Als je welluidende titels als Silent Hill en Siren op je palmares hebt staan, zijn je volgende projecten automatisch het volgen waard. Zelfs wanneer je nieuwste project – een mysterieuze horrorgame die luistert naar de naam Slitterhead – na een sfeervolle aankondiging in december 2021 wel erg lang in nevelen gehuld blijft. Meer dan een occasioneel staaltje concept art dook er het voorbije jaar immers niet op.
Keiichiro Toyama laat het niet aan zijn hart komen, maar beseft wel dat de hypemolen stilaan aangezwengeld mag worden. Getuige daarvan is de onderstaande developer’s diary, een behind-the-scenes video waarin oplettende kijkers een glimp kunnen opvangen van de gameplay die Slitterhead spelers zal voorschotelen. Het is een interessante blik achter de schermen, die ons toch hoopvol doet uitkijken naar het eindproduct.
Wat ik eruit kan halen is dat ie blij is dat het winkelcentrum lekker op loopafstand is en dat z’n favoriete nichtje een urine-verlies probleem heeft.
@Anoniem-5766: Hahaha wth.
Maar naar de mensen die het nog niet gekeken hebben, hij legt duidelijk uit hoe user tests werken en je ziet een vroege versie van de game hier en daar.