Het ziet ernaar uit dat we spoedig eindelijk meer nieuws mogen verwachten over Hideo Kojima’s volgende project, bijvoorbeeld tijdens The Game Awards 2022. De regisseur onthulde onlangs al de eerste actrice die een rol gaat spelen in z’n volgende project: Elle Fanning.
Daar is nu een tweede naam bijgekomen. Op de website van Kojima Productions is namelijk een nieuwe teaser geplaatst met de tekst ‘How come?’, die vervolgens overgaat in een afbeelding van Shioli Kutsuna, die we kennen als Yukio in Deadpool 2.
De game in kwestie is waarschijnlijk Overdose, die Kojima maakt in samenwerking met Microsoft, hoewel het ook om een vervolg op Death Stranding zou kunnen gaan. Onlangs liet de regisseur al weten dat zijn volgende project ‘een heel nieuw medium is‘.
Gare games joh. Stelt niks voor
@Anoniem-1418:
Aandacht.
Schele ik zie een vliegmachien!
Schele zie jij er twee misschien?
Schele, ik ken nie vele,
dat jij er twee ziet en ikke maar een!
@Anoniem-1418: Klopt het is waardeloos, Kojima heeft een behoorlijke kronkel in zijn hoofd met al die ziekelijke onzin in zijn games.
Ik heb de mythe en de (overdreven) hype rondom deze man nooit begrepen. Ja, de originele MGS game op de PS1 was een soort revolutie in gaming eind jaren 90, en ik vind, persoonlijk, MGS 3 Snake Eater misschien wel de beste in de serie, maar waarom deze man zo overdreven begeerd wordt en als een soort cult held op schouders wordt gedragen … en dat hele uitstraling van de man, zoiets van “Ik ben een verkeerd begrepen genie, houd van me, wees onder indruk” lmao. Echt elke keer als een artikel van hem opduikt of langskomt, het is bijna altijd de zelfde foto van hem. De man heeft in bijna 25 jaar 2 of 3 goede games gemaakt. Zelf ben ik gestopt na MGS 4. De walking simulator game, wat was het, Death Stranding of zo iets, ook links laten liggen, ondanks veel bombarie. Laat ik een paar bekende Hollywood acteurs in mijn game doen … wist al gelijk hoe laat het was. En anders zet ik me zelf wel in de game, zoals in MGS 5, hahaha. Ah … ik moet er eigenlijk wel om lachen.
Death stranding was mij wat te lang van stof maar door de oudere metal gear games ben ik nog steeds heel nieuwsgierig wat deze man bedenken kan
@Anoniem-1443:
Je was bang hè?
Game Awards gaan we de trailer zien.
Lijkt wel degelijk om DS2 te gaan hoor, gezien de art style van de onthullingen. Ik hoop het in ieder geval, deel 1 is voor mij een van de beste games aller tijden. Na 250 uur heb ik alweer zin om er voor een derde keer in te duiken.
@Anoniem-2486: hij probeert wat nieuws soms faal je soms ben je geniaal. Als je altijd op veilig speelt blijf je altijd een kudde dier die de rest volgt.
@Anoniem-5952:
Het zou toch iets compleet nieuws zijn? DS2 zou geweldig zijn tho.
ik hou niet van elle fanning, ik hou niet van kojima
Vind haar op zich wel een goede actrice.
Ben echt benieuwd wat voor game dit gaat worden. Kan in ieder geval haast niet mis gaan met meesterbrein Hideo Kojima aan het roer.
@coola: ja kan niet wachten om weer walking simulator 2 te spelen
@Anoniem-7666:
Als je death Stranding een Walking simulator noemt heb je de game daadwerkelijk nooit gespeeld.
ja de gameplay is inderdaad pakketjes bezorgen, maar nee het is niet zo oppervlakkig als dat je denkt dat het is. De gameplay van Death Stranding is een van de diepgaanste van alle games die het afgelopen decennium zijn uitgekomen, het is niet simpel een pakketje van A naar B brengen nee elke missie is anders en dat komt door verschillende factoren.
Alleerst kan je niet zeggen oh ik neem dit pakketje mee en dit pakketje, nee je moet goed nadenken of dat je al die pakketjes wel mee kan nemen want je moet niet te zwaar en te hoog bepakt worden want dat komt je balans niet ten goede. Daarbij heb je toch ook ruimte nodig voor je wapens en gereedschap, neem je die niet mee dan ben je fucked. Nu kan je zeggen maar dan stop ik al die pakketjes en extra gereedschap toch op/in m’n voertuig? Ja dat kan je doen maar ook dan ben je acht van de tien meer fucked want er zijn heel vaak momenten dat je je voertuig en de lading die je niet op je rug kan dragen achter moet laten. En dan kom je bij het punt de pakketjes wegen bij elkaar 100 kilo, je kan 120 kilo maximaal dragen op je rug nu zit je dus met het dilemma dat je ook nog gereedschap wapens nodig hebt en je hebt ze toch echt beide nodig maar je moet één van de twee toch echt achter laten ergo je bent fucked. Nu komen we aan bij factor twee je weet nooit wat je onderweg kan tegengekomen, hoe goed je ook je ook je route gaat plannen BT’s kunnen elk moment opduiken en je leven zuur maken. Daarnaast heb ik heel vaak gehad dat ik dacht dat ik m’n route goed doordacht had, maar als nog kwam ik voor obstakels zoals kliffen en rivieren etc. te staan. Nee nogmaals deze game afdoen als een Walking simulator waar je enkel pakketjes moet bezorgen is echt de onderschatting van het decennium.
Kojima maakt dan wel rare games, hij is de meest creatieve developer met AAA-games. Als je anti-eenheidsworst bent, ben je voor Kojima!
Kojima heeft een van mijn favoriete games gemaakt Mgs3 Snake Eater, en ook een van mijn meest gehaate games Death Stranding.
@Anoniem-9885: je kunt ook gewoon iets leuks maken en dat kan die beste man niet
@coola: gast dat valt gewoon onder “inventory management”
Zo kan je van alles wel een prachtig iets maken met een lap tekst lol
@Anoniem-1689:
Nee eens met Coola. Gameplay is heel erg diepgaand.
@coola: ik heb toch bijna alles met mijn motor gedaan haha! Toegegeven ik dacht ook het lijkt mij een rare game met veel lopen maar het was toch heel wat anders dan dat. Laat deel 2 maar komen!
Mysterieus hoor, ben benieuwd.
Mensen die Kojima afbranden voor zijn modus operandi zijn geen echte gamers. Blijf lekker FIFA en COD spelen zou ik zeggen.
@Anoniem-450:
Als iemand iets leuks kan maken dan is het Kojima wel
@coola: Je verhaal verwoord precies waarom ik de game een totale flop vond.
@Anoniem-9138:
Word up son.