Sony praat over 3D-gaming op Develop Conference

Vanaf 19 tot en met 21 juli aanstaande vindt de Develop Conference plaats in Brighton, Verenigd Koninkrijk. Hier komen ontwikkelaars bij elkaar en praten ze over de nieuwste technologieën die er in de gamesindustrie zijn.

Vandaag is er bekend geworden dat Sony Computer Entertainment (SCE) er ook naartoe gaat. SCE WorldWide Studios 3D baas Mick Hocking heeft op de officiële website aangekondigd dat ze op de Develop Conference uitgebreid gaan napraten over het eerste jaar van de PlayStation 3 mét 3D-gaming. Zo zullen ze onder andere beelden laten zien van Killzone 3 en SOCOM 4 in 3D.

“I’m really looking forward to giving this keynote at Develop. I’ll be doing a 3D post-mortem from Killzone 3, and also showing how we implemented 3D as an advanced post effect in SOCOM 4.

I’ll look at how we used a 2D camera for 3D augmented reality in EyePet Move. Actually being able to show these on a big screen with surround sound will make all the difference for the audience.”

  1. User  avatar
    167 XP

    lauwe boys

    0
  2. User  avatar
    159 XP

    ze kunnen beter praten over psn

    0
  3. User  avatar
    414 XP

    Ik had er meer van verwacht! Mijn beste ervaring was met Moterstorm en slechtste met Grand tourismo. Hopelijk meer binnekort.

    (Speel het op een panasonic met 600 hertsz)

    0
  4. jan's avatar

    Huh waarom slecht bij GT, ik vind de diepte die je hebt juist prettig rijden.

    0
  5. User  avatar
    140 XP

    Dus reken maar op , dat voor die datum de psn zeker al online is

    0
  6. User  avatar
    4682 XP

    @Djives:
    Een 3D NeoPDP/plasma panasonic TV met 600HZ is toch wel een van de beste 3D tv’s ‘LCD tv’s met 3D vind ik maar niks..!’ Bij GT5 op een sansung LCD tv zag ik de snelheids meters enz dubbel/spook beeld.

    0
  7. User  avatar
    2521 XP

    Hahahahaha nu stoppen hoor Sony.

    Eerst online gooien!!

    0
  8. User  avatar
    414 XP

    @ps3dennis:

    Ja klopt is de ongeveer de beste op 3D gebied.
    GT was voor mij vooral meer ala 3DS.
    Moterstorm heb je toch echt meer van dat stof wat opwaait en uit de tv lijkt te komen.

    0
  9. User  avatar
    2036 XP

    als ik het geld ervoor had kocht ik toch wel een 3D TV, maar helaas. 🙂

    0