Borderlands 2 is officieel aangekondigd, meer op de GamesCom

Er was al eerder wat speculatie en wat geruchten die de rondte deden maar het is dan nu een feit, Borderlands 2 komt eraan en zal zelfs al getoond worden op de GamesCom van 17 tot en met 21 augustus.

Wat de game allemaal zal brengen behalve dit prachtige nieuwe logo wat bovenaan de post te zien is is nog niet bekend, maar Gearbox heeft aangegeven groots uit te gaan pakken op de GamesCom in Keulen dit jaar. We zullen dus nog heel even moeten wachten, maar het is nu in ieder geval zeker dat de game eraan komt.

  1. User  avatar
    658 XP

    Ohw vet, na aanleiding van gister heb ik borderlands maar weer is uit de kast gepakt. Gister opnieuw begonnen, ben nu lvl 17 soldier. Lekkere gear&wapens al geloot en ready to own sledge 🙂

    0
  2. User  avatar
    844 XP

    Nou maar hopen dat het hele save file gedoe beter werkt, 2 van mijn playthroughs zijn vast gelopen door een glitch…

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    -Borderlands is voor mij dé game waar ik het langst over getwijfeld heb ‘of ik hem nu wel of niet zal kopen €60’ achteraf was hij verrassend goed voor €25.
    -Samen met burnout de enige game waar ik alle dlc los bij heb gekocht (alles in 1 paket) koop normaal nooit dlc voor een game, maar deze twee games waren het meer dan waard.

    Deel 2 is dus meer dan welkom.

    0
  4. User  avatar
    811 XP

    FUCK. YES!

    0
  5. User  avatar
    258 XP

    Yeahhhhh!!!!!!!!!!!
    Heb Borderlands laats gekocht, zo’n vet spel 😀

    0
  6. User  avatar
    6621 XP

    Erg benieuwd laat maar zien!

    0
  7. User  avatar
    51 XP

    excuses voor ongemak maar ff offtopic : hoe moet je een forum openen ?

    0

Meer Borderlands

Meer