. Anoniem-3059's avatar

    @Anoniem-2731: Ook!

    0
  10. User  avatar
    834 XP

    Mooi.

    0
  11. Anoniem-5632's avatar

    @Anoniem-7241:

    Puur door dit soort ondoordachte reacties koop ik het dus wel. Lekker puh.

    0
  12. Anoniem-2309's avatar

    Gaan jullie maar lekker geld uit geven voor oude zooi. Je koopt toch ook geen stuk vlees die al 4 jaar in de winkel aan het rotten is?

    0
  13. Anoniem-5827's avatar

    Ik koop’m ook, voor de switch de enige optie op dit moment.

    0
  14. Anoniem-2958's avatar

    @Anoniem-2309: ik bepaal zelf wel waar ik geld aan uit geef

    0
  15. User  avatar
    342 XP

    @Frenchcorepower: Ik heb de spellen vroeger helemaal grijs gespeeld, maar kan me niet meer herinneren dat de besturing zo beroerd was. Wat was daar dan mis mee, zie de opmerking vaker hier?

    0
  16. Anoniem-5074's avatar

    @Anoniem-2309:
    Nee ik koop geen oud vlees, bedankt voor de tip

    0
  17. Anoniem-5561's avatar

    @Frenchcorepower:

    Mag je toch wel vanuit gaan. Zo niet dan ook gewoon niet kopen. Simpel.

    0
  18. User  avatar
    2208 XP

    @PS89: ik vind het rijden en schieten in de games niet fijn en daardoor vind ik het haast niet te doen

    0
  19. Anoniem-2322's avatar

    Kan niet wachten!!!

    0