GC 2011: Officiële FIFA 12 GamesCom trailer

De EA conferentie gaat zometeen beginnen maar voor de trouwe fans van FIFA heeft EA alvast een mailtje verzonden met daarin de gloednieuwe GamesCom 2011 trailer. In deze trailer zien we wat de nieuwe FIFA ons zoal gaat brengen, evenals keiharde gameplay beelden.

De beelden zijn zoals jullie gewend zijn hieronder te bekijken, alhoewel we vermoeden dat de beelden ook nog eens getoond zullen worden tijdens de GamesCom presentatie van EA, die overigens hier te volgen zal zijn.

  1. bob's avatar

    laat ze maar is wat ingame-beelden zien

    0
  2. User  avatar
    969 XP

    kk ziek

    0
  3. User  avatar
    510 XP

    Netjes, ben benieuw naar de demo.
    Deze PES-fan hoopt uiteraard op een sterk verbeterde PES-game, maar of die hoop nog wordt beantwoord…

    0
  4. User  avatar
    283 XP

    Vet filmpje, alleen een beetje EA-zelf-promotie, maar ach… En ik ben idd ook wel benieuwd naar wat meer ingame beelden. hopelijk tijdens gamescom!

    0
  5. User  avatar
    504 XP

    echt chill, hhoop ookd at ze de laadtijden versnellen

    0
  6. gastZonderIp's avatar

    het doet me weinig tot nu toe…

    laat ze eens wat info geven over proclubs.

    0
  7. User  avatar
    19 XP

    Het zal denk ik wel weer een geweldige game worden en vooral de player impact enegine lijkt me super!!!!!!!

    0

Meer FIFA 12

Meer

FIFA 12: UEFA EURO 2012 krijgt een fikse update

De UEFA EURO DLC voor Fifa 12 is ondertussen al een tijdje te krijgen in de PlayStation Store en in onze review heb je al uitgebreid kunnen lezen wat onze FIFA fanaat Lars van de content vond. Misschien zullen jullie wel hebben gemerkt dat...