Verbeterde penalty methode voor PES 2012 getoond

PES 2011 was op alle vlakken zeker geen slechte game, maar menig fan vond de penalty methode niet erg vertrouwd aanvoelen en bij Konami deelde men deze gedachte. Gelukkig hebben ze daar ook wat aan gedaan en is dit, samen met een hoop andere functies, behoorlijk getweaked.

Zoals we gewend zijn van zowel Konami als EA met de FIFA reeks is er ook voor deze functie een gloednieuwe trailer in elkaar gezet waarin alle tweaks worden getoond en we moeten zeggen dat het er nu een stuk beter uit ziet. Oordeel zelf en bekijk snel de onderstaande trailer.

http://youtu.be/B9UbIPy3z4k

  1. User  avatar
    51 XP

    Was Fifa fan maar stap nu over op PES, PES gaat ownen !

    0
  2. User  avatar
    2610 XP

    @Cod:

    geloof me is totaal andersom:P

    0
  3. User  avatar
    724 XP

    geloof me pes is beter

    0
  4. yeah's avatar

    Gelukkig ik werd echt misselijk vn die penalty’s want, wat me vrienden deden was gwn irritant. Je met opzet neerhalen binne de 16 aangezien je tog geen kans maakt met die kut penalty’s ..

    0
  5. User  avatar
    969 XP

    fifa is beter

    0
  6. User  avatar
    228 XP

    ik twijfel

    0
  7. User  avatar
    136 XP

    Boeit me niks of ik penalty tegen krijg, ik verlies altijd met 3-0

    0
  8. User  avatar
    2210 XP

    @RRBFryslan: hahhaha

    0
  9. User  avatar
    283 XP

    Ga toch voor FIFA, veel beter.

    0
  10. User  avatar
    771 XP

    Het mooie aan PES vindt ik de graphics. De gezichten van de spelers bijvoorbeeld.

    Als FIFA dat ook had + het spel een beetje inzoomt. Dan zou FIFA het beste spel ooit zijn in de geschiedenis van games 😛 ( Na Battlefield en GTA dan )

    0
  11. User  avatar
    403 XP

    Ziet er goed uit, kan niet wachten tot ie uitkomt.

    0
  12. User  avatar
    2521 XP

    Geloof me FIFA en pepsi zijn slecht!!..
    Ik hebt niets met voetbal game

    0
  13. User  avatar
    510 XP

    Strafschoppen zijn inderdaad aan verbetering toe. Benieuwd of dit DE methode is..

    0
  14. Anoniem's avatar

    stelletje noobs die niet eens weten hoe je een penalty in pes moeten nemen :/

    dat is zo simpel als wat, zonde dat ze dit gaan veranderen krijg je weer een fifa noob styling dat je gewoon moet richten en schieten bah.

    0
  15. User  avatar
    283 XP

    @Sixstar6:

    Waarom zijn ze dan slecht? als je toch nooit voetbalgames speelt kun je dat nooit weten?

    0
  16. User  avatar
    504 XP

    Ik koop gewoon fifa, al mn vrienden kopen die.
    anders zit ik in mn eentje pes te spelen xd

    0
  17. User  avatar
    2521 XP

    Ik heb niet zo veel met voetbal games,, only FIFA street vind ik vet op de PS2 ,, en Pepsi lijk me gewoon kopie van FIFA alleen de name.,.

    0
  18. Henk's avatar

    Fifa is beter

    0
  19. flowsohard's avatar

    ik zeg dat fifa beter is maar fifa 11 was eerlijk gezegd wel drama dit jaar. hopen dat fifa 12 beter wordt

    0

Meer Pro Evolution Soccer 2012

Meer

PES2012 december-patch details

De PES2012-fanboys kunnen binnenkort hun lol weer op, de december-patch van deze game is namelijk vandaag gedetailleerd. Deze nieuwe patch voegt onder andere een optie toe online tegenstanders te vinden met pass support-opties. Deze patch ...

Konami geeft PES12 update vrij

Konami heeft een persbericht de deur uitgestuurd waarin ze melden dat er een gratis update voor PES12 onderweg is. Deze update verbetert de game in verschillende opzichten, waaronder keper prestaties en stutter-run. Deze laatste was een te...

Prijsvraag: Win een PES 2012 pakket

Het is weer tijd voor wat gratis goodies en ditmaal zijn ze geleverd door Konami voor hun nieuwste game, Pro Evolution Soccer 2012! We geven één pakket weg bestaande uit een t-shirt, een keychain en een blikje PES energy weg. Om hier kans ...

Review: Pro Evolution Soccer 2012

Review: Pro Evolution Soccer 2012 – De strijd is weer losgebarsten tussen de twee grootste voetbal games die we kennen: FIFA en PES. Konami zal dit jaar het tij willen keren met de vernieuwde versie van PES, want het heeft een paar j...