Killzone 3 ligt ondertussen al een flink aantal maanden in de winkels. Ondanks het feit dat dit deel de slechtst verkopende Killzone game tot nu toe is weerhoudt dat ontwikkelaar Guerrilla Games er gelukkig niet van om de game te blijven ondersteunen.
Zo zal binnenkort patch 1.11 gelanceerd worden, die een groot aantal fixes met zich meebrengt. De belangrijkste hiervan was een vrij irritante glitch die ervoor zorgde dat de game bevroor na het spawnen. Tevens zijn er een aantal fixes op bepaalde maps. De gehele lijst is hieronder te bekijken, de patch zal ergens in de komende twee weken moeten lanceren.
- Freezing after respawn will be fixed in 1.11
- Voice chat for Squads now works properly. If checked, you can only hear and talk to players within you own squad.
- Co-Op Campaign – Pyhrrus Evac – Ground Zero – Fixed a Hang at the start of a cutscene.
- Fixed a bug in Custom Games – Body Count – When target was set to 300, only ’50’ kills were required to end the round. The range has now been changed from “50” “75” “100” “200” “300” to “50” “75” “100” “150” “200” and “250”.
- MAWLR Graveyard – Operations – During the second objective, the user could access areas of the map that should only be accessible once the objective is completed. This has been fixed.
- Bilgarsk Boulevard: Fixed a collision issue at the HGH base
- Stahl Arms – Graphics glitch with the two large pipes hanging in mid-air in the centre of the map.
Hij heeft in dezelfde periode als KZ2 volgensmij meer verkocht tot nu toe maar ik ben niet zeker. Daarnaast moeten ze een er meer operations insteken en game modi (versie 1.5/2.0) met een relaunch van een KZ3 bundel met dus DLC en de patches.
Ze moeten gewoon de Killzone 2 multiplayer Ctrl-C-en en dan op Ctrl-V drukken in Killzone 3. Dan heb je tenminste een goede game.
Kun je de co-op campaign nou online spelen met z’n tweeën of alleen split-screen? De Single Player was AWESOME 😀 Online weinig gespeeld, mijn clan besloot helaas niet naar KZ3 te komen 🙁 Jammer want het is echt een sterke game