Gerucht: Team Bondi failliet, samenvoeging met KMM onvermijdelijk

Dat Team Bondi met L.A. Noire een topgame heeft neergezet die boven verwachtingen presteerde is geen geheim meer, maar dat de studio sinds de launch enorm veel financiële problemen heeft gehad helaas ook niet.

Het lijkt erop dat het einde voor Team Bondi nu nabij is, met het gerucht dat ze failliet zijn en de baas van Team Bondi, Brendan McNamara, een deal aan het maken was om de studio samen te laten voegen met KMM Studios.

Het blijft momenteel nog even een gerucht, maar zodra dit bevestigd of ontkracht wordt zal het uiteraard hier te lezen zijn. Wat dit gaat betekenen voor games van Team Bondi in de toekomst is ook nog onzeker.

  1. yes's avatar

    Team Bondi gaat zeker niet failliet ze doen het heel goed met L.A. Noire dus ze gaan voor mij 100% niet failliet.

    0
  2. User  avatar
    811 XP

    @yes: Uhm, valt best wel mee. Het meeste geld van La Noire gaat niet eens naar hen.

    0
  3. yes's avatar

    naar Rockstar Games dan?

    0
  4. User  avatar
    171 XP

    Ja maar LA Noire was wel erg saai.

    0
  5. User  avatar
    414 XP

    Altijd jammer om een gamestudio failliet te zien gaan…

    0
  6. yes's avatar

    TEAM BONDI GAAT NIET FAILLIET BEGREPEN EN NIET HUILEN!

    0

Meer L.A. Noire

Meer

Special: L.A. Noire: The VR Case Files

Special: L.A. Noire: The VR Case Files – L.A. Noire verscheen eind 2017 als remaster voor de PlayStation 4 en in onze special gaven we toen aan dat de game nog steeds de moeite waard is. Tegelijkertijd met die release verscheen er oo...