GC 2011: Saints Row: The Third ‘Luchadores’ trailer toont de lopende apocalypse

Saints Row: The Third heeft nog weinig van zich laten horen deze GamesCom, maar daar komt gelukkig nu verandering in. Met de release van de game slechts een kleine drie maanden van ons verwijderd worden de trailers steeds toffer, wat nu ook het geval is.

De gloednieuwe ‘Luchadores’ trailer toont weer een aspect van het verhaal, wat duidelijk maakt dat Killbane, ookwel de ‘Lopende apocalypse’ genoemd, niet iemand is waar je mee moet sollen. Benieuwd waarom? Bekijk dan snel de onderstaande trailer.

http://youtu.be/pnPBBqoq0F8

Bedankt voor het melden Xx_DontTakeItPersonal_xX! Ook een nieuwstip doorgeven aan de PSX-Sense redactie? Stuur je nieuwtje dan via deze link.

  1. User  avatar
    3650 XP

    okee.. snap er geen ene hol van xD

    0
  2. User  avatar
    178 XP

    De trailers worden steeds beter. Nóg een game die ik moet kopen.
    Verschrikkelijk jaar voor mn bankaccount….

    0
  3. User  avatar
    403 XP

    Saints row rules

    0
  4. User  avatar
    510 XP

    Maar wat is nu het genre van de game: wrestling, shooter, action?
    Saints row is toch een soort GTA??

    0
  5. User  avatar
    129 XP

    ik heb saints row besteldis echt tof

    0
  6. User  avatar
    5395 XP

    @Seven: Soort GTA ja

    0
  7. User  avatar
    5395 XP

    OT: harde trailer!!

    0
  8. User  avatar
    2210 XP

    speelt het zich af in een nieuwe wereld?

    0
  9. User  avatar
    854 XP

    Het speelt zich af in een nieuwe wereld en vergelijk nooit GTA met SRthe thirth. 😀

    0
  10. User  avatar
    2521 XP

    Normaal gezien ben ik niet zo voor SR, ik leun dichter bij GTA aan, maar de recente beelden voorspellen veel goeds. Gooi er nog wat positieve recensies tegenaan van verschillende gamesites en ik koop hem (als hij wat afgeprijsd is natuurlijk).

    0
  11. User  avatar
    5395 XP

    @Ikzelf: Waarmee dan? XD de gameplay ligt het dichtst bij GTA toch? Welke andere game anders? XD SR is alleen veel grappiger! Denk aan dit: South Park grappen enz gecombineerd met een game als GTA xD

    0
  12. User  avatar
    6621 XP

    Grafisch echt zoveel beter dan deel 2.

    0

Meer Saints Row: The Third

Meer

Special: Saints Row The Third Remastered

Special: Saints Row The Third Remastered – THQ Nordic is niet vies van remakes en remasters, dat is iets wat we de afgelopen jaren wel hebben geleerd. Wij zijn er persoonlijk ook niet vies van, mits er de nodige moeite in wordt gestoken. A...