GC 2011: Wereldwijde prijsdaling van de PlayStation 3!

De Sony persconferentie is inmiddels afgelopen met één laatste klapper: een wereldwijde prijsdaling van de PlayStation 3 Slim. De Slim zal nu in de winkels liggen voor €249 euro, wat waarschijnlijk de 320GB versie zal zijn.

Welke versie het precies is is echter nog niet bekend, maar zodra we het weten zal dat uiteraard hier te lezen zijn. Sony gaf als reden voor deze prijsdaling het feit dat de PlayStation 3 ongeveer in dezelfde lage prijsklasse als de Move, de nieuwe PSP en de PS Vita moest komen te liggen.

  1. User  avatar
    142 XP

    Ik had net een slim gekocht xD

    0
  2. @cllin4's avatar

    @cllin4:

    Dat is niet zo “slim” aangezien er al veel geruchten over waren dat er prijsdaling zou komen 🙂

    0
  3. User  avatar
    724 XP

    @@cllin4: lol:p

    0
  4. User  avatar
    1983 XP

    @cllin4: In ieder geval is het geld wel goed besteed, toch?

    0
  5. User  avatar
    403 XP

    Dat is ongelooflijk laag voor een ps3 slim. Degene die nu een ps3 wil kopen krijgt een geweldige deal.

    0
  6. User  avatar
    1918 XP

    wow hij was toch 350 euro ? dat is een serieuze prijsdaling

    0
  7. User  avatar
    75 XP

    tja ik ook.. 3 maanden terug ofzo.. mooi kut:)

    0
  8. User  avatar
    19 XP

    320 GB voor 250 klink super aangezien ik mijn verjaardags geld er voor wil besteden

    0
  9. User  avatar
    107 XP

    ik heb op een andere site gelezen dat het om de 160 gb versie gaat, en de 320 gb versie zal 300 euro gaan kosten.

    0
  10. User  avatar
    854 XP

    @lordofcookies:
    De andere site zal wel gelijk hebben aangezien hij op amazon.co.uk (de 160GB) voor €225 staat en de 320GB voor €295 (omgerekende prijzen).

    0
  11. User  avatar
    510 XP

    Wordt het hiermee ook goedkoper om je kapotte ps3 te laten maken?

    0
  12. User  avatar
    552 XP

    Had mijne voor 270 euro gehaald Ps3 fat met resistance en uncharted 2 jaar geleden:D

    0
  13. User  avatar
    764 XP

    Wij hebben bij Media al een week 249?

    0
  14. User  avatar
    771 XP

    @Seven:

    Denk het niet hoor 😉

    0
  15. User  avatar
    6621 XP

    @cllin4: Hahah geluk is niet aan jouw kant.

    0
  16. User  avatar
    2521 XP

    Ik dan ik ben dik genaaid dan ik heb voor die dik kast van me limt edin betaalt 425 zo iets 160GB nog wel haha!!! Nu lach ik zachter wegens hij maakt dikke lawaai zeg!!! Moet nieuw vragen aan me mami of papicule of me big bro??

    0
  17. User  avatar
    3650 XP

    160 GB net gekocht voor 230 🙁 had graag voor die 20 meer de 320 willen hebben 😛

    0
  18. User  avatar
    5395 XP

    Mooi

    0
  19. Patty s3's avatar

    Oo puur voor xp mach niet he

    0
  20. User  avatar
    771 XP

    @vinnie1234:

    PwNED!

    Maar ik heb zo’n gevoel dat dit 230 GB is, weet niet of die bestaat maar dat boeit me niet ;P

    0
  21. User  avatar
    854 XP

    Het is dus wel degelijk het model van 320GB dat €250 kost. (zelfs met een extra spel blijft het even duur: zie COd)

    0
  22. User  avatar
    1956 XP

    @Sevinho: 250 GB wel, die heb ik.

    0
  23. User  avatar
    491 XP

    @Sixstar6: Man toch, waar heb jij je Nederlands geleerd?? Lees je ooit zelf eens je berichten? Het is gewoon onleesbaar! Een normaal mens zou denken dat je dom bent.

    0
  24. User  avatar
    16 XP

    @lordofcookies: Ja ik ook, waarschijnlijk gaat de 160 G voor 250,- eruit en de 320 G voor 300,-

    0
  25. User  avatar
    61 XP

    Mooi 😀 ik ga me 80 gb inruilen voor een 320 gb

    0