GC 2011: Sony’s 3D tv verschijnt binnenkort ook in de EU

De 3D tv die Sony al een tijd geleden op de E3 liet zien was tot nu toe nog niet bevestigd voor de EU. Zojuist is dat wel gebeurd tijdens de GamesCom presentatie. De 3D tv samen met twee brillen zal in de winkels liggen voor een prijs van €499,-

Of deze bundel ook bij ons een game zal bevatten zoals Motorstorm: Apocalypse of Resistance 3 is nog niet duidelijk. Wel weten we dat de TV ook voor ons ongeveer tegelijk met Resistance 3 zal gaan verschijnen.

  1. User  avatar
    403 XP

    Een 3D tv bij gamen is niet nodig er zijn twee problemen: Misschien krijg je er hoofdpijn van, Een 3D tv is duur

    0
  2. User  avatar
    1918 XP

    wat echt een groot voordeel is is dat je niet op elaars scherm kan kijken en 500 euro is niet veel voor een 3d tv. toch zal ik hem niet kopen

    0
  3. User  avatar
    75 XP

    vind het ook inderdaad niet veel geld.. helaas heb ik 3 maanden terug ook al een lg plasma 42 inch gekocht, dus da wordt wachten.

    0
  4. User  avatar
    771 XP

    Hoeveel inch?!

    We hadden laatst een Samsung TV gekocht voor 500 euro, 43 inch.
    Als deze groter is dan 40 inch. Dan is hij echt goedkoop!

    0
  5. User  avatar
    220 XP

    Volgens mij was deze maar 22 of 23 inches, monitor formaat dus.

    0
  6. User  avatar
    854 XP

    Er was toch gezegd dat het op € 350 kwam, of vergis ik mij?

    0
  7. User  avatar
    771 XP

    @Ikzelf:

    Zou wel erg goedkoop zijn 😉

    0
  8. User  avatar
    771 XP

    @Linkie3:

    Oke dankje.

    Op zich is dat het wel waard, het is alsof je op de PC game’t maar dan veel beter ( PS3 controllers ) en 3D!

    0
  9. User  avatar
    4682 XP

    Sevinho# 24 inc dacht ik.

    0
  10. User  avatar
    2521 XP

    Ik dan Philips van bijna jaar terug!!..
    Full HD 1080P 94 of 97 schuin van hoek!! Ik moet nog even half jaartje doen dan is het mooie geweest..

    0
  11. User  avatar
    5395 XP

    Cool

    0
  12. User  avatar
    510 XP

    …en dan maar hopen dat je geen Ylod krijgt. Anders kan je je TV en PS3 weggooien.

    0
  13. User  avatar
    2610 XP

    @Seven:

    this een tv zonder ps3 kan je em ook gebruiken..

    0